2008. július 14.

Gizike
Esik az eső

Teljesen el vagyok csúszva mostanság, elrohannak mellettem az események, mire felocsúdnék, már egy jót buzizni sem lehet, és egyáltalán nem vagyok képben, most akkor elhatárolódott mindenki, vagy az ordas megint elmulasztotta? És hogyan nyilatkozott a mester? Meddig fog tartani a sztrájk, és miért hirdették meg? Egyáltalán, mik a hírek?
Na mindegy, amúgy is vagy dög meleg van vagy pedig jégvihar, ráadásul egyébként sem érek rá magukra, végre megtaláltam az igazit, a férfit, nagyon oda kell figyelnem, mert még valami rüfke beelőz.

Ne sírjanak.

Ha kitöltik a következő tesztet, esetleg még benézek néha, nem árt több vasat is tartani a tűzben, mondta mindig drága nagymamám, aki nagyon értett ezekhez a dolgokhoz, és erős asszony is volt, hogy tudott volna felnevelni másképp 8 gyereket egyedül?

Mennyire férfias Ön?
Teszt

1. Van magának izma?
- Igen, kettő darab (1 pont)
- Naná, hogy van, még az agyamban is! (2 pont)
- Sajnos nincs, de szőrös a hátam (0 pont)

2. Mennyi pénze van magának?
- Sok (2 pont)
. Kevés (0 pont)
- Nem sok, de szépen énekelek (1 pont)

3. Jó a szaga?
- Minden nő elájul, ha rálehelek (0 pont)
- Hetente fürdök (2 pont)
- Tegnap vásároltam egy dezodort (1 pont)

4. Milyen ajándékkal kedveskedne Ön Gizikének?
- Saját verseimet olvasnám fel, mikor átadnám a mezei virágokból szedettt csokrot neki (0 pont)
- Elvinném vacsorázni a kedvenc kocsmámba (1 pont)
- Meghívnám egy távol-keleti körutazásra, briliánsokkal halmoznám el, és vennék neki egy jachtot (2 pont)


Aki eléri a nyolc pontot, az írjon egy emailt a kbgizike@gmail.com-ra

50 megjegyzés:

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, én elérem simán a 8 pontot, de ott a Hoplita Amazon. Az kicsinálná magát, velem együtt.

Höndör B. Margit írta...

Majd plátói szerelemben leszünk akkor. Persze, csak ha az ékszereket elküldi.
Pontosan mennyi pénze is van? És hol is vannak az izmai?
Remélem, nem a nyakán.

Ezredes K Őrnagy írta...

Plátói szerelemben az Úrral vagyok, így már foglalt a státusz.

Pontosan nem tudom mennyi pénzem van, függ a napi tőzsdeindexektől (bár most forintban tartom). De titok. Nagyon sok. De egy Képmesék projektet nem futna ki azért. Küldök egy folyamőr egyenruhás képet magamról. Benzint fog pisilni.

Höndör B. Margit írta...

Ja, igen, mindig elfelejtem, hogy maga olyan másmilyen.
Én persze liberális vagyok, és tulajdonképpen megértem az ilyesmit, de azért egy pisáló folyamőr ne sündörögjön körülöttem, ha megbocsát, próbálkozzon Prosztónál a hülye benzinjével.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nahát, pont nulla pontot értem el!

Az jó, nem? A minél kevesebb a jó, ugye?

Prosztó M. Beléndek írta...

Én dízellel üzemelek, Gizike.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

19 pontot ertem el, ezert kuldtem ezt az emailt.
Ez a levelezo, ugye?
Az ajandekoknal 4 pontot adtam magamnak a radiotaviranyitasu vitorlashajo-modellre, amit magamnak ajandekoznek es a faluvegi kacsausztatora, ahol Gizike csodalhatna a vitorlast!

Névtelen írta...

Nem értem, nem értem!
Hogy jöhet nekem ki mindig -8 pont???
Az izmaim szálkásak, aranyrögöket halmoztam fel az Emirátusok bankjainak széfjeiben, illatom vetekedik bármelyik bájgúnáréval,Gizikének lehoznám még a csillagokat is!!!

Passz!

A szem

tölgy írta...

He-he,
maguk megőrültek. Mind Gizike kegyeiért verseng!
De hiszen Gizike kegyetlen! Maguk meg eszetlenek.
Még hogy Gizike tesztje?!
Nehogy a nyúl vigye má' a vadászpuskát!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Savanyu a szolo, mi, Tolgy?
Gizike nem kegyetlen, csak igenyes.
Maga nem erte el a nivot. El tudom kepzelni, hogy csalodott, de van megoldas. Adjon Hozza Erteket.

Remelem, ma meg nem evett semmit?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Szem, az van, hogy a Rendszer a valotlan allitasokert komoly pontokat von le.

Meseljen meg az aranyrogokrol, lesz abbol -88 pont is.

Ezredes K Őrnagy írta...

Aranyrögben tárolja a pénzét maga szerencsétlen? Maga egy pancser. Tőzsde, államkötvény, befektetési alap? Maga a piacon is aranyröggel fizet?
Esélye nincs így Gizike kezére.
Fejlődnie kell.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ezredes, maga a multban el.
Derivativok, hallott mar roluk?
Nem elit, aki nem uzletel derivativokkal.
Muhahaha, maga nem elit.

Ezredes K Őrnagy írta...

Aranyrúd az más. Nekem is van pár, az lehet derivatív. Aranyrög soha KGB. Maga a nemelit. Sőt egy középkori mucsai maradvány.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ezredes, maga szanalmas.
Nem lehet derivativ az, ami kozeli kapcsolatban van a fizikai valosaggal.
Aranyrud, piha. Hiszen az letezik, nem? A letezes banalis voltat pedig mar millioszor bebizonyitottak.

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát, ha magát lederiválom akkor még aranyrúd sem marad maga után.
Az aranyrúd létezik, de minden más is. Ha nem ezt mondja, akkor a spekulatív tőkét támadó náci. Erre megy kis a játék, érzem én. Támadja a munka nélkül szerzett jövedelmeket rajtam keresztül. Segítsg fasiszta!!!!! Sőt mi több: kommunista!!!! Segítsen Tölgy!

tölgy írta...

Azt kell mondjam, egyikük sem elit.
Sajnálom, de rá kell most már döbbentsem magukat a fájó igazságra.

Az elit nem verseng, senkiért és semmiért, Nem méretik meg. Az elit maga az origó.
Így mindenféle teszt értelmetlen az elit esetében.

És az elit derivatívákkal sem foglalkozik. Azt csak kgb-sek intézik. Az elit nem szánt és vet, csak arat. Ez egyetlen kapcsolata a gazdasággal.
De hiába magyarázom magiknak, demokratikus kutyából nem lesz elit szalonna.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tolgy, maga szerencsetlen.
Amirol maga beszel, az az arisztokracia. Mint ilyen, maga a Mult.

A mai elit tesz-vesz, surgolkodik.
Tegye maga is ezt, Tolgy. Megy fel a tolgyfadeszka future-je, feltunt maganak?

Névtelen írta...

Láttya, láttya Őrnagy!!! Tölgy a kutya, belőle nem lesz szalonna!
Maga segítséget kért tőle, de ő nemhogy a karját, még a kisujját sem nyújtja.:(

És mivel az elit tesz-vesz, megyek a dolgomra.

A szem

tölgy írta...

Őrnagy,
ne aggódjon.
Maga eléggé reakciósnak látszik, talán egyszer majd elit is lehet.
KGB és A'szem reménytelenek. Tesznek-vesznek.
Az elit csak odaszól a csicskának: ezt akarom! És a csicska feladata megoldani a problémát. Ezek nem ismerik a sakramentumok történetét. De látom, maga is a sakramentum híve, még ha rúd formában is.

KGB,
a tölgynek nincs értéke. A maguk nyelve és világa nem alkalmas még a tölgység felfogására sem. Nemhogy valamiféle értékelésre. Még egyszer mondom: az elit attól elit, hogy nem méretik meg.

Névtelen írta...

Az elitporontyok meg attól, hogy a földhöz verik magukat és azt ordibálják: Ezt akarom, ezt akarom!!!

Szánalmas!:(

Nézzék, én teszek-veszek, közben mindent látok!

A szem

tölgy írta...

A'szem,
akkor maga lehet a szobalány vagy a kertész. :)

Az elitporonty nem ordibál, csak közli mit akar, Az ordibálós a parvenű poronty, kéretik a különbségre figyelni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Dehogynem alkalmas.
Elenk kereskedelem zajlik tolgyben, kattintson csak ide.

Az elit attol elit, hogy o szabja meg a verseny szabalyait. Igy aztan a hulyeversenyzok valahogy mindig lemaradnak, muhahahaha!

Az elitporontyok meg verhetik a foldhoz magukat, az idejuket ki kell varniuk.

tölgy írta...

A tölgy sosem eladó.

na jó, van az a pénz. De magának annyi biztosan nincs :)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem fontos, hogy nekem mennyi penzem van. Az elitnek van penze, annyi, amennyiert tolgyet is lehet venni. Vagy ha nincs, van a sok hulye prolinak es elvesszuk toluk.

Mit szolna egymilliohoz?

tölgy írta...

Egymillió mihez?

Kérem, ha velem beszél pontosabban fogalmazzon. Szép nagy szám, amúgy.

ugye nem keveri az elitet a rablóbandákkal?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Egymillio helyi egyseg.
Ha jol emlekszem, most olyan 2-300 kozott van az arfolyama a vilagpenzhez.

tölgy írta...

Helyi egység?
Maga sérteget?
Szóljak Gizikének?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ne varja, hogy minden szanalmas kis orszag kiejthetetlen penznevet ismerjem.
Gizikenek szolhat, o is csak rohog az olyanokon, hogy baht.

Baht, muhahahaha! Jo, hogy nem bath.

Lenyegre. Eleg az egymillio vagy sem?

tölgy írta...

KGB,
majd akkor jöjjön vissza, ha tud egy komoly ajánlatot tenni.
Addig maga írja a Rémmesét!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ertem.
Legyen akkor 10 millio.

Höndör B. Margit írta...

Prosztó, magának szőrös a háta és verseket ír?
Na, hagyjon békén a hülye virágaival.

Höndör B. Margit írta...

KGB
Mi van az ékszerekkel? Hülyének néz?
A kacsaúsztató a magáé?

Höndör B. Margit írta...

A szem

Szálkás izmokkal mehet a náthásba. Dudorodó az elvárt.
A csillagokat tegye le a kisasztalra.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, a kacsausztato a tirpakbokretasi onkormanyzate.
De benne ulok, mint kepviselo, tehat veheti ugy, hogy az enyem!
Peldaul barmikor privatizalhatom.
Ez az ekszer uj nekem, de eszbe kaptam es vettem.
Rozsaszin koralnyaklanc. Szereti?

Höndör B. Margit írta...

Látom, tölgy, maga sem ment át a teszten.
Elit akar lenni csapott vállakkal?
Ne röhögtessen.

Höndör B. Margit írta...

Nem szeretem, de nem is az a fontos.
Nem fog felfázni?
Mert akkor nem kísérhet el tájföldre. Nem fogok a nyakamba venni egy beteg embert, az őrnagynak is mondtam, hogy vizeléssel nálam nem sokra mennek.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Egeszseges vagyok, mint a makk.
Tajfold! Regi vagyam, de sose volt annyi penzem, hogy oda eljussak.
Hala maganak, Gizike, megvalosul ez a regi alom.

Höndör B. Margit írta...

KGB
Magának nincs elég pénze?
Sajnálom, nem ment át a teszten.
Nem, nem érdekel, hogy már megvette a jegyeket, amilyen sóher, volánbusszal vinne, és párizsis zsömlével etetne egész út alatt, na nem, menjen csak Tirolával, annak a nőnek nem is árt egy kis gyűrődés.

Höndör B. Margit írta...

Maguk szerint mit írjak a tutipasinak?
Már egy órája fogalmazom a levelet, de valahogy nem az igazi.

Eddig az van meg, hogy kedves tutipasi.:(

tölgy írta...

Kedves Gizike,
köszönöm a levelét. Kicsit rövid, de magától nagyon szép.

üdvözlettel
tp

tölgy írta...

KGB,
melyik tájat szereti?

A 10 milla meg... úgy látom, eddig csak puhafákkal volt dolga.

Ezredes K Őrnagy írta...

Az oláhjok potom pénzér' hoznak tölgyrönköt, nem is beszélve a gyerekgyárosokról. KGB, maga felsült. Gizikénél is Tölgynél is.

Höndör B. Margit írta...

Tölgy
magának Pelbárt a keresztneve?
Most mit mondjak erre?
(sír a röhögéstől)
Nem akar Pentelére változtatni? Az jobban illene magához.

Most ott tartok a levélben, hogy csinosnak mondott, fiatalos, molett asszony vagyok két unokával, tartalmas, komoly kapcsolatra vágyom az én megértő oroszlánmackómmal.

Névtelen írta...

KGB a tháj tájat szereti, de mivel elárulta csóróságát, oda sem jut el.

Gizike, ha magácska ennyire igényes, a csillagokat szedegesse össze az égboltról. Kicsit belehúzok, és szálkásizmos nővé dekorálom magam.

Tölgy, akkor inkább a Tisza Kata!
Vagy esetleg más???
Tutipasi pedig nincs, nem volt, nem is lesz!
Illúzió!

A szem

tölgy írta...

Gizike kedves,

nem vagyok én ferences. nem bírnám a cölibátust.
Ez a két unoka, hm, lesz még rosszabb is?
Most tutipasit akar, vagy oroszlánmackót?

tp

tölgy írta...

A'szem,
a'szem maga téved.

üdvözlettel
Illúzó

Névtelen írta...

Bizonyítsa be!!!
Ha nem, Pinokkiót faragok Magából!

A szem

Höndör B. Margit írta...

Pelbárt,
magának igaza van, átírtam az egészet erős testalkatú, de vidám lányra, aki egy kis incselkedésre vágyik az ő buckóbocijával.

tölgy írta...

Gizike,
ha a Tirpák átmegy párkereső oldalba, akkor hirdetések is lesznek?

(Őrnagyot el fogjuk veszíteni, mert Hoplita Asszonyság nem engedi többet közénk.)