2008. július 2.

Prosztó M. Beléndek
Egy inkvizítor monológja


Tudjátok, miért utálom őket?

Egyszerű. Mert ők jobban utálnak engem, mint én őket. Szomorú, hogy ez így van, dehát ezzel kell élnünk, viszont sosem, ismétlem, sosem adhatjuk fel a harcot a szélsőséges eretnekek ellen.

Mi nem olyanok vagyunk mint ők. Ostoba barbárok, felfalnák a szívünket Baal oltára előtt, ha tehetnék. Megvezetett hülyék. Ostoba, jajj de nagyon ostoba, egy ostoba állat.

Minket a szeretet vezérel, és az egyenlőségbe vetett hit.

Isten látja lelkünket, így van.

Dehát mit lehet ezek ellen tenni?

Bármit. Minden eszköz megengedett. Ki kell rekeszteni őket a társadalomból, kiszorítani, kiátkozni, lesújtani a jog öklével, a paragrafusok teljes súlyával, hogy végre elnyerjék büntetésüket.

Ítéltessenek meg a Szent Hivatal előtt és bűnhődésük szolgáltassék pédául az eltévelyedettek számára.

Mert egy az Igazság.

És rohadjék meg az Alkotmánybíróság, de hirtelen.

11 megjegyzés:

tölgy írta...

KGB,
ez az allúzió még magától sem teccik. Az inkvizíció egy rendes intézmény.
De most el is tűnök egy időre.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tűnjön is el.
Mert Prosztó volt.
Az inkvizíció nekem is tetszik.
Úgy elküldeném magát az inkvizíció elé ...

tölgy írta...

Jesszusom, most segíccs!

Tényleg Prosztó a bűnös.
Hát, hogyan is hihettem, hogy egy KGB-s ekkora bakit követne el.

Fáj még a feje a délutáni baleset miatt? Egy fa, egy Subaru és két bennszülött lett a vége. Kicsit aggódtam, működni fog-e a légszákja rendesen.
Hogyhogy nem a Lanciával volt?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ne szabadkozzon, Tolgy.
Inkvizicio ele fog menni.
Nem kell felni, nem fog fajni.

Ezredes K Őrnagy írta...

De mi a bűne a keményfának, KGB?
Valamit ki kell találni, amit majd beismer, miután jól megkínozzák a tömlöcben.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ejnye, Ornagy.
Mar megint ezek a fizikai befolyasolasi modszerek.
Pszichologiai rahatassal fogjuk megtorni.
Jelzem, az interneten keresztul mas modszerunk nagyon nincs is.

Tudja mit?
Maga bejon orditozva, csunya kinezetu fegyverekkel. Majd kimegy es en majd Tolgy lelkere beszelek.

A bun miatt nem aggodok. Reszletkerdes. Bunos, ez egyertelmu. Bunos, mert e'l.

Névtelen írta...

Bizony. Méghozzá jól - most is nyaralni ment. Gondolom hazalátogat Ciprusra.
KGB, asszem, egy fonográfhengerre könnyebben tudna beszélni. Az létezik.
Szerintem az Őrnagy mellett inkább Gizikét kéne bevetni. Esetleg énekelhetne.
Én meg közben élvezettel

Leskelődnék

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tolgy bunos, mert nyaralni ment?
Pikans otlet.
Minel tobbet mondogatom, annal jobban tetszik.

Mennyit kaphat erte?

Névtelen írta...

Három évet.

Örülök, hogy tetszik az ötlet, bár nem erre gondoltam.
Maga írta: bűnös, mert él. Én írtam: ráadásul jól. Éppen nyaral.
Vili?
Egyébként igaza van. Igenis a nyaralás miatt is bűnös. Mindenki bűnös, aki nyaral (és nem én vagyok). Szélsőséges eretnekek, akik nem termelnek hozzáadott Értéket.

Gondolja, hogy tölgynek még fizetnek is?
Azért ez gyanús... Nagyon gyanús...

Leskelődő

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ebbe is belegondoltam mostan.
Ha valaki a bunebol el, mint Tolgy, az bunozo, nem?
Pusztan mar ez elegendo, hogy lecsukjuk.

A Hozzaadott Ertek elcsalasat majd megszamitjuk halmazati bunteteskent.

Legyen ot ev.

Prosztó M. Beléndek írta...

A 'szélsőséges eretneket' kopirájtoltatni fogom.