2008. szeptember 2.

Bauer
Gabika

17 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A Mester egy igazi jos.
2005 ota ezt mondja.

Sólyom végveszélyben


Seggfej nyalasliberalisok mit mernek? Ha a Fospumpa nyer, az o projektjeiknek is annyi es nem fognak tudni nagyvonualuan lemondani a csaladi potlekrol, peldat mutatva az ugarlakoknak.

Ferenczy A. Szidónia írta...

akkor még nem volt idehaza durex, kedves Prosztó.
pedig pápára magam vittem volna.

Prosztó M. Beléndek írta...

Közöm nincs a bejegyzéshez, kedves Szidónia.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Na ne hazudjon, Proszto.
A Doomhammer is a maga muve. Fogadjunk, hogy a Bauer is.

Maga leleplezodott, Proszto.

Névtelen írta...

én voltam, helyzet tisztázva

(Gabika ne hisztizz már!)

Ferenczy A. Szidónia írta...

jajj bocs. megzavart a doomhammer leleplezés.
megyek és ráhúzok a hátamra vagy hármat a szögesdróttal.
sőt, újrahallgatom a fospumpa új többséges beszédeit. ez mindennél nagyobb kínzás.

Prosztó, egy hétig az összes felesét én fizetem.

Ezredes K Őrnagy írta...

Szerintem tudat alatt Magácska szerelmes Bauerba és így álcázta

Névtelen írta...

dehogy, a gizike szerelmes, lelkylola posztjaiba ;]

Ezredes K Őrnagy írta...

Az tudom:) Annyira szerelmes, hogy az izgalomtól okádni is szokott :)
Gizike leszbi? Akkor görög ő is.

Prosztó M. Beléndek írta...

"Prosztó, egy hétig az összes felesét én fizetem"

De jó, főleg, hogy nem iszom töményet :S

Átválthatnánk sörbe?

Prosztó
(az örök fanyalgó)

Höndör B. Margit írta...

Na ne tegye magát, Prosztó.
Iszik, csak nem bírja.

Névtelen írta...

gizike, megjött a szemüveg köszi. Jól sikerült a műtét, a fotóalbumban még nem láttam ennyire jól.

Prosztó M. Beléndek írta...

Gizike,

nem iszom és nem is bírom :)

Amikor utoljára bejégereztem (ez 4 feles jégert jelentett egy egész este), egy teljes napig haldokoltam utána.

És ezt majdnem szó szerint tessék érteni. Salvus gyógyvíz, jég a homlokra, jajgatás.

Sajnos a gyomrom, hosszú évek áldozatos stresszkezelésének köszönhetően, tönkrement.

Maradok az esti jutalom-sörnél. Lassan szopogatva.

Prosztó M. Beléndek írta...

Az előző bejegyzésemet a későbbiekben letagadom. Természetesen, iszom, mint a kefekötő.

Névtelen írta...

De mijaza a durex?
Valami nyugtató? Arra tényleg ne igyanak, gonosz lehet a hatás.

Névtelen írta...

Hm,

ha a durexet nem használja, bezony attól is "nem kívánatos" lehet a hatás. :(

Bort azért igyanak, az csak jót tesz!

Az ilyen kölkökre pedig van pár használati utasítás. :)

A szem

Ezredes K Őrnagy írta...

Persze, hogy van. Büntetőszázad, latrinapucolás.