2009. március 21.

Höndör B. Margit
He?? He??

Annyira felidegeltem magam..
Most akkor mi van?
Hát tényleg elmegy a Feri?
Jolánka hívott fel délben, éppen a csirkecombot paníroztam, nem is akartam felvenni a telefont, aztán mégis.
Odaégett az egész ebéd, a rohadt életbe! A telefon is tiszta dzsuva!
Mindegy, úgysincs étvágyam.
Valami szemét állat megbántotta! Hát azt hiszik, hogy attól jobb lesz, ha elmegy?
Na, majd most meglátják!
De mindegy, mert úgysem tud elmenni a Feri, mert úgyse lesz más, mert csak a szájuk jár úgyis.
Akar, de nem tud.
Ettől most kicsit megnyugodtam.
De azért mégis.
Most akkor mi van?

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gizike, ne legyen olyan mint a Mester tegnap a kommentekben.

Feri megbukott mint miniszterelnök, ettől még lehet kampányfőnök, pártelnök, nyakkendőfelelős a pártban.

Gordon! Gordon!

eN írta...

Nyugodjon meg, Gizike. Üljön le ide, itt egy feles. Vegyen egy mély lélegzetet, aztán húzza le ezt is. Na? Mindjárt jobb ugye? Nalátja!

tölgy írta...

Ha a Sándor menne el, megérteném az aggodalmát. Na de egy ilyen gizda alak miatt?

Höndör B. Margit írta...

Mér'ne legyek olyan, Bauer?
Nem érti??
El akar menni a Feri!

Adjon még egy felest,en.

Höndör B. Margit írta...

Tölgy,
Sándor mindig elmegy, legutóbb két hete, nála az a normális, érti?
Áh.
Mi lesz itt a Feri nélkül?

tölgy írta...

Eddig azért panaszkodott, hogy a Sándor túl korán szok elmenni.

Névtelen írta...

"Valami szemét állat megbántotta!"

Itt lefordultam a szekrol. :-))))))))))))