2007. június 12.

Kovátsch Gamma Bertalan
Országtervező


Tegnap nagyon felbasztam magam a sok hülye egyetemistán, akik a köz javára diákhitellel segélyezik magukat. Egy dolog, hogy kiakaszt, ha másnak jó. Eliteknek mint közületek néhányan azonban ez a magyarázat nem elég, ez talán kielégít egy jobber majmot, de nem egy szuverén értelmiségit.

Megmondom, mivel lehet meggyőzni egy szuverén értelmiségit. A Civilization játékkal.

Na most én mindig a neutronbombára hajtok. Ha van neutronbombám, hamar legyakom a többi kis lúzer birodalmat. Neutronbomba meg tankok, ez az én receptem. Sajnos a neutronbomba nem megy Egyetem nélkül, kell hát belőle. Nem sok, egy-kettő. Na jó, minden nagyobb városba egy. Nem több, mert akkor kevesebb harcost tudok képezni és nem lesz, aki lándzsával harcoljon a csatahajók ellen.

Osztunk-szorzunk és kijön, hogy 20% diplomás kell. Maximum. Már így is nagyvonalú voltam.

Most jön majd a sok droid a demagógiával meg a fospumpával beégetni magukat. Előre szólok, ez a felvilágosodás kora, ez már nem egy középkori, keresztény ország. Én bemutattam a tudományos bizonyítékot és a grafikont (ott van a post tetején, hülyegyerek, csak kattingassál), ez a stílus.

Hát nem is az anyázás, a kurvaanyádat.

2 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én mindig megnyerem az Emperor fokozatot is! Hülyék.

Névtelen írta...

menj anyadba a grafikonoddal