2008. június 23.

Gizike
Dög meleg van,

eszméletlen sok a dolgom, ezért, szerencséjükre, egyszerűen nincs se időm, se hangulatom belevetni magam a neten folyó intelligens vitákba, pedig a reggeli kávémat azért párszor a monitorra köptem még félkómásan, olvasgatva néhány rendkívül színvonalas írást példának okáért a búzablogban, az igazi értékek, a felsőbbrendű intelligencia gyülekezőhelyén. Kis kitérőként egy rövid üzenet tölgy nevű kommentelőnknek: azért a totális baromságoktól még ilyen időjárás esetén is tartózkodni kellene, vagy legalább megérezni, hogy most talán hülyeséget mondtam: „a mi környékünkön sok balnyik elit él (vonzódnak a jobber környékekhez, tisztaság, közbiztonság, viszonylag nevelt gyerekek” és én kérek elnézést, köszönöm.

Nesze, robotos klip, elemezgessék:



KGB minden sunyi és rosszindulatú megjegyzését a posttal kapcsolatban előre is visszautasítom.

120 megjegyzés:

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, megvolt a nászéjszaka a Sanyival?

Gizike írta...

Áh, ne is mondja, az a rohadék lelépett a haverjaival meccset nézni, de meg is kapta érte a magáét!

Ezredes K Őrnagy írta...

Remélem adott neki a petrencével. KGB-t is kezelésbe vehetné.
Összejött sok pínz a mennyasszonytáncon?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, megsutotte a nap?
A felsobbrendu intelligencia itt gyulekezik.
Egy baj van: a Mester nem adott iranymutatast, kit kell utalni. Tolgyet mar utaljuk, igy az o emlitesevel Gizike nem Adott Hozza Erteket.

Ezredes K Őrnagy írta...

Maga él KGB?
Azt hittem megkéselték a török szurkolók. Sajnos nem.

Írhatna a Mester a cigánykérdésről.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Azt igerte meg a Mester, hogy megirja, hogyan akar a Fospumpa kiraly lenni.

A torok szurkolokat kecskenyuzo kessel tartottam sakkban.

Ezredes K Őrnagy írta...

Már a reakció két kínai zavarkeltője is utálja Tölgyet.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hu, errol lemaradtam.
Meseljen.
Leanyaztak egymast?

Ezredes K Őrnagy írta...

Szokták, de semmi komoly.
http://reakcio.blog.hu/2008/06/20/a_lustak_tamadasa#c2586411

Bár Tölgy szerint ez egyikük balos,

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hu, de punnyadt.
Meleg van, ilyenkor meg a sertesek is olyan kornyadtak.

Ezredes K Őrnagy írta...

Azért a reakción ez jónak számít:) Ne feledje, az csak elitközeli blog.

Prosztó M. Beléndek írta...

Én a reggeli kávémat a munkahelyen szoktam meginni, a napi posta átböngészése közben, node nincs is bennem akkora átérző képeség, mint Gizikében és hókon is nyomnak, ha ráköpdösök a papírra.

Mi a kaka az a búzablog?

Valami gay társkereső oldal?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, kuldjon meghivot nekem a pixi2@freemail.hu cimre. Ihletet erzek a nagyregenyhez es ma Gizike postolt ide, nekem hat nem kell. :-)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Egyebkent pedig nem gay, maga fovarosi csipkelelku entellektuel, hanem buzi.

Ezredes K Őrnagy írta...

Igen, lehet buzizni, a Mester is szokott.
Megírja hősi harcát a lövegtoronyban?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ha kapok meghivot, akkor megirom.
Lovegtornyot nem akarok.

Gizike írta...

Ha kap meghívót?:)
Most hova teszi magát, két hete ott a meghívó a postaládájában.

Gizike írta...

Nem utálni kell tölgyet, hanem átnevelni!
Tegyék a dolgukat, kedves barátaim!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

En nem kaptam meghivot, tele van a levelesladam a teakratak titkos levelezolistajanak forgalmaval, de meghivo az nem volt.

Elkurta.

Tolgy nem mer felbukkanni, fel, hogy atnevelik.

Gizike írta...

pffh
elküldtem még egyszer, ha már olyan béna volt, hogy elvesztette.

Prosztó M. Beléndek írta...

Jó, akkor én nem töröm magam meghívó-küldéssel.

Hátradől.

Prosztó M. Beléndek írta...

A "hátradől", az emote, nem text.

Értik.

*Szenved, ki akar menni és meginni egy sört*

Ezredes K Őrnagy írta...

A sörivással Hozzáadott Értéket ad a munkájához? Nem. Akkor maradjon a fenekén.
Én átnevelem Tölgyet. Mondjuk nyírfává. Az egy PC fa.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jo, beleptem. Most almodozom egy kicsit a kellemes huvosben.

Hatradol, gonoszul kacaraszik.

Tolgy nincs itt van, de itt van Proszto. Es ha ot nevelnenk at?

Ezredes K Őrnagy írta...

Prosztónak túl jó tolla van az átneveléshez. Kár lenne érte.
Megvárjuk Tölgyet.

Prosztó M. Beléndek írta...

Hehe. Én meg rendeltem egy klíma berendezést közben.

Csak ne kacarásszon. Debil.

A sör adna hozzáadott értéket. Jól érezném magam, felbátorodnék, majd érdekes ügyleteket kötnék.

Benne lennék a TV-ben!

Na, próbáljanak átnevelni.

Mi legyek? SZDSZ-es?

Prosztó M. Beléndek írta...

Fel is vettem egy szemüveget, most várunk, amíg szakállat növesztek.

Nem jó érzés SZDSZ-esnek lenni, álalndóan szorongok, pedig még csak 25 másodperce vagyok liberális.

Kéne az a sör.

Gizike írta...

KGB
Maga be van rúgva.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nem nő a szakállam.

Prosztó M. Beléndek írta...

(Tudom, Gizike, tesztoszteron injekciók.)

Prosztó M. Beléndek írta...

*A többiekhez beszél*

Hatásos, Gizikének is bejött.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az alkohol olyan proli dolog.
Fuveztem. Csak igy konnyeden, hat meg nincs ot ora.

Proszto, magat kommunisztikus hippive fogjuk atnevelni. Elso lepesben adja el a kezeleseben levo teljes portfoliot 4.5 milliard dollar kart okozva. A targyalason aztan leranthatja majd a leplet az egesz korrupt, kapzsi kapitalista rendszerrol.

Megengedem, hogy az elso ugylete egy hajorakomany legkondicionalo legyen.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizikenek szakalla is van?
En lemaradtam a huszarbajusznal.

Gizike írta...

Áh, magának már mindegy, ha harminc éves koráig nem sikerült, most már adja fel.
Vannak ilyen férfiak, nem szőrösödnek, nem mutálnak, olyan kis aranyosak, hozzon már egy kis pezsgőt, legyen szíves, köszike, drága.
:)

Gizike írta...

Azért gondoltam, KGB, pont azért gondoltam, hogy ivott, mert olyan proli dolog.

Prosztó M. Beléndek írta...

4.5 Md USD kárt csinálni... hát ahhoz össze kell kapnom magam...

Nem lehetnék inkább punk?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A proli stilt most odahagytam.
Szofisztikalt kozmopolita entellektuel akarok lenni.

Bazdmeg, szofisztikalt kozmopolita entellektuel akarok lenni.

Prosztó M. Beléndek írta...

Gizike, igenis szőrösödöm.

Az orromon belül. Bazira fáj, amikor csipesszel kirángatom az orrszőr rastákat.

Egyébként, ha arra céloz, hogy meleg vagyok, vissza kell, hogy utasítsam.

Jegecskét a pezsgőbe?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Most az a divat, hogy becsukjak a brokereket.

Hat valakin le kell verni, hogy eltunt az a sok fiktiv penz.

Magabol jo bunbak lenne. Erzem en ezt, nekem tehetsegem van ehhez.

Az Ornagy is jol mutatott a hadbirosag elott, amikor kiderult, hogy egy tank se uzemkepes, beleertve a tololapost is.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A Proszto is az entellektuelt adja.
Most meg meleg.
Ha meleg, akkor szedjen be lazcsillapitot.

Gizike írta...

Sosem célozgatnék arra, hogy maga meleg!
Maga egyszerűen csak más.

Igen, jöhet a jég is bele, édes vagy, Belikém, drága.

Gizike írta...

KGB, először is öltözzön át akkor!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Haha, mar atoltoztem!
Az erzekeny metroszexualist adom most.
A selyembluzom egy kicsit szakadt, amikor dulakodasba keveredtem egy szkinheddel, aki beszolt nekem.

Lefejeltem a kocsogot, amikor megragadta a selyembluzomat. Egyebkent a megjelenesem tokeletes.

Prosztó M. Beléndek írta...

Hehe, kicsit most izgalomba jöttem, mert az MNB változatlanul hagyta az alapkamatot (8,5% Gizike, memorizálja).

Jajj, aranybogaraim, olyan izgi ez a sok kamcsiláb...

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

Ha selyem, combközépig érő, fehér rövidnadrágot vesz fel rózsaszín rövid ujjú inggel, akkor vegye már a fáradtságot, hogy legyantáztatja a lábát, bassza meg! A melléről nem is beszélve!

Úgy néz ki, mint egy kétes nemi identitású kafferbivaly!

Már szagra is.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Belendek, eljott az ido!
Ne feledje, 4.5 milliard dollar.
Adunk a turbokapitalista vilag pofajaba.

Gizike írta...

Igen, igen, KGB, igaza van Belinek, ő már ezeket rég megcsináltatta lézerrel! a szaga is jobb, nem sokkal, de valamivel jobb.

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

benyomtam a gombot, a likviditást elszippantottam a pénzpiacról.

Elkezdett görögni a nehéz kő.
A krach a kapuban áll.

Gyorsan, ugorjon ki egy wall streeti ablakon, hogy komolyságot adjon a történéseknek.

Prosztó M. Beléndek írta...

A pörzsölt malac illatra céloz, Gizike?

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

tegye meg a kedvemért - tudom, hogy mennyire retardált -, hogy nem földszinti ablakon ugrik ki.

Kösz.

Prosztó M. Beléndek írta...

Erről jut eszembe, a metroszexuális az, aki a fúrópajzsokra élvez?

Akkor demszkáj metroszexuális?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, ne ingereljen fel!
A szkinhed is a szorre tett celzasokat, azt' mi lett vele. Le is koptem a komolysag kedveert, amikor mar a foldon fekudt.

A stylistem azt mondta, hogy a szor az nagyon "in" mostanaban, meg hogy cuki fiu vagyok vele.

Prosztó M. Beléndek írta...

Figyelmeztetem magukat, hogy megettem két adag jégkrémet, megittam három pohár jéghideg gyümölcslevet, egy csésze kávét két cukorral, úgyhogy most dolgozik bennem a cukor.

Ilyenkor bármikor jöhet még néhány ilyen poén.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Majd kiugrom a wall street-i ablakon, ha ott leszek.
Most nem erek ra, olajban spekulalok.

A tankhajotrukkot ismeri?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Milyen poen?

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

maga akkor lenne cuki fiú, ha kétméteres szőrt növesztene és a homlokába fésülné.

Jótanácsként mondom.

Prosztó M. Beléndek írta...

Poén.

Nem poen. Artikuláljon rendesen.

A tankhajó trükköt ismerem. Ráborítunk egy tankhajóra egy zsebkendőt, összetörjük kalapáccsal a zsepi alól kidudorodó tankhajót, majd elővarázsoljuk a jobb mandzsettánk alól.

Ezredes K Őrnagy írta...

A szkinhedet én küldtem, Tölgy adta rá a pénzt.
Ilyen szerencsétlen egy hülye kopaszt. Nem bír el egy buzival vagy valami metrós izével.
No nem baj, Tölgy pénze bánta.

Névtelen írta...

Kérem szépen,
tölgyet már felelőtlenül a levéltetvek elé vetették. Ha a maradékot egyáltalán érdemes még, javaslom, Vörös kányafává neveljék át.
Feledhetetlen emlékeim fűződnek hozzá ... Minden április 4-én láttam a Corvinban. (Nem teljesen önszántamból.)

Leskelődő

Ps.: Gyantázó készülék olcsón átadó!

Gizike írta...

Nem, a szájszagára céloztam, Prosztó.
Hiába kölnizi a hónalját, ha közben fokhagymás snidlinget böfög fel, tudja.
És teljesen mindegy, hogy mit evett előtte.

Gizike írta...

KGB
Ugrojon le egy hídról akkor!
Biztos van valami híd a közelben.
Tegyen egy táblát a nyakába, és ugorjon le!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jaj, maga nevezi tozsdecapanak magat?
Egy tankhajot megtoltunk olajjal (kabe masfelmillio hordo fer bele) es leparkoljuk a finomito ele (a tengerre, mielott megjegyzeseket tenne, maga debil). Ha az olaj ara eleri a kivan szintet, behajozzuk a kikotobe es eladjuk a cuccot.

Minden dollarnyi olajaremeles masfelmillio dollar haszon.

Igen, villog valami az egyik periferikus kijelzon, hogy lehetoseg van egy kis nyugat-balkani orszagban, de az olajhoz kepest nevetseges a Piaci Res.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Poén. Ertem.
Hol van?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Majd Tolgyet is lefejelem. Hulye buzi gorog.

Maguk szerint az Alex Max Metro Guy parfum jol all nekem?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hogy a tankhajo hidjarol ugorjak le?
Bele az olajba?
Jo otlet, de nem lesz olajszagom tole?

Ezredes K Őrnagy írta...

Elmentem tankhajót meg olajat venni. A Lajtába mennyi nafta fér?

Gizike írta...

Nem.

Ezredes K Őrnagy írta...

Magának a fegyverolaj illata állna jól, amivel a Hoplita Amazon a birkanyúzóját ápolja. .

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

ugorjon.

*pattingatja az öngyújtóját*

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

nagyon jó ez a tankhajó trükk.

Főleg, ha a finomító nem úgy állpodik meg a szállításra, hogy mondjuk a vételiár az előző hónap jegyzési árainak az átlaga, vagy valami ilyesmi.

Tehát árképlettel, bizonyos késéssel átvéve a világpiaci árváltozásokat.

Mondjuk én csodálkoznék, ha nem így lenne, mert azért a folyamatos ellátás/működés a finomító érdeke is.

Kérdezzen még, szívesen kiképzem alapvető vállalatgazdasági ismeretekből.

Ezredes K Őrnagy írta...

Csak nem éri meg egy tankhajót túl sokáig vesztegeltetni, főleg a nyílt vízen nem. Meg a sok hülye környezetvédő hippi miatt akárhol meg se állhat, köthet ki vele.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nem hát.

*pattingatja az öngyújtóját*

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hazudik, Gizike.
A tankhajo kapitanyanak is olajszaga van, pedig o nem furdik az olajban.

Proszto, maga kis amator. Maga azt feltetelezi, hogy az olajfinomito *tud* olajat venni ilyen feltetelekkel es nem benitja meg a mukodeset mondjuk az olajszallito munkasok sztrajkja.

Maga akarja shortolni az MNB-t?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Haha, csak vigyazzon azzal az ongyujtoval, meg a vegen megegeti az ujjat.

Vagy felgyujt egy tankhajot, ami az oroszoke. Azok megtalaljak am magat.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nézze KGB,

ma az MNB, holnap a ECB.

Think global, act local.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Eloszor dontson be egy kisebb bankot vagy egy brokerceget, mondjuk a Concorde Rt.-t. Az jo lesz gyakorlasnak.

Sic itur ad astra!

Ezredes K Őrnagy írta...

Prosztó.
Vegyek most Eurót vagy ne?
Vagy maradjon a pénz a párnacihában forintban?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ne higgyen a Prosztonak, atveri.
Tegye az ellenkezojet, mint amit mond.

Ezredes K Őrnagy írta...

KGB, hol van már tollának termése? Még mindig az én förmedvényem az első 33.

Prosztó M. Beléndek írta...

Ezredes, szerintem ne vegyen eurót.
Elveszíti a magas forint hozamot és egy elemző sem valószínűsít idén nagy forint gyengülést, a legtöbb forecast év végéig 248-250 körül van.

És ne tartsa a párnacihában a pénzét: azért ilyen erős a forint, mert a nagyok veszik.

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB

referenciának megteszi a UBS? Mit gondol, miért vannak több milliárd eurós veszteség leírásai?

Maga szerint ki beszélte rá őket, hogy vásároljanak be amerikai jelzálog kötvényekből?
Na? Na?

Ezredes K Őrnagy írta...

Kóka megmondta, hogy a magyarok hülyék, nem értenek a pénzpiachoz és párnacihában tartják a pénzt.

Mszpszavazó ismerőseim betojtak és még 255-ért egész vagyonukon Eurót vettek. Ha-ha-ha. Így jár, aki nem bízik az Úr erejében.

Ezredes K Őrnagy írta...

Alapítottam egy tankfelújító RT-t Tölggyel közösen. Rábeszélhetné Csányit, hogy a mi részvényeinkből vásároljon be.

Prosztó M. Beléndek írta...

Ezredes,

ezúton is gratulálok az ismerőseinek.
Túlléptek a párnacihán.

És miért pont 255-nél rezeltek be?

Ezredes K Őrnagy írta...

Mert akkor nagy esély volt rá, hogy visszajön a Fospumpa. És ugye, akkor a forint, mint tudjuk, egyből összeomlik :)

Prosztó M. Beléndek írta...

Csányi Sándort, a színészt?

Mi közöm nekem a színészekhez?

Ezredes K Őrnagy írta...

Miért, színházba jár, nem?
Nekem mindegy ki veszi meg, akár Maga is jó.

Prosztó M. Beléndek írta...

Tudjuk.

Amint a piac megtudta, hogy a Fospumpa visszajön, füstbe mentek csatlakozási álmaink az Euro Zónához.

Hihetetlen, mennyi kárt csinált már ez a Fospumpa!

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát igen, csinált. Nem jövök elő újra a szőlőkaróval, mert Gizike le militaristáz.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"Maga szerint ki beszélte rá őket, hogy vásároljanak be amerikai jelzálog kötvényekből?"

Ezt speciel tudom.
Az Ornagy volt.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"KGB, hol van már tollának termése? Még mindig az én förmedvényem az első 33."

Minek nez engem. Olajspekulaciokkal vagyok elfoglalva. Megint emelkedett az ar es 60 tankhajot inditottunk el a finomito fele. Egymasnak utkoztek a kikoto bejaratanal.

Kurva gazdasagi fundamentumok, igy nem lehet szarnyalni!

Majd ejszaka.

Névtelen írta...

Mi a manó, még sosem volt 91 komment. Hőség talán.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ne hazudjon, Tita.
92 komment.

Névtelen írta...

Folytassák pls, nem szólok bele többet, csak hirtelen meglepődésemben történt. 93 egyébként, nem baj.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megint hazudik.
94.

Névtelen írta...

Mert hazudós vagyok. És a számokkal is hadilábon állok. Valahogy olyan nagyon gyorsak. Mire leírom őket, megváltoznak. Eggyel mindig nagyobbak lesznek, asszem a fényre jönnek vagy a hőségre, vagy osztódással szaporodnak (ja az nem jó) vagy nemtom. Akkor most 96. Most nem hazudtam.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

De, hazudott.
97.

Névtelen írta...

Jó, akkor folytatom. A reában úgyis enyém lett a 3000., itt meg a századik lesz az enyém:) Semmit nem tud tenni ellene.

Névtelen írta...

Szeretem a szép kerek számokat, csak azért. Maga meg úgyis dúmozik most, a többiek harcolnak valahol vagy a cseresznyefa alatt heverésznek, én pedig megünneplem mindjárt a Nagy Szám napját.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Századik:)
Köszönöm, köszönöm. Ünnep van, buli van, érezzék jól magukat a jövőben is.

For a better Tirpákbokrétás.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Most azt hiszi, hogy az, hogy megcsipte a szazadikat, az valamit jelent?
Kurvara nem jelent semmit se.
A szaz meg csak nem is kerek szam, csak a tizes szamrendszerben.

Es kicsoda nekem a tiz? Egy pocs kis szam.

Ezredes K Őrnagy írta...

Én meg 103. vagyok.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Muhahaha, Ornagy 103.-ik Ornagy.
Nagy karrier, mit mondjak.

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát, ha így halad tovább a haderőreform, még az lehet:(
Aztán majd magának kell menni bakákat irányítani a Tiszához, ha az oláhok el akarják foglalni ősi földjeiket. Tudja, Szentes az már ősi román város, Csongrád már nem. Van köztük egy híd.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ugyan már, miért akarnák a románok a nyakukba venni a sok hülyemagyart?

Nem adnak hozzá Értéket.

Ezredes K Őrnagy írta...

Nem is lennének sokáig ott magyarok. Dákként már értéket adnak hozzá.

tölgy írta...

106 komment?
Mi van? Megjött a segély a telepen és a férfiak gépeznek, magik meg most ráérnek?

Körnagy, a klónozása miatt haragom kíméletlen lesz!

Gizike,
ballibák tényleg vonzódnak a dombos-lombos vidékre. Ki érti? Hogy nem a Havannán nyomják? Persze ott egyenlőség van, azt meg annyira szeretik :D

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem.
108 komment.
Kretén itt mindenki???

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Őrnagy, van valami módszer kilúgozni a hülyemagyarokból a hülyemagyarságot?
Meséljen.

Ezredes K Őrnagy írta...

Van KGB, de csak egy: nincs ingyenebéd.

Milyen klónozás? Nem tudom követni.

Ez a hála, hogy segítettem a nemliberális SA elleni harcban?

Névtelen írta...

Na látja, KGB. Még sosem jutott eszébe, hogy maga nem tud számolni? Mégis mindig Hozzáadott Értékről beszél. Nem is tud hozzáadni. 112, tudja meg és gyakoroljon. Írja le százszor, hogy nem tudok számolni, utána adja össze. Majd belejön.

Ezredes K Őrnagy írta...

KGB nem tud számolni, azt se tudja, hány tankhajója van. Így egyet lenyúltam, és az olaj árából ingyen ebédet osztok. Értéket adok Hozzá az olajhoz.

Névtelen írta...

KGBnek nem való tankhajó. Ha már háborúznak, adjon neki nitrogénbombát azt csak el tudja hajítani. Talán tanult valamit a Mestertől. Semmi olyat ne adjon neki, amit meg kell számolni. Egy darab bomba, osztjóvan. Maga Ezredes meg fusson jó messzire, feküdjön hasra, lábbal KGB felé. Védje magát.

Nekem is adna ebédet? Húst nem eszem, valami főzelékfélére gondoltam falafellel. Öt falafelt kérek.

Ezredes K Őrnagy írta...

Öt falafelt? Nem venném a lelkemre, hogy elhízik Kedves Tita. Egyet kap, jó kis csirízes babfőzelékkel. Ingyenebéd, oszt még válogatunk is?

A tankhajó nem fegyver, a "fegyver hajót" úgy hívják hogy Lajta monitor Skoda lövegtoronnyal.
Hidrogénbomba van, meg neutron, na azt semmikép se adnám KGB kezébe.

Ezredes K Őrnagy írta...

állítólag van kobaltbomba is, a kínaiaknak., annak pár év a felezési ideje "csak". Területfoglaló az is. De szerintem kamu.

Névtelen írta...

Ezredes. Mindannyiunknak jobb lesz, ha leszerelteti magát ha még annyit sem tud, hogy nitrogénbomba van, nem neutron. A Mester csak tudja, nem? Tőle tudom.

A tankhajó nem fegyver? A tank meg fegyver. Milyen különös. Öt falafel kell, egy az kevés mert kicsi. Nem fogok elhízni, ne féljen. Majd lefutom a maga öt falafeljét. A fegyverhajón lehet számítógépezni is? Van rajta monitor, azt látom.

Névtelen írta...

A kobaltbomba szerintem is kamu. Főleg pár év felezési idővel, mikor némely sugárzó anyagnak meg kétszázezer év.

Koboldbomba lesz az. Esetleg koboldgomba. Tudja, olyan viccesgomba, amitől hülye hírek kelnek szárnyra.

Ezredes K Őrnagy írta...

Számítógép nincs a hajón, mivel 1871-ben épült. Még egy ártatlan USB-port sincs rajta, hogy gondolja. Menjen az A-38-ra, mikor Szdsz buli van. Ott lesz számítógép, pl a pulton. Van még valahol Óbudán pár torpedó raktáron...

Nitrogénbomba..vicces lenne fúzióra bírni vele a légkörben lévő elég nagy mennyiségű nitrogént, ha létezne. A Mester tévedett, sajnos ki kell mondani néha.

Maga futni szokott? Te jó ég. Mi maga, légiós? Azzal nem ad Hozzá Értéket.

Ezredes K Őrnagy írta...

Megnyilatkozott a Mester. Van maguk között olyan, aki nem bölcsész, és tud írni a környezetvédelemről GF-ről?