2008. július 1.

Bauer
X-akták

In internet veritas vagyis a neten az igazság. Kevés borivás és netezés után az ember ma már a teljes igazsághoz hozzáfér ha akar. Kezdjük akkor rögtön egy örök igazsággal: a Fidesz a hülyék pártja. Nem elég, hogy félmillió szavazót buktak legutóbb, most a wikipedia-t klónozva egy korrupediaban hazudoznak a kormányról. Vajon 2002 előtti ügyekről miért nincsenek bejegyzéseik? Elárulom, mert akkor újabb félmillió lépne le tőlük.

Ugyanez a helyzet a buta scifi vallású Szcientológusokkal is, nem véletlen hogy a hülyékpárti Schmidt Pál dőlt be nekik legelőször. De hála a Netnek, a hazudozás nem tarthat mindörökké - semmi perc alatt feltölthető egy weboldalra a valóság mint olyan és az jelen esetben így szól: Xenu épp annyira létezik mint Isten. Vagyis semennyire, mindkettő egyaránt egy óriási nagy kamu.

Mi a különbség akkor a kettő között? Az egyik több mint 2000 éves mítosz, de sajnos akkor nem volt net ami leleplezze, a másik pedig csak párévtizedes mese, ami már most bebukott mert okos emberek tényfeltáró doksikat raktak fel arról ide, így az üzleti maffiaként működő űregyháznak annyi. Xenu is dead. Vagyis meg sem született. Ahogy Jézus sem.

A kérdés már csak az, mennyi keresztesháborút, mennyi nemzetet, embert, ideát, műalkotást, forradalmat lehetett volna megspórolni ha 2000 éve már van internet?

Válasz: Sokat.

Viszont én szerencsésnek érezhetem magam, pár klikk után kideríthetem mi a _teljes_ igazság mindenről, miközben letőtikézhetem a Sztálingrádi csatát, rendelhetek bort online és azt is bármikor megtapasztalhatom, a Biblia miért is unalmasabb mint a South Park. A leglényegesebb, hogy megnézhetem a kedvenc UFO-s klippeimet a youtube-n.

Inkább hiszek az alien-sztoriknak, mint holmi Jelenések könyvének, a földönkívüliek ezerszer autentikusabbak mint sötét próféciák a múltból. Arról nem is beszélve, hogy nem kell dohos templomokba járni vagy milliókat befizetni, hogy megismerkedjem az extra-terrestial érzéssel.

Miután az ősembert egy nagy bumm teremtette, az Internetet pedig az okos ember, egy teljesen új fejezethez érkeztünk: az igazság ezek után már nem odaát van, hanem itt _nálam_.

Lost Highway

9 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

A bummnál elvesztettem a fonalat.
Ha az embert egy nagy bumm teremtette, az internetet pedig az ember, akkor az internetet a bumm teremtette, nem?
Arra akar utalni, hogy az interneten terroristák vannak?
Vagy mire?

Névtelen írta...

semmi - csak a bor, átfestettem kicsit a végét kicsit ;]

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Aha!
El akarja kenni a kapcsolatot!
Akármennyit ügyeskedik, az interneten csak ott vannak a terroristák.
Csak nem őket akarja mentegetni?

Én is a bor miatt vagyok agresszív. Ha füveztem volna, sokkal kedvesebb lennék.

De boroztam.

Mit mentegeti a terroristákat?

Névtelen írta...

nem mentegetem, alapvetően magára a bigbangre gondoltam a nagy bummal, de most hogy mondja a terroszál is belevaló.

kevés komment jött ma Mesternek amúgy - nyár van meg a Xenu téma uncsi, jobb lenne ha direktbe támadná a katkókat vagy a kdnp-t.

azt olvasta, hogy a Bibliából a Mester kis szvasztikát is kitudna rajzolni?

Ezredes K Őrnagy írta...

Az embert nem a Bigbang, hanem a földönkívüliek teremtették. A Paradicsom egy genetikai kísérleti telep volt. Egy retardált földönkívüli análisan közösült egy ősmajommal, ebből lett az ember. A Neten olvastam,tehát igaz.

tölgy írta...

A nagy Bum nem a Mester első cikke volt a neten?
Az elött is volt már élet, és főleg, értelmes élet?

Ezredes K Őrnagy írta...

Ha volt is, a Nagy Bummal vége lett. Úgyhogy a Teremtés egyben Pusztítás is.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nezdcsak, egy tengeralattjaro.
Felmerult itt.

Mifele nagy Bum, Ornagy?

Névtelen írta...

az index mégha nem is tud róla de reagált a posztra:

http://index.hu/tudomany/kre230608/

;]