2007. július 17.

Kovátsch Gamma Bertalan
Függetlenség

Elitek, a megmondásban az a legfontosabb, hogy a megmondóember legyen független. A nemfüggetlen megmondóember nem is hiteles és mit ér egy nemhiteles megmondóember? Attól függ, ki a közönsége, de ezt nem boncolgatom tovább most.

Az én függetlenségem a szuverenitásomból adódik, mint szuverén értelmiségi nem is tudnék más lenni, mint független. Ha kell, leanyázok én mindenkit, nem tud olyan téma lenni, amit ne írnék meg a tőlem oly megszokott vitriolos tollal.

Mondjuk egyes témák közelebb vannak a szívemhez, mint mások.

A patikusok aggódhatnak azon, mi mindent gyűjt rólunk az OEP, ez egyéni szocprobléma. Nem érdekli ez a magukat elitnek hívő birkákat - már most nem a blogom olvasóira gondolok, hanem a birkákra, akik elitnek hiszik magukat, bocsi a félreértésért - én már csak tudom, én mondom meg nekik, mi kell érdekelje őket.

Az kell érdekelje őket, hogy a népszavazás egy fospumpa és hogy a patikusok megvették a Fideszt. Vagy fordítva, mindegy. Ezen felül még Orbán is egy fasz.

Hogy szuverén és független maradjak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bevallom, Déjà vu érzésem van a Hankook-os cikkel kapcsolatban.
http://w.blog.hu/2007/07/18/gumicsont
Volt az a Tomcat-es cikk. Tudjátok! Free Tomcat! S láss csodát másnap Tomcat már szabad.

Most meg lebbentsük le a fátylat a Hankook szerződésekről. Ti meg lesztek lepődve, ha holnapra nyilvánosságra hozzák a szerződéseket? Mert én nem.

Mester bármit el tud intézni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Most meghasonlottam.
A Mester vajon mindent el tud intézni, vagy ez csak egy látszat? Mert azért a kormány-Hankook szerződés szerinte is titkos. Úgy tűnik, oda nem terjed ki a hatalma.

Nagyon rendes dolog tőle, hogy viszont amit nem nagy ügy nyilvánosságra hozni (Hankook munkaszerződés), annak nyilvánosságra hozataláért síkraszáll!