2007. október 16.

Kovátsch Gamma Bertalan
Függetlenség, újra

A tököm is tele van azzal a sok okoskával, akik szerint én nem vagyok eléggé független. Nem értem, miért kell nekem állandóan ezzel foglalkoznom, megmondtam én már régen, hogy független vagyok marhára. A dögkút Magyar Nemzet meg a hörrtévé, na azok nem függetlenek. Szemben velem ugye.

De ha ez kell, ha nincs vége a nyervákolásnak, ám legyen. Tudom én Orbánt is dicsérni, nincs abban hiba. Itt vannak például ezek a szittyákok is. Kicsit büdösek, kicsit rasszisták, de hát valakinek velük is foglalkozni kell, nem? Nemzetstratégiai kérdés, hogy foglalkozzanak velük. Na nem én vagy a Feri barátom, hanem az Orbán. Ha neki az a stratégiája, hogy a bidesekkel bíbelődjön, én meg is tapsolom gond nélkül.

Igen, jól olvastátok. Olyat írtam, ami jusztifikálja Orbán stratégiáját.

Elitek számára: ebből megérthetitek, miért olyan fasz Orbán.

Látjátok, nem vagyok én elfogult egy kicsit sem. Feri a reformokkal bíbelődik, Orbán meg a rasszistákkal, mindenki a saját ízlése szerint. Mondjuk én inkább a Ferivel tartok.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fosgejzirrel nincs paktum.

Messziről bűzlik a zsidózástól, akárcsak a Dögkútbirodalom. Mester egykori régi munkaadója is belépett oda, a Magyar Hirlap (RIP), Bayer került oda megmondónak most, csavar a foscsavarban.

Amugy rendes blogja sincs Orbannak csak vmi Tvje, amit az Ablak c műsor Bálint Gazda stilusaban ad elő. Elavult buta és izlestelen. Erre képes. Az Úr legalább úr, bloggal és rendes öltönnyel.

Fosgejzirrel nincs paktum.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ugyan már, Bauer, ne legyen olyan merev.
Látja, a fosgejzír meg a dögkútbirodalom kifejezetten hasznos, nemzetstratégiai értelemben üdvös tevékenységet folytat.
Van, aki szart lapátol. Ilyenre is szükség van. Konkrétan Feri inkább a jövőt építi, de azért a szart valakinek lapátolnia kell. Vagy simogatni a buksiját vagy mifene.

A Mester elismerte, hogy Orbán nemrendes bloggal, kádárzakóval, elavultságával és ízléstelenségével mégis szükséges dolog.

Nagy nap ez a mai.

Névtelen írta...

De nem az van hogy Orbán még ehhez is hülye hogy integráljon?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Visszaolvastam, hát bizony a Mester Iránymutatása nem világos ezen a téren.

Elszigetelni nem szabad őket, azt biztosan mondta, sőt az integrálásuk nemzetstratégiai érdek.

Azt is írta a Mester, hogy Orbánnak a stratégiája az, hogy integrálja a rasszistákat.

Na most lehet, hogy integrálná, mert neki ez nem okoz lelki törést, de hülye hozzá?

Mert akkor meglenne a dögkút is, meg az orbánfasz is.

Őszintén szólva most egy kicsit megakadtam, mert ha a szittyákat nem integrálja Orbán, akkor kik azok az antiszemiták, akiket integrál?

Lehet, iránymutatást kell kérnünk Tőle személyesen. Már a Mestertől, nem Orbántól, Orbán egy fospumpa, meg se értené a kérdést.