2007. szeptember 10.

Kovátsch Gamma Bertalan
Szívjon csak mindenki

Nem tudom még megszokni ezt a fosországot az antalyai európaiság után. Folyton csak hülyemagyarokba akadok, ami Antalyában kisebb probléma volt. Hol egy bolti eladóba, hol egy fodrászba.

Na, ezt a fodrászost elmondom.

Fodrászhoz mentem. Megesik mindenkivel. Vasárnap hajnali kettőkor, bazdmeg. Mér' ne, ha nekem így kívánja kedvem? Én vagyok a vevő, tessék engem kiszolgálni, ha már kibaszott piacgazdaság van.

Sokk. A faszom fodrász zárva tartott.

Bazdmeg, hogyhogy nincs nyitva, amikor én hajat vágatni akarok, ha hajnali kettőkor is? Megmondom miért teheti meg a köcsög. Mert tré, trehány, kádárista tempóhoz van szokva, azér'. El is kezdtem rugdosni az üzlet rácsát, akkor meg elvitt a rendőrség.

Ez van. Ilyen mocsok egy országban élünk, ahol a hülyeség ül dáridót. Kapitalizmus, jó reggelt kívánok! Akkor kell engem kiszolgálni, amikor csak akarom, ez a piacgazdaság. Ennek a sok kádárista baromnak persze téphetem a számat, de hiába. Remélem, van itt elit, aki megérti, mit akarok mondani. A blogon végzett tisztogatások után remélem, már csak elit maradt itt.

Szívjon tehát mindenki. A tűzoltónak éjszaka is ki kell vonulnia. A vasutasnak éjszaka is kell váltót állítani. Az újságírónak éjszaka is kell szerkeszteni a lapot, jogos tehát, hogy éjszakai pótlékunkat adócsalással szerezzük meg.

Ha ez így van, a fodrásznak se legyen jó. Nyissa csak ki a boltját hajnali kettőkor is, ha úri kedvem így kívánja.

Jó, ha siet, mielőtt újabb postot írok a témáról és akkor jaj nekik. Mert akkor kötelező lesz kinyitniuk. Én mindent el tudok intézni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nincsenek nonstop fodrászatok? szégyen hogy ilyeneket kell olvasnom.

ez a tesco banner mennyit fizethet vajon?

http://www.tesco.hu/download.php?oid=T01c8f68125b2d4b62887c73ad3aa9ed;aid=T81787691652214e678068946065a6b0

amugy a cba abc szutyok, a kdnp-t meg a fosgejzir iranyitja, ennyit errol.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nemcsak, hogy nincsenek nonstop fodrászatok, de a tré, trehány fodrászok tevőlegesen akadályozzák a létrejöttüket.

Mert ezeket csak az érdekli, hogy ezután is tré, hitvány módon dolgozhassanak napi 8 órában. Nem lelkesíti őket az a tudat, milyen elégedett lettem volna, ha hajnali kettőkor levágja a hajamat. Ezeket a prolikat csak a saját álmuk érdekli.

Lusta dögök, a reformok kerékkötői.

Úgy érti, a Tesco mennyit fizetett nekünk? Egyelőre semennyit, pedig naponta hívogatom őket, hogy az ügyük barátja vagyok.

CBA-ba akkor se mennék, ha emiatt a vasárnap délelőtti bevásárlásig éheznem kellene. Tuti, hogy a korábbi post-ban emlegetett retardált pénztárosnő is náluk dolgozott. Szutyok áruháznak retardált pénztárosnője van.