2008. június 18.

Kovátsch Gamma Bertalan
Öngondoskodás

Elitek, van, aki csak siránkozik és van, aki jobbít. Öngondoskodás.

Itt van például az állampolgári ismeretek tárgy. Van ilyen? Nincs ilyen. Siránkoztam? Nem siránkoztam. Tettem ellene.

Nem szaroztam kerettantervvel, tankönyvírókkal és szakmai lektorokkal. Megcsináltam én magam, szakértően, semlegesen, függetlenül. A Miniszterelnöki Hivatal segített megcsinálni, szakértően, semlegesen, függetlenül, Bajnai Gordon pedig látván a szakértő, semleges és független eredményt, kezébe nyomta minden érettségizőnek.

Szeretnétek, ha a diákok kutyatenyésztést, fegyverismereteket vagy tankvezetést tanuljanak? Ne siránkozzatok, hanem csináljátok meg, Gordon biztos azokat is lelkesen szétküldi.

A nyavalygás, a defetizmus miatt tart ez a kurvaország ott, ahol. Pontosabban ti tartotok ott, ahol, én nem nyavalyogtam, hanem cselekedtem, én előrébb jutottam.

Öngondoskodás.

38 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tavolrol tudom iranyitani a webkamerajat.
Nem tunt fel, hogy mindig magat nezi?

Ezredes K Őrnagy írta...

Webakamerám csak otthon van, az irodában nem engedi az elhárítás, csak az Áginak van. Maga azt írányítja, éppen átöltözik. Jó étvágyat az ebédhez.

Hol van már a post a homofób Mesterről?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, meggondolta mar, mi van a kepernyo lapja mogott? Jobb, ha nem is gondol ra.
Latott mar tukor moge rejtett kameraval keszult felveteleket? Olyanbol van egy rahedli nekem.

Szerintem a Panzerlied-et ne enekelje hangosan munka kozben, mert felreertesekre ad alkalmat.

A homofobia Gizike specialitasa, de az egy lustasag. Fogadjunk, megint a kertjeben hever a cseresznyefa alatt.

Ezredes K Őrnagy írta...

22'-os plazma monitorom van, kell a szimulátorokhoz, srat. játékokhoz + valódi vezérkari irányító rendszerekhez. Tudja, a munkám része. És olyan lapos, hogy a nem fér el már semmi, de azért szólok az elhárításnak.

Gizike lusta, ezt már tudom. Nincs már cseresznyefája a budis akcinók óta .Ha-ha-ha Csak beton van a kertben. Különben is, feküdjön tölgyfa alá. Mi ő gésa, hogy cseresznyefa alatt piheg?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, az elharitastol remel megoldast? Mit gondol, ki installalta a megfigyelorendszert?

Gizike szerzett maganak cseresznyefat. Azt mondta, a felelossegteljes megfigyeloi munkajat csak cseresznyefa alatt himbalozva tudja ellatni, hat kapott.

Ezredes K Őrnagy írta...

És Dr. Szilvásy György? Ő smafu?

Gizike akkor csinálhat jó kis cseresznyepálinkát Maguknak.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga szerencsetlen. Maga olyan fontos ember, hogy a megfigyelorendszert maga Dr. Szilvasy Gyorgy installalta.

A Panzerlied-et hagyja abba, ha megkerhetem.

Gizike nem csinal semmit, csak almodozik. Irhat a Mester barmit a buzikrol, Gizike mashol van.

Ezredes K Őrnagy írta...

Engem Gizike megfedett a Rémregényen, hogy mert hasonlítgattam a művét másokhoz, ma 12.54-kor.
Fontosabb vagyok neki, mint a homofób Mester, meg maga Dr. Szilvásy György szerel nálam. Ki vagyok én?

Egyéként a Mester tuti meg fogja kapni hogy homofób, így járt az agymosotthippiliberális Bakura is, mikor a pedofil plakátjukat merte bírálni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tenyleg, gonosz maga.
Miert veszi el a kedvet?
Ez nem verseny, hanem jatek.

Ha legalabb javito celu megjegyzesekkel elt volna.

De maga egy undok.

Maga szemelyesen Szekeres Imre, Ornagyom.

Ezredes K Őrnagy írta...

Magától tanultam ezt a stílust, azt hittem, itt az a menő. Azt hittem, jó padavanja vagyok.

Szekeres Imre? Jaj. Őt nagyon nem szereti a Mester.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike rolam mar tudja, hogy egy szemetlada vagyok.
Magarol meg nem tudja, igy komolyan vette a kritikajat.

Kuzdje le magat a szemetlada statuszig es akkor maga is mondhat akarmit.

Ezzel a kackias huszarbajusszal nehez lesz. Olyan snajdig, kedves embernek nez ki vele. Borotvalja le a bajszot. A biztonsag kedveert a szemoldoket is.

Ezredes K Őrnagy írta...

Nem elég egy pörgekalap?

De Gizike írásai tényleg jók. Én csak viczelődtem.
Most visszakritizálhat, írtam én is.

Örül, hogy belevettem Magát is?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mint egy rakas szerencsetlenseget irt bele engem is.
Pedig en a blogoszfera sztarja vagyok, megmondta a Loxon is.

Gizike nem fog magahoz leereszkedni. Meglassa. A rang kotelez.

Ezredes K Őrnagy írta...

Nyitva hagytam a végét, sztárként is kijöhet belőle.

A blogszféra sztárja Bakura meg a Mester.

Nem fog leereszkedni? Már hová?
Az én bukó stílusomhoz?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike csak elitekkel targyal.
Maganak meg bizonyitania kell.
Maganak mar tankja sincs, akkor mire vag fel?

Ezredes K Őrnagy írta...

Mikor dicsértem a verseit, elitté fogadott.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Felreertette.
Azt mondta, az elit megerti a verseit.
Sajnos vannak nemelitek, akik szinten odavannak ertuk.

Ezredes K Őrnagy írta...

A fenébe. Ha nem vagyok elit, akkor lelépek. Úgyis hamarosan kineveznek attasénak Minszkbe, ha minden jól megy. Viszlát:)
Csókoltatom Gizikét!

Névtelen írta...

Szent ég! Mi ez a klikkesedés?! Jön a Vérfarkas, Maguk meg itt leszalámizódnak? Kéretik fegyelmezetten összezárni.

Gizike, kérem, nem teremtene egy kis rendet?
Lécci-lécciii...

Leskelődő nemecsek

Gizike írta...

Nyöhehehe.
Már bánja, ugye?
Senki sem húzhat ujjat Gizikével!

Gizike írta...

A KGB-re vonatkozó részekre való tekintettel megbocsátok magának. Ha még sok ilyet ír, elitté fogadom.
Persze bármikor visszavonhatom.

Ezredes K Őrnagy írta...

Gondoltam, hogy meg lesz ábrázolva a KGB karaktert érintő jellem(telen)ábrázolásommal Gizike.
Látom már, hogy itt is a nők irányítanak, mint itthon.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike, inkább szóljon be a buziknak.
Az a maga szakterülete.

Őrnagy, Gizike védelmére számít?
Csúnyán ráfarag. Én meg majd röhögök.

Gizike a kutyáknak fogja magát lökni.

tölgy írta...

Gizike is korrupt :(
Igazi elit.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igazán korrupt én vagyok.
Ideje beszednem a védelmi pénzeket.
Tölgy, nem érzi, hogy mostanában fenyegetik?

Ezredes K Őrnagy írta...

Látják megmondtam, hogy a panzerek lenyomják a keresztes luzitánokat.

Gizike úrinő, én bízok benne,
nem úgy, mint magában KGB.

Írja meg a folytatást, így kiírhatja Magát a Rémregényből. Ha-ha-ha

Ezredes K Őrnagy írta...

Megvillant a Nyálas Sith, de nincs már idejük a beásott Flakok ellen.

Höndör B. Margit írta...

Én már nemigen tudok beszólni ebben a hónapban senkinek, legfeljebb komment szinten, jövő hét közepén elutazom, addig még van egy esküvő is, majd júliusban odamondok, bírják ki valahogy.
Amúgy pedig most ment taccsra a monitorom, be kellett üzemelni egy régit, olyan szép zöldben látom magukat, hogy ihaj, szóval ingerlékeny vagyok piszkosul, jobb ha vigyáznak magukra!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga miről beszél, Őrnagy?
Nyálas Sith-ek, panzerek, luzitánok?
Betépett?
Nem baj, de jön egy coming outtal.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ha ingerlékeny, szóljon be.
Szóljon be a homoszexuális katonatiszteknek a Mester útmutatása alapján.

Höndör B. Margit írta...

Hülye buzik!

Höndör B. Margit írta...

Na, most már nem szólhat semmit.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Kicsit rövid megmondás volt.
Miért hülyék a buzik?

tölgy írta...

Egy nyomorult zöld monitoron csak ennyi megmondás lehetséges. Értsen a szóból!

Gizike, és kit vesz el? ÉS hová lesz a nászút?

Ezredes K Őrnagy írta...

Ez a Gizike megmondás is elég volt. Rövid, de mélyen érző, kifejező. Kifejtette az emberi lélek legmélyén előforduló nemi szemantikai heterogenitást. KGB, maga nem ért a művészetekhez.

Gizike írta...

A Sándort veszem el, mert az a szemét Lajos lelépett.
Berkenyemagosra megyünk nászútra, ott van ismeretsége a Sándornak.

tölgy írta...

gizike,
magának már nem is jó a budakeszi vadaspark?
Berkenyemagoson kell urizálnia? :(

Ezredes K Őrnagy írta...

Sanyi, Sanyikkkkáááááááááááááám