2007. augusztus 14.

Kovátsch Gamma Bertalan
Politikai megrendelés

Foskatapult.

Hogy tetszik? A Magyar Nemzetre gondoltam és ez a költői kép jutott eszembe. Tudjátok, a Nemzet az az újság, amelyik politikai megrendelésre álneves cikkeket közöl le. Ennél még rosszabb dolgokat is csinál, de ebbe most hadd ne menjek bele.

Nagyon ideje lenne már lehúzni a latrinába a sok szarral együtt, amit képvisel.

És ha egyszer lement a lefolyón, a Fidesz végre találhatna egy másik médiafelületet, amelyik a modern, urbánus, szuverén fülnek oly jól csengő fiatalos frissességgel, híres függetlenségéből egy centit sem engedve szolgálja ki a párt igényeit. Akármelyik pártét, amelyik fizet. Mert a pártmédia a múlté, a jövő az outsourcing. Az outsourcing ebben az esetben azt jelenti, hogy a médiafelület azt szolgálja ki - modern, urbánus, szuverén módon - aki eleget csenget.

Ez az az öngondoskodó kapitalizmus, amiről én állandóan papolok, saját érdektől kicsit se befolyásolva.

Na és melyik médium tudná ezt a szuverén felületképzést legjobban elvégezni?

Tanulmányozzátok meg ezt a képet alaposan, különös tekintettel a link által mutatott címre.



Aki látja, látja, aki nem, az meg birka. Egyszerű teszt, nemdebár?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Mester is halandó. Öregszik és néha már szenilis is, vagy csak szimplán copy pasteli saját régi cimeit:

http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=102223

KGB felfogta már, Orbán nem vállalta, kész:

Magyar Nemzet süllyedj el!

ps: tényleg, mi van az osztrák fosháborúval?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, ez nem öregedés, ez éppen a jövő. Ha a papírújságok használhatnak reciklált papírt, akkor az újságírók miért nem használhatnak reciklált cikkeket?

Csakis a környezetvédelem mián.

Igen, felfogtam, hogy Orbán döntése milyen drámai következményekkel jár és el is kezdtem ásni a lyukat a Nemzetnek. Próbáltam másokat is rávenni, de ők azt mondták, hogy előbb ássam ki a lyukat mindenkinek, aztán ők majd elsüllyednek benne.

Mert ez egy ilyen ingyenélő, tré ország.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, az osztrák fosháború csak vicc volt! Még jó, hogy időben szólt a Mester mert én már félig megépítettem a katapultot a nyulcadik emeleten. Épp azon kezdtem gondolkodni, hogy viszem ki az ajtón, amikor értesültem, hogy csak poén volt.

Utána nagyot nevettem és szétszedtem a katapultot.

Névtelen írta...

A Mester levelet tett közzé, mert neki elitek irnak. A süllyedő magyar nemzet hajóját akarja elhagyni egy régi barátja.

Okok? A Fosgejzir nem vállalta. Az meg emberek taplók. A politikusok fejbe akarják rúgni a hajléktalanokat.

De a Mester marad és ez már biztos.
Pedig szar lesz, én szóltam.