2008. július 10.

Kovátsch Gamma Bertalan
Hozzáadott érték

Mert milyen értéket képesek hozzáadni ezek itt?

Ne ijedjetek meg, a prolikra gondoltam. Akik tré, hitvány minőségű munkára képesek csak. Az emberiség selejtje, bazdmeg. Olcsó benzint ezeknek? Ne basszák már meg.

Most akkor egy kis közgazdasági alapozó.

Az úgy van az olajjal, hogy jön az oroszoktól. Ott van rajta az árcédula, hogyasszongya, olaj hordója 150 dollár+100% adó. Ennyiért adják az oroszok, ennyit kell fizetni érte. És hogy hívjuk azt, aki nem fizeti ki a dolgok árát? Tolvajnak hívjuk őket.

Már ezt egyszer megcsináltuk. Volt a Kádár és nem fizette ki a dolgok árát, hanem hitelből költekezett. Aztán volt az Úr, aki megcselekedte ugyanezt, de csakis a reformok érdekében. Tudjuk, mivel jár az, ha az olaj árát nem fizetjük meg. Ha egyszer 150 USD+100% adó az olaj ára, akkor annyit kell érte fizetni, nem kevesebbet, ezt még a nyolcéves cigánygyerek is megérti.

Egyszerűen nem megy. Nem lehet.

De ha lehetne is, van itt más. Itt ez a sok proli, akik Nem Adnak Hozzá Értéket. Földtúró parasztok, teszkópénztárosok. Nem érdemlik meg az olcsó benzint. Fizessenek csak kurva sokat érte és akkor majd valami történik, amitől kibaszott sok Hozzáadott Érték keletkezik.

Mert máshogy nem megy.

Hazudik, aki mást mond. Márpedig én soha nem hazudok.

40 megjegyzés:

tölgy írta...

Ez az embör csak buta. Ha látja, sajnálja nagyon!

Névtelen írta...

A Mester csak igazodik a progresszívekhez, nélkülük hogyan tudott volna költözni?

Prosztó M. Beléndek írta...

Huhh, a "földtúró parasztot" fartúró parasztnak olvastam.

Mea klumpa!

Ferenczy A. Szidónia írta...

a Mesterben az empátiát szeretem a legjobban.
bámulatos, hogyan tud azonosulni a társadalom összes rétegével. egyszerre.

Ezredes K Őrnagy írta...

Prosztó, maga így vetíti ki a látens homoszexualitását.

Névtelen írta...

Az egész banda buzi, de nem látensen

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Akkor maga is buzi, hejjas, muhahahaha!
De nem latensen.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, en nem vagyok olyan proszto, mint maga.
Elitblogon elitstilus.
Ha farturot akar, irja meg maga.

Névtelen írta...

KGB,

csókoltatom a klubban. Az elit amúgyis buz. A Homintern győzni fág, bármennyire is fájni fog maguknak!! :)

Amúgy, maga kiszeretett a teakráciából? Ateaista lett?

Ezredes K Őrnagy írta...

Ne viccelődjük Tölgy.
Az elit ateista, nem hisznek holmi tündérmesében. Maga tagadja a Mester tanait.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tolgy, korlatos idom van. Itt van a Tirpak, a Nagyregeny es a Tolgyessy kommentmezo. Ez mar igy is tobb, mint amit konnyeden vinni tudok.

Megvallom, kicsit eluntam, hogy ott allandoan a hulyeliberalisokat kell anyazni. "Ekezni", hogy szakkifejezessel eljek.

Ha megkerdezik, milyen politikai nezetekhez vonzodok, liberalist szoktam mondani. Pusztan szokasbol, mert egyebkent a nezeteimet konzervativ es liberalis velemenyek eklektikus egyvelege hatarozza meg. Igy aztan elmondani a hulyeliberalisokat mindenfele kartevonek nem szorakoztat igazan.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, Ornagy.
Ateism is so twentieth century.
Az elit ma agnosztikus vagy transzcendentalis tanokban hisz.

Lehet, hogy van valami odakint, lehet, hogy nincs. De nekem semmikeppen ne mondja meg, mihez tartsam magam.

Ezredes K Őrnagy írta...

Jaj, igaza van. Én sem követem a Mester tanait. Kém lennék?

Ezredes K Őrnagy írta...

Szerintem is már felesleges a liberálisokat ekézni. Csak hülyéskedni szabad, meg pukkasztani.
A gyúny a legjobb fegyver.

Én egyébként legitimista konzervatív vagyok.

Prosztó M. Beléndek írta...

Bevallom, buzi vagyok.

Tudathasadásom legalább Mr. Garrison szintű, ugyanis én leszbikus vagyok férfi testben.

Ergo, a nőket szeretem.

Pech.

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát maga nagyon korszerűtlen, antihaladó Prosztó.

Névtelen írta...

Hahh!
Tömeges coming-out! Ez mán döfi! :)

Én is szeretnék :

1. Pontosan csak a nememet tudom.

2. Hetekig _Egy Fia Hozzáadott Értéket sem_ fogok termelni.
Helyette nyaralok, ami jó.
Ami nem jó, hogy a Maguk társalgását sem fogom tudni olvasni - belekotyogni meg pláne :)

Jól éreztem itt magam, szeretném megköszönni.

Leskelődő

Ps.: Ha valaki le akar buzizni >:( - most kivételesen megteheti.

Leskelődő

tölgy írta...

Legalább nyugtunk lesz Ms/Mrs/Mr Leskelődőtől! A pride.hu-ról teccik lenni? :)

Az a történet megvan mindenkinek, hogy valahol Szegeden egy pasi átoperáltatta magát nőnek, majd leszbikus nőci lett?
Most állítólag a kórházat pereli, mert nem elégedett a hüvelyével. A hozzáadott vagy az elvett értékkel lehet a baj?

tölgy írta...

KGB,

persze-persze,
elfelejtem mindig, hogy az elit liberális. Így magának is annak kell lennie!
Aki nem annak születik, csak felnőttként lenne libsi, az kap érte valamit? Fájdalomdíjat, vagy ilyesmit?

Ezredes K Őrnagy írta...

Leskelődő maga buzi.
Vigyen laptopot, Fon spotokon egy barnakóla áráért tud netezni, és minket boldogítani.


"Az elit ma a gnosztikus vagy transzcendentalis tanokban hisz."

Szerintem ez azért van, mert megjelent a EzottErika nevű nőszemély, divat lett a liberális haladó elit köreiben is, így már égő az ateizmus, sőt mucsai tahóság.
Ezért jön ez a gnosztikus izé. Megfigyelték, milyen mérges lesz mindig a Mester mikor leateistázzák:)

Prosztó M. Beléndek írta...

"Az elit ma a gnosztikus vagy transzcendentalis tanokban hisz"

Itt meg "tankokat" olvastam a "tanok" helyett.

Hülyülök is.

Tölgy, a szegedi fickó meséje egy az egyben Garrison úr története.

Ezredes K Őrnagy írta...

Jó hatással vagyok magára, kedves Prosztó:)

Garrison vissza akar alakulni férfivé, mikor rájön, hogy nem nő lett, hanem egy gusztustalan torz valami?

Névtelen írta...

Vigyázzanak ám nagyon, az ilyen kis átalakulásokkal, sok kegyetlen végeredményt láttam már!

A hozzáadott , vagy elvett értékek beszerzése már sajnos nagyon perifériára szorult, Made in China feliratú cetliket nyirbálnak le róluk használat előtt.
Vagy maradjon mindenki buzi, vagy pedig elégedjen meg a konzervatív felfogással.

Leskelődő, kár, hogy itt hagy ennyi
liberális elittel!
De majd megyek Magácska után, viszem a laptopot is.
Addig is, jó pihenést!

A szem

Ezredes K Őrnagy írta...

Egy párnak tetszenek lenni ?
Madarat tolláról.
Jó nyaralást, sok hozzáadott értéket!

Névtelen írta...

Méghogy egy pár???
Akkor lennék csak igazán buzi.

Na, de még eldöntöm a nememet!

A szem

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

"persze-persze,
elfelejtem mindig, hogy az elit liberális. Így magának is annak kell lennie!"

Tölgy, döbbenjen meg. Az a kommentem kivételesen hótkomoly volt.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Transzendentális tankok.

Muhahahaha!
Prosztó, írjon egy postot transzcendentális tankokról.

Névtelen írta...

Egyszerűen senkik vagytok, hej hej!!!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megint itt ez a segg héjjas. Mit csináljak veled, kretén? Kinyomozom az IP címedet és feljelentelek az internetszolgáltatódnál. Vannak eszközeink, hogy megvédjük magunkat!

Névtelen írta...

KGB,

döbbenjen meg, én is komoly voltam. :)

Ezredes K Őrnagy írta...

Tudjuk ki mikor komoly.

Héjjas kérdés lőszer kérdés. Meg kapnak majd két pofont, és kész.

Ezredes K Őrnagy írta...

Héjjas inkább menjen Tuzsérra, ott játszik a Fradi.
Jövőre cél az NBIII Alföld-csoport
Ha-ha-ha
Újpestcsicska Fradi tábor, hej-hej.

Na, ezzel elzavartam tutira

tölgy írta...

Őrnagy,

héjjas nem a Gizike budijának az egyik maradványa?
Látja, semmit nem lehet magára bízni.
Most már intézkedjen!

Ezredes K Őrnagy írta...

Nem tudom honnan jött ez a retardált debil, de nincs köze a híres budihoz.

Azt újjáépítettük, de sajnos rossz fát vágtunk ki, egye meg a fene.

Névtelen írta...

Kémeim most jelentették, hogy héjjas nem maradvány, hanem a gizike féle ,,szépvarázsszépségszalon,, egyik félresikerült kísérleti alanya.
Orientációszavarokkal, identitásvesztéssel, dislexiával és fogszabályozóval rendelkezik.

Már a nyomában vannak!

A szem

tölgy írta...

Szóval, héjjas is Gizike terméke?!
Sejthettem volna!
De a meleg teheti, hogy nem jutott eszembe rögtön,

Őrnagy, remélem nem kemémyfát használt az új budi építésére. A majdnem-kormányzati negyed helyére építette?

Ezredes K Őrnagy írta...

A régi helyére a "majdnem-kormányzati negyed helye" egy pályaudvar, így nem alkalmas a székelés közbeni filozofálgatásra.

Gizike ilyen aljanéppel közösködik, mint ez a Héjjas. Nem gondoltam volna.

Névtelen írta...

Na de drága tölgy,
ebben a melegben egyedül Maga van kiváltságos helyzetben, saját maga árnyékában elmélkedhetne, mélázhatna az új budiprojekten.

Lehet, hogy héjjas ott kering a feje fölött, s azt sem veszi észre?

A szem

tölgy írta...

A'szem

héjjas nyilván buzi, azért jár ide mert szerelmes.
CSak egy kockakő fejen találta a múlt szombaton, így lett másként gondolkodó.

Névtelen írta...

Ne tagadja, Maga dobta fejbe!
Ha már ennyire tudja a mikor és mi volt a baleset tárgya!:)

A szem