2008. június 25.

Kovátsch Gamma Bertalan
A hét csapás

A sok kretén hülyemagyar. Nem tanulnak. Nem fejlődnek. Hiába nyomják a Modern Képmeséimet az orcájukba, annyi nekik, mint a falrahányt borsó.

Nincs mese. Bazdmeg, rájuk bocsátom a hét csapást.

Nem ám a hülyevallásosok sötét babonáját, azt meghagyon én a Feketeország lakóinak. Hanem a modernt, a tudományost, a haladót. A Természetet fogom rájuk küldeni. A Föld Űrhajót.

Nyomja csak pofán a Természet a hülyemagyarokat. A globális felmelegedés. A levegőszennyeződés. A hulladékok. A genetikai manipuláció.

Majd azok betesznek a sok kis nyálas lófaszjancsinak. Már ki is találtam, milyen csapásokat fogok rájuk küldeni azért a főbűnükért, hogy nem istenítenek engem.

Víz vérré változik

Kék Duna, mi? Vagy netán fosszínű? Ne reménykedjetek, seggfejek! Vérré fog változni a víz, mert elszaporodnak benne a véralgák. Előnybe kerülnek a kínaiak, akik málnaszörp helyett Duna-vizet is ihatnak. De nem ti, szarmagyarok. Ti ki fogtok dögleni.

Szárazság

Kurva nagy szárazság lesz a globális felmelegedés miatt. Egy kibaszott sivatag lesz az egész ország. Nektek, szkíták. Mert én reformált muszlimokkal oázist építtetek magamnak, amit csak kívülről nézhettek. Kellett nektek leszavazni a vizitdíjat. Én mondtam előre, nem hallgattatok rám, ez lett.

Óriásbékák


Genetikai manipuláció óriásira növeszti az unkákat. Tudjátok, milyen szar lesz nektek, amikor egy négyemelet magas unka vesz üldözőbe titeket, hogy a ragacsos nyelvével elkapjon? A King Kong egy kis légypicsa lesz azokhoz képest. Mondjuk engem nem fenyeget majd veszély, mert én harci robotokat építek az unkák megrendszabályozására. Nektek viszont, seggarcúak, nem lesz csak a bodzabototok. Hát akkor verjétek az óriásunkákat azzal, muhahahaha!

Jégeső

Azt hiszitek, Grönland jege elolvad? Egy faszt olvad el. A meleg levegő felemeli a jéghegyeket a magasba, aztán kapjátok a nyakatokba a jégesőt. Csak egy jégszem egy tízkilométeres jéghegy lesz. Engem nem fog zavarni, mert bevándorló eszkimókkal jéghegyálló iglut építtetek, de a sok muskátlis-tornácos bőgatyás jól megszívja. Meg is érdemlik!

Ufók


Egyszer az Ufók is megunják ám a röpködést és leszállnak. Akkor lesz ám sírás, rívás és fogaknak csikorgatása! Aki nem beszél ufóul, az mehet ufót mosni. Én mondjuk tudok ufóul, mert tanultam. Ti, kretének, foghatjátok a törlőrongyot és sikálhatjátok az ufókat.

Madárinfluenza


Rettenetes új betegségek fognak felbukkanni. A madárinfluenza bárki papagáját tíz perc alatt elpusztítja. De nem az enyémet, csikósok. Én tudom, hogy a benzinkút csak két percre van és ott is kapni madárinfluenza-gyógyszert. A ti döglött papagájaitok halmokban fognak állni.

Bloghalál


A terroristák ki fogják nyírni az összes bloggert. Kivéve engem, debilek. Engem miért nem? Mert lesz fegyverem és nem fogok félni használni se. Titeket, nyálasliberálisok, titeket ki fognak irtani. Nem, mintha zavarna engem, csak úgy mondom.

Így fogjátok végezni. És kurvára megérdemlitek. Hamarabb kellett volna hallgatni a jó szóra. Most már levettem a kezem rólatok. Építem a bárkát.

Milyen bárkát? Semmi közötök hozzá, köcsögök.

8 megjegyzés:

Ezredes K Őrnagy írta...

A Mester már a másik nickemet is kiltotta, pedig csak egy képmeséket linkeltem be vele, tanító szándékkal. Nagyon nem szereti a tirpákot, az tuti. A Mester nem elit?

Vargánya írta...

De nem elég alapos, a régi postjaiban még ott vagyok, a rémregény linkjével mindenhol :DDDD

Ezredes K Őrnagy írta...

Egye meg a fene ezt a sok identitást.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hat igen, a Tirpakot o valamiert nem szereti. Valami tevedes miatt azt hiszi, hogy reklamozunk valamit.

Pedig reklamozunk valamit, Ornagy? Ugy oszinten? Csak a Mestert.

Ezredes K Őrnagy írta...

Meg a Fospumpát :)

De a Mester jól küzd a Tirpák ellen. A reklám lényeges.

Én is úgy találtam ide, hogy rákattintottam egy Doomhammer nevű egyén linkjére. Így a kezdeti, dicsőséges Margit korszakról lemaradtam.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ejnyebejnye, Ornagy, a katona kiutott magabol.

Harc meg tamadas, frontok es fegyverek.

Hallottam egy erdekeset, tudja. Kepzelje, ha a tortenelmet nezzuk, a "szabalyos" haboruk kisebbsegben vannak. A konfliktusok nagy reszet "nem konvencionalis" modon vivtak. Vagyis gerillak modjara (dacara annak, hogy a gerilla szo nagyon uj).

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát igen, de a gerillaháborút is meg lehet nyerni. A nagy demokratikus angolok megmutatták Transvaal-ban.
Meg ugye von Clausewitz is megmondta, hogy mi is a háború meg a politika kapcsolata.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nagyon rossz az analogiaja, Ornagy.
Ez egy halozat, amin ulunk. A halozatoknak erdekes tulajdonsagaik vannak.

Azt tudja, hogy egy virust (legyen az szamitogepes vagy biologiai) sose lehet kiirtani? Elvileg lehetetlen.

Maga pedig meg mindig gyozelemrol fantazial.