2008. március 27.

Kovátsch Gamma Bertalan
Az én liberalizmusom

Ebben a közéletnek nevezett fertőben még a szavak igazi jelentése helyett is hülyejelentések vannak a hülyemagyarok agyában.

Először is nem tudják, mi az a kapitalizmus. Az idősebb generáció okosabbja az tudja a tudszoc okosításról de a sok lapostévénéző, valóságsóizguló kretén, az már elfelejtette. Jó. Mindegy. Majd elmagyarázom nekik, egyszer-kétszer-háromszor.

De hogy maga a Liberális Párt ne tudja, mi a liberalizmus, hát az már engem is megbillentett, pedig sok hígvelejűt láttam már ebben az országban. Néha van egy olyan érzésem, hogy rajtam és az elitek válogatott körén kívül mindenki az. Nem így van?

Igen, ti vagytok az elitek válogatott köre. Örülök, hogy egyetértetek, hogy rajtunk kívül mindenki agykárosodott.

Tehát a liberálisok. Kezdjük azzal, hogy én az vagyok. Aztán még liberális az itt kommentelők elitebbje, eltekintve attól a néhány különcködő elittől, aki konzervatívnak hívja magát. Sebaj, egyetértünk mindenben, hívhatják magukat, ahogy akarják.

Aztán mintha elvágták volna.

A többi csökött valami ondolált, nyálas szarságot hív liberalizmusnak. Hogy jogok, meg törvény meg tisztelet, meg védelem. Tudjátok, engem nem zavar. Majd a hiénák őket falják fel először, a hülyéket. Nem kár értük. Ha azt nem tudják megérteni, hogy a szabadság az erőből fakad, akkor csak sétáljanak a hiénák torkába maguk.

Mi tudjuk az Igazságot, elitek.

A liberalizmus a szabadság. Az én szabadságom, aztán aki abba beletaposni próbál, hát annak mi taposunk a redvás pofájába szöges bakanccsal. Liberalizmus az, amikor hajnalban is glédában áll a fodrász, mert úri kedvem úgy hozta, hogy hajnalban akarok hajat vágatni. Liberalizmus az, amikor beröffentem a fospumpát sátoros ünnepen, mert nehogy nekem megmondja valaki, mit vágjak a hülyemagyarok pofájába, ha éppen fost van kedvem vágni a hülyemagyarok pofájába éppen akkor. Liberalizmus az, ha a gyerekgyáros cigányoknak világosan megmondjuk, hogy ne lopjanak, mert ha nekik a lopás a vérükben van, akkor én veszek egy Sherman tankot és lesz móka-kacagás. Liberalizmus az, ha az arab zöldséges kushad a zöldséghalmai között, mert tudja, a fejébe van vésve, hogy középkori babonákban hisz, így ő csak alacsonyabb rendű ember lehet. A liberalizmus azt jelenti, hogy én hajtom a Lancia Thesis-emet, a hülyenyugger pedig nem jár orvoshoz, ha nem tudja megfizetni. A liberalizmus az, ha gondosan korlátozzuk a felsőfokú végzettségűek számát, nehogy a sok alacsonyember azt higgye, hogy egyenértékű lehet velünk.

A faszt lehet egyenértékű. Ott dagonyázhatnak a sárban, ahová valók, a sok éhes prolija.

A liberalizmus az erő, elitek. Az ondoláltak nagyon tévednek, ezeknek nem megértés és együttműködés kell, hanem erő. Primitív, hibbant majmokkal nem vitatkozunk, hanem beverjük a pofájukat és ha még pampognak utána, akkor jön a gumilövedék. És akkor még megköszönhetik az elitnek, hogy finomak voltunk. Tough love.

Majd később megértik és akkor megköszönik.

3 megjegyzés:

Gizike írta...

Teljes mértékben egyetértek az írással.

Ám most nincs idő az efféle fals moralizálásra!
A Mester ismét kijelölte az utat!

Nyomás, KGB, feladatai vannak!

Prosztó M. Beléndek írta...

A fasl moralizálás az én szövegem!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jo, legyen.
Prosztoe a fasl moralizalas, Gizikee a fals moralizalas.

Igy mehet?