2008. augusztus 22.

Ezredes K Őrnagy
SS-20




Elitek. Nőknek nem lehet elmagyarázni ezt a rakétapajzs dolgot, nem értenék meg a sok szakkifejezést pl.: geoidunduláció. Meg sem próbálom.

A Mester írásának a lényegét ez a CPG szám adja vissza a legjobban, és legegyszerűbben:

A szovjet atom is atom
A totalitást nem bírom
A rendőrség is zaklat/üldöz engemet

Az USA atom is atom
Keleten és nyugaton
Hatalomért kűzdenek

R. :
CC20, CC20, CC20 keleten
Neutron, neutron, neutron nyugaton

A hatalom, az hatalom
Keleten és nyugaton
A hajsza mindenütt egyre megy


36 megjegyzés:

Névtelen írta...

Őrnagy,
ez nagyon szép kép.
Az meg még szebb, hogy TWA-t CPG-hez kapcsolja.

Ezredes K Őrnagy írta...

A Mester a cikkében egy szintre emelte az amikat a ruszkikkal,ahogy a CPG is. Ezért bátorkodtam a zsenik számát felhasználni.

Névtelen írta...

mi az a geoinduláció? (sokat pislog és inkább menne fürcsizni)

Névtelen írta...

még valami amíg teli nem lesz a kád.

szexy az első kép, mint egy ... több az mint 20 #:-)

oh most látom epilálnom is kell, elég roncsi így, megyek is juj

Ezredes K Őrnagy írta...

Blondie, azt holnapra magolja be, ki fogom kérdezni. Ha nem megy, akkor kegyed fogja újratelepíteni Gizike virágoskertjét:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Geoidundul%C3%A1ci%C3%B3

Névtelen írta...

Éljen a rakétatüzérség!

H.L.Lajos

Ezredes K Őrnagy írta...

Ez nem holmi Scud B, vagy Frog-7, hanem SS-20, három robbanófejjel. Atomtöltetek, érti?

Én jobban szerettem a hagyományos tüzérséget. A 152-es önjáró tarack (2Sz3M), az volt ám a jó kis játékszer, érti?

Hébér-Lopó Lajos írta...

"Szóval jöttek a ruszkik ezekkel a lefűrészelt csövű, nehezen ellenőrizhető közepesrakétákkal, mire az amcsik ugyanilyesmiket (ezek voltak a Pershingek, valójában Pershing II-k) telepítettek válaszul."

Ezt írja a Mester.
Méghogy lefűrészelt csövű, nehezen ellenőrizhető.

Azt hiszem, a Mester alapjában véve bajban lehet azokkal a technikákkal kapcsolatban, amiről nem talál a neten anyagot. "Tápos balfasz," ahogyan bizonyos körökben mondanák.

Őrnagy, atom azért volt itt a Bakonyban is, úgy tudom. Én személyes okok miatt jobban szeretem a harckocsinak látszó rakétát. Tudja, Szent György-hegy, szürkebarát, rakétadandár.

Ezredes K Őrnagy írta...

Ami nincs a neten, az nem létezik, a haladó értelmiség ezt vallja.

Állítólag atomtöltetes légibombákat tároltak ott, meg atomtölteteket a Scudokhoz.

"Nagy-rakétás" laktanya az erdőben:)
Ó azok a kései szüretelésű olaszrizlingek pörkölttel :)

46°32'17.82"N
19°14'38.91"E

Itt láthatnak egy SS-20 -ast

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hah, mi ez itt?
Folyamatosan hívogat a blogombudsman, hogy az elitek számára érthetetlen, a katonaság hagyományaihoz nem méltó absztrakt zöldségek jelennek meg a blogon.

Amikor pedig a haladó értelmiség világos útmutatást vár a Progressziót fenyegető veszélyekről.

Most ebből a postból honnan tudja az egyszerű elit, milyen közepes hatótávolságú atomfegyvert vegyen fogyasztási hitelre a madarasteszkóban?

A blogombudsman kinyilatkoztatni készül. Húzhatják a nyakukat.

tölgy írta...

KGB,
maga nem fulladt bele?
Ja értem, most vonult ki Goriból. Milyen ott a nyár-vég?

Mink itt nagyon élvezzük Őrnagy kódolt útmutatásait. Csak maga elmaradt a Haladástól. Vagy felzárkózik, vagy végleg lemarad. Nem várhatunk.

gloire írta...

Zseniális!

Ezredes K Őrnagy írta...

Nem ölték meg a hülyeangolok? Pedig elhíreszteltem a csatornák környékén, hogy a Dortmund vezérdrukkere.

Mit nem ért. Egyértelmű, hogy SS-20 -ast kell venni a proliknak. Ha a szomszéd gyerekgyáros elköti a tehenet ilyennel kell visszavágni.

Ezredes K Őrnagy írta...

Az elit meg vegyen SS-N-20-ast, persze előbb venni kell hozzá tengeralattjárót is.

Névtelen írta...

Őrnagy,
a besencei silónál is szolgált?

Az elit meg az SS-20-ból a De Lux változatot használja.

Ezredes K Őrnagy írta...

Persze, én lapátoltam az anyagot a teheneknek.

Höndör B. Margit írta...

Kgb visszajött?
Mennyire örülök!
(szeme se rebben)

Igazából nem történt semmi említésre méltó, amíg szerencsére távol volt, tölgyről kiderült, hogy nő és Icának hívják, Prosztó VIP vendégeket köpdösött a szigeten, Bauer minden második kommentet kitöröl a blogról, az őrnagy feleségének pedig elküldtem levélben a legutóbbi postját és egy kis válogatást a hölgyekkel folytatott beszélgetéseiről, a Szidónia kisasszony kebelméretét firtató kérdéseit és a kéjutazásra való meghívását piros színekkel kiemelve.
Ennyi, semmi különös.

Névtelen írta...

Gizike taréját viszont csak mi láthattuk. ;]

Névtelen írta...

ami kék volt

Névtelen írta...

Pontosítanék.
Szodómia kebelméreteit én tudakoltam.
Őrnagy katonaember, fegyelmezett és hűséges, ő legfeljebb a kábelméreteket tudakolná.

Gizikéről viszont kderült, hogy a 44-es talpát borotválja, és közben valmi Icát simfel, de nagyon csúnyán.

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, itthon Nagy Tűzfal van, a maga levelét leszedte. Személyesen kell elmondania a Hoplita Amazonnak aljas rágalmait. A falon lévő Mannlicher bajonettemmel fogja miszlikbe vágni, azt garantálom.

Ezredes K Őrnagy írta...

KGB csak egy villanás volt? lehet itthon kapták el a Leeds drukkerek.

Höndör B. Margit írta...

Őrnagy
Postán küldtem el:)
Mi ez a kötés a fején? Megbotlott a lépcsőn?
Na várjon, itt egy vers magának, vigasztalásul:

Egy kicsinke sárgarigó csivitel a teraszon
Piros bogyós bokorágak hajladoznak
dévajon
Bárányfelhők bégetőznek, bólogatnak begyesen
Nézik magát, ahogyan zúg le a lépcsőn kecsesen.
Hopp, nagy dörej, leérkezett, nyekken egyet, a feje
Egy muskátlis ládába áll büszke svunggal befele.
:)

Ezredes K Őrnagy írta...

Posta? látja, ez eszembe se jutott. Túl korszerű és haladó vagyok már. A levélszekrényt én kezelem, úgyhogy semmi gond.

Jó a vers, de tényleg. Köszönöm. A bosszún még gondolkodom.

Viszont a sárgarigó nem kicsi, sőt nem is rigó, hanem a varjúfélék családjába tartozik, csak sokat költött PR-re, és azért néz ki ilyen mutatósan. És nem is csivitel szerintem.

Névtelen írta...

Őrnagy,

ha kötxik, akko kaht még egy borítékot.
Ez lépcsőn leguulás nem csak fedősztori? Nem az történt, hogy Hoplita Amazon nyitotta ki Gizike levelét?
Ne dadogjon!

Ezredes K Őrnagy írta...

Nem-nem. Sportos katonatiszt lévén lifttel közlekedem, nem látok lépcsőt.

Névtelen írta...

Akor csak a Hoplita Őnagysága lehetett a kötés okozója. (Vagy zendülés volt a Kőrösi hurka konzeek miatt?)
Ne vegye túlzott imtimpistáskodásnak. Zrínyi megvolt? Mert akkor HM miniszter nem lehet magából :(

Ezredes K Őrnagy írta...

Egy kirepülő és megpattanó töltényhüvely sértett meg a lőtéren. Kipróbáltam az új AKS-74U-mat.

Zrínyi helyett West ponit volt. Az elég magának?

Névtelen írta...

És mit csinált a Nyugati Ponton? Ott tanulta a Power Point harcászatot?

Akko meg mijafaszét Bőrnagy még csak? Túlképzett, mi? Ezért sem lesz sosem miniszter.

Ezredes K Őrnagy írta...

Jókat eveztem pl. :)

Én nem leszek miniszter. Mondjon a közelmúltból egy katonatiszt honvédelmi minisztert. Már alezredes vagyok, az én koromban az nagyon jó. Mintha maga docens lenne a Miskolczi Egyetemen, mondjuk klerikális tudományok tanszékvezető.

Névtelen írta...

Az nekem ölég szar lenne :(

Ha Maga az evezős flottilánál szolgál, akkor miért ír folyton nagy vasakról?

Ezredes K Őrnagy írta...

Evezős flottilla már nincs, megszüntették. P Alapból pánczélos mérnöktiszt lennék, de van egy GIS diplomám is, tüzér is vagyok. De tüzérségünk sincs már.

Maga akkor egy sima általános iskolás magyar-testnevelés szakos tanár?

tölgy írta...

Egy fenét, tesi-technika szakos vagyok. Onnajt ismerem Gizikét, ő bérli a büfét.

Mé', páncélosaink vannak? Legfeljebb a Hadtörténeti Múzeumban néhány Nagy Lajcsi korabeli :(

Ezredes K Őrnagy írta...

Azért pánczélos még maradt pár mutatóba.

Nem kell letagadni a bölcsészmúltat. A Mester is az elvégre.

Ezredes K Őrnagy írta...

KGB, Gizike, ehhez mit szólnak?
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=373190

tölgy írta...

Őrnagy,
ezt mondtam én is. Van mutatóba néhány páncélunk a Hadtörténetiben.

A bölcsészmúltat pedig annyira nem tagadom le, hogy ma is az vagyok.