2008. június 24.

Gizike
Nyári laza a TÖK ajánlásával:

UNKLE

Tájékozódásul

14 megjegyzés:

Gizike írta...

Kifejezetten azért, hogy KGB válláról levegyem a terhet, és minden energiáját a rémblog felfuttatására fordítsa.:)

Ezredes K Őrnagy írta...

Ennyire a szívén viseli a Rémblog sorsát, Gizike?
Van egy újabb ötletem, este, ha a Hoplita Amazon engedi, megírom.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

War Stories.
Latom, maga is hadiosvenyre lepett, Gizike.

A Mesterrel mi van?

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát ez az KGB, két megnyilatkozás is kimaradt. Töltöm a Luggert.

Ezredes K Őrnagy írta...

Nézzék meg, én kommentelhetek a Mesternél, nem tiltott ki. Ki is az igazi elit akkor?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hoho, a Mester megnyilatkozott.
Globalis felmelegedes.
Igazabol jo nekunk, csak jol valogassuk ki a bevandorlokat.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Menjen a blog.hu profiljaba es irja be a blogunk cimet oda, majd kitiltjak sec-pec.

Tudja mit, irja inkabb a nagyregeny blog cimet oda. Igy is jo esellyel kitiltjak, de legalabb az egy erdekesebb eset.

Ezredes K Őrnagy írta...

A többinek meg géppuska.

Parancsot vettem, megyek végrehajtani.

Névtelen írta...

gizike maga Nagybácsi fan? ez a régi albumuk nekem is tetszett. de mióta klimakutatásban is utazom, csakis Burial:

http://youtube.com/watch?v=EPwbqb6DZ9g

tölgy írta...

Körnagy,
inkább felejtse el az ötletét.
Többen is erre kérjük.

Ezredes K Őrnagy írta...

Vigyázzon a szavára Tölgy, már tudunk fát is klónozni. Dugványozzuk. Arra jó a kecskenyúzó kés is.

Höndör B. Margit írta...

Bauer,
az túlzás, NIN fan vagyok, az UNKLE csak tetszik:)
Az elsőként belinkelt számban ráadásul Ian Astbury énekel a régi Cultból, azt a pasit imádtam, Nico forever!:)
http://www.youtube.com/watch?v=__wZX7eWSn4

Höndör B. Margit írta...

Nem rossz ez a Buriel, de nehéz a dalokat lelkesen együtt üvöltözni a dvdvel:) Igazán betehetne néha a blogba egy-két klipet maga is a TÖK ajánlásával, ebben a társaságban nagyon kevés embernek van zenei ízlése, például KGBnek nincs egyáltalán.

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, én is nagy Cult rajongó voltam, egy meg a fene.