2007. augusztus 6.

Kovátsch Gamma Bertalan
A militarizmus veszélyei

Figyeljetek, elitek valamit kurva gyorsan tisztáznunk kell. Ugye nem néztek túl sok háborús filmet? Vigyázni kell, mert aki ilyet tesz, az esetleg fekete egyenruhában, döngő bakancsokkal vonul fel az utcán, ami nem szép dolog. Úgy hívjuk őket, hogy militaristák és ezek nem teljesen normálisak. Fegyverfétisiszták meg ilyenek. Tankokkal és fospumpákkal álmodnak és ennek kapcsán ... ehm ... nedves lesz ez-az.

Már persze a hülyéknek.

Mert vannak a felsőbbrendű individuumok, akik könnyedén uralják ezt a fegyvertémát.
Olyanok, mint a felnőttek az óvodában, kevesen vagyunk, de nekünk szabad olyat is, amit a gyerekeknek nem. Említhetném az én Tomcat haveromat például, aki egy kicsit tán túlzásba vitte, de ki tudtam hozni, mert ő is felnőtt. Vagy pedig itt vagyok én, aki - veletek szemben - vagyok olyan felnőtt, hogy csak háborús filmeket veszek ki a videotékából.



A kitalált biszbaszok nem érdekelnek, azon fantáziáljanak a gyerekek.

Nem ajánlanám viszont, hogy gyerekek hozzápiszkáljanak az én kedves fegyvereimhez. Van ám a titkosszolgálat, amihez nekem semmi közöm nincs, de azért fel szoktam emlegetni miheztartás végett.

Többet nem mondhatok.

Nincsenek megjegyzések: