2008. szeptember 8.

Prosztó M. Beléndek
Kommunikáció

Megint túlkombinálják. Jobbra csapnak, balra csapnak, pártoskodnak. Ez nem vezet semmire. Van szar és híg fos. Eszi, nem eszi, nem kap mást.

Dönteni kell hát.

Ehhez járulnék hozzá egy egyszerű, könnyen memorizálható jelszóval:

Van, aki programot csinál és van, aki pogromot.

Köszönöm.

Akkor most nézzük, hogy kinek van programja.
Na ugye.
_________________________
10:42 08Sep08 DJN-DJ MARKET TALK: Hungary Ex-Farming GDP Disappointing
DJ MARKET TALK: Hungary Ex-Farming GDP Disappointing

0842 GMT (Dow Jones) Hungary's ex-farming GDP reading hovering in the 0.5%-1.0% y-y range is highly disappointing, 4castweb says. Domestic demand has been far slower to pick up than expected due to strong oil prices. The abrupt slowdown of the euro zone economy took a heavy toll on Hungarian industry, and data suggest that 3Q GDP might show an even worse structure. The bleak outlook makes 4castweb cut its 2008 GDP call to +2.5% y-y from +3.0% y-y. Adds a deeper than expected euro zone slowdown could easily push Hungarian ex-farming GDP growth to zero in 3Q. (EHB)

_________________________
Update:
A picsába, ez hogy ágyazódott be ide felülre? Meghekkelték a posztomat!
Szemetek!

Még az is eszembe jutott, hogy mi az a "szakértői" kormány, barmok? Ami eddig volt, az talán nem szakértői volt? Hát mi a lófasz egy szakminiszter, ha nem a pálya csúcsa?
Igen, pl. Veres János a pénzügyi szakma csúcsa! Akár tetszik, akár nem, félművelt prolikáim!

22 megjegyzés:

Prosztó M. Beléndek írta...

Hitet teszek a Köztársaság mellett.

Nem érdekel, hogy ki mit mond.

Igen, én a Chartát is aláírtam, nem szégyellem.

Háromszor.

Ezredes K Őrnagy írta...

Én is aláírtam, meg az összes bakám is. Alig várjuk már, hogy a nácikok vérében gázoljunk

tölgy írta...

Őrnagy,
maguk biztosan elakadnának :(

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Aki pogromot huz, pogrom altal vesz el.

Remelem, vilagosan szoltam.

Elkezdhetik koszorulni a keseket.

Höndör B. Margit írta...

Jó kis jelszó, Prosztó:)

A magyarbarátos szövegre is kitalálhatna valamit, én ma nagyon le vagyok lassulva.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nem 'tom, hogy miről van szó.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Pedig kitalálhatta volna, Prosztó.
Egyiksejobb.


Ez itt a téma.

Prosztó M. Beléndek írta...

Ja, borzasztóak ezek a politikusi kijelentések a nemzeti politizálásról, ilyen nincs is sehol, majd írok is erről egy posztot.

Én amerika-párti vagyok, imponál nekem az amerikai demokrácia.

De szükség esetén orosz segget is hajlandó vagyok nyelni, félre ne értsenek. A modern idők szavának engedelmeskedve rugalmas vagyok, tudhassák, hogy ebből mindig is mennyit profitált a hagyományosan nagyon eredményes köztársasági külpolitizálás.

Prosztó M. Beléndek írta...

nyelni=nyalni

(mindegy, csak az oralitás biztosítva legyen, na)

Höndör B. Margit írta...

Nem, nem borzasztóak, sőt, kellenek, és igenis, sokkal jobb az egyik, egészen más, ég és föld, hogy pont a külpolitikát hozza fel, azt nem is értem, mert az egyik legjobb példa erre, és akkor a demagóg, rossz dumákat nem is említem, amit csak a másik, de mindig, hát ennyire vakok maguk?
Hát csak az én szemem tiszta?
Csipásak.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nem, nem kellenek, a politikus azért van, hogy misztikus érdekeket képviseljen, ne nemzetieket.

Az olyan kumiszköpülés.

A külpolitika talán a legjobb példa erre, igen.

Prosztó M. Beléndek írta...

Már cssk azért is, mert a külpolitika viszonylatában hangzott el a rettenetes magyarbarát megjegyzés.

Magyarbarát!
Úristen!

Basszák meg, az már majdnem árpádsávos!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, hat fekezze magat.
Lehetne magyarbaratnak lenni, ha a hulyemagyarok nem lennenek beleragadva a mucsai sarba.
Sajnos bele vannak, igy az igazi magyarbaratnak ebben a pillanatban tul kell lepnie ezen a mocsarorszagon es igazi europaikent kell viselkednie.

Majd ha eljon a nyugatos polgarosulas es megszunik a hatarfetisizmus, akkor lehet majd magyarbaratnak lenni.

Prosztó M. Beléndek írta...

Elnézést kérek, folyamatosan kussolva játszódok tovább.

Ezredes K Őrnagy írta...

De hát nem is olyan rég röhögtünk azon, hogy a Fospumpa mindig a polgár szót vette szájára. Hogy van ez akkor? Eligazítást kérek.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ornagy, megintem.
Feri mar 2005-ben megirta (Utkozben c. konyve), hogy az igazi polgarok a baloldali polgarok.

A Fidesz ki akarta a polgarsagbol rekeszteni a baloldaliakat, de ok nem hagytak magukat! Igy most a Fidesz van kirekesztve a polgarsagbol.

Höndör B. Margit írta...

Az egyik érték, a másik nem. Ez az, amit mindenkinek végre tudomásul kellene venni ebben a fosországban!
Az ellenség értéke nem érték, sőt, az általunk meghatározott egyedüli értéket folyamatosan sárba tapossa, átgázol rajta, az ország végromlására tör, mert rossz. Ezért van szükség állandóan deklarálni nemcsak az értékeinket, hanem azt is, hogy az ellenségnél nincs meg ez az érték.
Ki mire vevő.

Ezredes K Őrnagy írta...

Sajnos nem tudom követni az Úr minden programját. Túl sok van.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

De ugyanazt mondja mindig. Egy kicsit javitgat rajta. Ez a Haladas maga.

Prosztó M. Beléndek írta...

Gizike,

de el kell ismerni mások értékeit.
Ez nagyon fontos.

Most hogy ezt tisztáztuk, kérem vissza az értékeimet.

Na, hagyjon békén a hülyeségekkel, nem vagyok jó hangulatban, a rohadt életbe.

Értékek, ilyet szólt.

A kurva életbe van itt érték????

Höndör B. Margit írta...

Mi történt, megkarcolták az autóját?
Az egész értékes szöveget maga kezdte egyébként, arra válaszoltam, ha nem vette volna észre, és vegye tudomásul, hogy a hülye vájdlingjukat már régen visszaadtam, most már tényleg elegem van abból, hogy mindig ezzel jön, kérje el a Piroskától, ha annyira hiányzik, és dugja fel magának!

Prosztó M. Beléndek írta...

Gizike,

legyen szíves tudomásomra hozni, hogy az ÉRDEK és ÉRTÉK szavak morfémája közötti különbséget realizálta-e.

Mert itt értékről senki sem beszélt. Méghogy érték. Itt...