2007. március 28.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Beteg a Mester...

Minden elit azonnal írjon együttérző levelet, és helyezze el a kommentekben! Jobbulásért fohászkodó imák is jöhetnek!
ÉS! Semmi szervilis megnyilvánulás, mert azt nagyon utálja!

Példa teljesen agyhalott seggfejeknek:
".....
Hogy Tóta beteg, a faszé nem lehet kommentelni?
.....
Azért nem lehet kommentelni, mert nem bírja, ha ajnározzuk. Márpedig az lenne, mert egy megmondós újságírót bárki elküld a francba, de egy beteg embert nem:) Tanácsot pedig bőven kapott tegnap, ja, Wé, a Béres csepp sem rossz. Legyengült az immunrendszered, az pedig erősíti. C vitamin kell mellé. Nnna. És természetesen jobbulást. Mennek feléd a szeretet energiák, ha hiszel benne, ha nem, hatni fog."

Na.

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Höndör B Margit írta...

Első!! hihihihi!

Drága artista úr, jobbulást kívánunk magának innen Tirpákbokrétásról, igyon meleg teát, takarózzon be rendesen, és viseljen pamut alsóneműt!
2007. március 28. 10:03
Hallgatag Drugics írta...

Családunk minden tagja jókívánságait küldi és mielőbbi gyógyulást kíván a Mesternek! Legyen közöttünk ismét mielőbb!
2007. március 28. 10:09
Hallgatag Drugics írta...

Egyébként egy atombombát kéne küldeni a Mesternek, attól gyorsan visszanyerné az erejét. Nem dobjuk össze rá a pénzt? Kis figyelmesség lenne - végre egyszer mi is adhatnánk Neki, és nem csak Ő nekünk.
2007. március 28. 10:26
quicksilver írta...

neutronbombát, nem atomot
küldöm a hozzájárulást fénypostán
2007. március 28. 10:30
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Nem tudom, hogyan keveredhetett az én postom a magáé alá, Margit. Később írtam.
2007. március 28. 10:46
baraka írta...

A kis swen írta, olvastam a Mi Mesterünk blogjában. Igazán kedves tőle, nem? Nagyon aranyos csaj.

Gyógyuljon meg mielőbb a Mi Mesterünk. Mit nem olvasok: maguk bombát küldenének neki? Szóval itt a blogban megannyi potenciális fasiszta gyilkos leledzik. De akkor mit vetnek a Mester szemére? Hiszen maguk sem különbek. Vagy én nem értek semmit. Magyarázatot követelek.
2007. március 28. 10:56
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Biztosíthatom, csak egy egészen aprócska, játék-neutronbombáról lenne szó. És azt sem ledobnánk, hanem használati utasítással mellékelnénk.

Quod licet Jovi, non licet bovi
2007. március 28. 11:00
baraka írta...

Úgy más. A Mi Mesterünk is megmondta, nem szabad ledobni a bombákat, hanem ijesztgetni kell velük. Gondolom a használati utasításba is ez lenne beleírva:

KIZÁRÓLAG IJESZTGETÉSI CÉLOKRA. LEDOBÁS ESETÉN KÖZVESZÉLYES.
2007. március 28. 11:02
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

És ha a bombák mellé szeretet energiát is sugárzunk?
Az talán csökkentené az érintettek fájdalmát.
Még örülnének is a bombáknak. Belátnák, hogy joggal kapták.
2007. március 28. 11:55
Hallgatag Drugics írta...

Ó kérem, ez aljas félreértelmezése az általam leírtaknak. A Mesternek most erőre van szüksége, és bár a csirkehúsleves is alkalmas erre a célra, azért egy neutronbomba a spájzban, azt nem múlja felül semmi. És ezt a Mestertől tudom, tehát igaz.
2007. március 28. 12:06
baraka írta...

De senki sem akar mostanában a Mesterünkre támadni, hogy ijesztgetnie kellene a neutronbombával, vagy igen? És csak szobadísznek azér egy neutronbomba nem való. Félelmet keltene a családban. Vagy lehet, hogy masnit kellene kötni rá és kinevezni húsvéti tojásnak, úgyis jön a húsvét. Nagyon király ez az ötlet, teccik nekem.)
2007. március 28. 12:20
baraka írta...

Gammabé, a szeretetenergia nagyon fontos, tudhatná. Én is csak úgy sigárzom, annyi van. Vagy az a neutronbomba? ahh, folyton összekavarodnak bennem a dolgok. Megyek még mindig főzni, állandóan feltartanak.
2007. március 28. 12:24
baraka írta...

sugárzom. sigárzozni valami mást jelenthet, el kellene gondolkodnom rajta, mi járhat abban a szép kis fejemben úgy mélyen, hogy ilyen hülyeségeket írok.
2007. március 28. 12:25
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Na mer igen.
Mert senki nem akar neutronbombát rejtegetni.

És ez micsoda?


Útvesztőbe rejtett óriás hímes tojások.

Na ne mondja nekem senki, hogy egy ilyen óriás hímes tojásba nem lehet egy neutronbombát elrejteni.

A Mester veszélyben forog, punktum.
Csak az árulók próbálják a veszélyt lekicsinyíteni.
2007. március 28. 12:29
Höndör B Margit írta...

"Később írtam."
De korábban kezdte el.
2007. március 28. 12:29
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

baraka said...
"Gammabé, a szeretetenergia nagyon fontos, tudhatná. Én is csak úgy sigárzom, annyi van. Vagy az a neutronbomba? ahh, folyton összekavarodnak bennem a dolgok. Megyek még mindig főzni, állandóan feltartanak."

És ha a krumplira sugározná a szeretetenergiát?
Hátha hamarabb megfő.
A mikrohullámú sütő is ilyen elven működik.
2007. március 28. 12:31
Hot&Tóta A. Lajos írta...

Há igen, Margit, az intellektuális befektetésnek idővetülete is van.
2007. március 28. 12:32
baraka írta...

Gammabé, magának telepatikus képességei vannak. Télleg krumplit főztem, paprikáskrumplit, de ötször meggondolom, mikor főzök megint, ráment az egész délelőttöm. Ennyire ne legyen már fontos az evés. Órákig kellett reszelni a hülye káposztát. Sugározhattam én bármit a krumplira, ennek semmi sem használt, biztos azér, mer ez csak egy tudatlan gumó. Nincs annyi esze, mint a növénynek.

Még hogy mikrohullámú sütő...azt már jó régen száműztem a lakásból, ki a bánat akar egy atomreaktorral együtt élni. Viszont a Mesterünknek biztos van, azzal edzi magát a neutronbombához. Hogy mire kell, ellenálló legyen a szervezete. Most még nem az, csak ráhapciznak és már ágynak esik szegény. Viszont hamar meggyógyul, annyi szeretetet kapott így az éteren át.
2007. március 28. 13:58
baraka írta...

Igazságtalanság van, a neutronbombástojást én találtam fel !!!! Beperelem őket.
2007. március 28. 13:59
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

baraka said...
"Igazságtalanság van, a neutronbombástojást én találtam fel !!!! Beperelem őket. "

Nézzen már rá a dátumra. Március 24.-én nyitottak. Megelőzték magát és még be is perelhetik.
2007. március 28. 14:22
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

baraka said...
"Gammabé, magának telepatikus képességei vannak. Télleg krumplit főztem, paprikáskrumplit. Órákig kellett reszelni a hülye káposztát."

Káposzta a paprikáskrumpliban? Megosztaná a receptet?
2007. március 28. 14:23
baraka írta...

Beperelhetnek? Még a végén börtönbe zárnak. majd hozzanak kocsonyát, azt be lehet adni a rácson.

Gammabé, hát tudja, ilyen nehéz a felfogása? A káposzta az a krumplihoz való salátához kell. Azt reszelgettem, miközben hülyeségeket beszéltem. Reszelt fejeskáposzta, rá citromlé és egy kevés barna nádcukor. Finom.
2007. március 28. 14:52
baraka írta...

kicsike só is bejátszik, de nem sok. télleg kicsike.
2007. március 28. 14:58