2008. július 26.

Gizike
Nem elég,




hogy lekopott a színem, három óriási szúnyogcsípés van az arcomon egymás mellett, egy pedig a szemem alatt, amitől úgy nézek ki, mint akinek benyomtak egyet, a születésnapomra kapott kriminek hiányzik a befejező oldala, ráadásul Tölgyet is elkapták a vérszomjas ufó zöldségesek, jó-jó, ez igazából nem is lenne nagy baj, tulajdonképpen egészen jó kedvem lesz, ha arra gondolok, hogyan vallathatják. OK, azt nem tudom, miért kapták el, mit akarhatnak kiszedni belőle, a hajam színét? Nyöhehe. Holnap megoldom, lila lesz, ennyi, Na de mégis.

Úgy érzem, kezd elfogyni körülöttem a levegő, tegnap majdnem hazáig követett egy nyugdíjas asszony, többször meg akart állítani, állítólag valami Horvátékat keresett, milyen gagyi szöveg már ez? Belöktem az árokba és elfutottam, a ház előtt még mindig ott áll az az érdekes piros Suzuki azzal a kopasz emberrel, mutattam neki egy szépet.
Ebben az országban üldözik a másként gondolkodókat, aki vagyok, de akkor sem fogom levenni a fehér zoknimat, ha szandált hordok, azért egy kis személyes bátorságért én sem megyek a szomszédba, kérem!

Szóval mindezek után, mikor végre megfáradtan leül a magamfajta karizmatikus, üldöztetett ember a számítógép elé egy kis pihenésre, feltöltődésre vágyva, mit lát?
Semmit.
Legfeljebb ezt
Vagy ezt
Az effajta hírek pedig már fel sem idegesítenek:
Történést akarok, most, azonnal!

24 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga nem adta el a zsírját?
Amatőr.
Én eladtam és 1700 Ft-ot kaptam érte az eBay-en. Igaz, adtam vele egy jó állapotú gyermekkerékpárt is.

Tölgy gusztustalanul beejtőrnyőzött az állami állásba, hát az döbbenet, hogy ez mindig kifogja a nagy lóvét.

Ezredes K Őrnagy írta...

Tölgyet máglyára!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga szerint mennyi zsírt tudunk kisütni belőle?

Höndör B. Margit írta...

Isten nem ver bottal, hogy a nagymamát idézzem, tegnap itt poénkodtam a szúnyogcsípésekkel, erre délután megcsípte a bokámat egy méh (legalábbis azt hiszem), reggelre bucira dagadt, most nem tudok járni, annyira fáj:(
Már csak az vigasztal, hogy tölgynek remélhetően sokkal jobban fájt a vallatás, és nagyon jól esne, ha még egy kicsit vallatnák a biztonség kedvéért, renélem magukat is elkapják majd.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgyet csak ne emlegesse.
Micsoda melléfogás.
Olyan dolgokat ismert be, amivel súlyosan kompromittált minket. Azonnal el kellett engedni.
Sofőr által vezetett Lancia Thesis várta a hivatal előtt.

Ferenczy A. Szidónia írta...

ha a fákat melegítik, nem zsírt eresztenek, hanem fagázt. ami aztán a levegővel keveredve villámgyorsan elég, mondhatni robban.

ami robban, az meg terrorizmus. szóval vigyázzanak, mit mondanak. még a végén összeköti valaki az állami (zsíros) állású Tölgyet meg a maguk melegítős/robbantós eseményét, és betiltanak valamit.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Te jó ég.
Tölgy zsíros állása igazából a terrorelhárítás egy fedőcégénél van.
Mi lesz velünk?

Prosztó M. Beléndek írta...

Kész vagyok, indítani fogok egy "irodai élmények" sorozatot a blogon, csak eliteknek.

A Monty Python kutyafasza.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, megint csak igergetett.
Szajember maga.

Höndör B. Margit írta...

Namost.
Az, hogy egyikük sem volt képes az együttérzésnek legalább a szikráját kicsiholni magából arra a hírre, hogy génmanipulált óriásméhek áldozatául estem a minap, a blog totális mélyrepülését jelzi, ezenkívül mélyen felháborít.
Azt hiszik, a városban immár naponta talált bombák, kitelepítések és az óriásdarazsak elterjedése nincsenek összefüggésben egymással??
Ó, maguk ostoba tukkók!

Az előbb nagyon elcsodálkoztam, hogy Prosztó IRODALMI élményekről írna, de csak félreolvasás volt, természetesen.

Rohanják meg magukat a vérhangyák.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ugy gondolja, az Ellenseg genmanipulalt oriasdarazsakat hasznal kettonnas bombak szallitasara?
Dobbenetes.

Sajnos nincs velemenyem a kerdesrol, amig a Mester ki nem nyilatkoztatott.

A verhangyaktol nem felek, mert amikor terveztuk oket, belejukterveztuk a kiiktatot is es nekem olyan van. Oriasdarazsakhoz is, kulonben.

Höndör B. Margit írta...

Ja, és a fotómat sem dícsérte meg senki!

Höndör B. Margit írta...

Nem, úgy gondolom, hogy mindkét történés hátterében az ellenség sátáni terve vélelmezhető.
Óriásdarazsak nem repkednek bombákkal, maga szerencsétlen. Annál sokkal kifinomultabb szerkezetek.
Ha bombákat kell szállítani, egyszerűen a magafajták hátára szíjazzák őket és egy ösztökével rásegítenek a hatékonyságra.
Maga véglegesen le van maradva.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nagyon szep foto, Gizike.
A retusalasos szepitest abbahagyhatna, nagyon kilog a lolab.

Azt mondja, az oriasdarazsak nem repulnek bombakkal? Me'g nem, muhahahaha!

Prosztó M. Beléndek írta...

Két tonnás háztömbromboló, mi?

Mármint nem a kép, hanem a bomba.

Höndör B. Margit írta...

Hiányolja a gödröcskéket, mi?
Perverz állat!

És nem, nem a darazsak, maga fog repkedni a bombákkal, nyöhehe.
Sokkal olcsóbb megoldás. A darazsak legfeljebb az indulási sebességét fogják megadni egy döféssel.

Höndör B. Margit írta...

Túlmagyarázta, Prosztó. Senki nem érthette félre!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gizike!
Mint emlitettem egy parszor, a kepessegeim a szervezes teren kiemelkedoek.
En nem repkedhetek ezert.
Kar, hogy az Ornagy nincs itt, a bombakkal valo repkedes az o szakterulete.

Addig is, magara bizom ezt a kenyes muveletet.

Ott a bomba az udvaron, kapja fel es repkedjen vele.

Höndör B. Margit írta...

KGB
Említette, de szokásához híven valótlant állított.
Utalok itt pl. arra a szerencsétlen összetűzésre a kultur előtt. Egyidőben szervezni a Szukkot-ot a kultúr előtti főtéren és a Magyar Gárda tisztavató közgyúlését a kultúrban, ezt nevezi maga kiemelkedőnek?
Repked is ezért KGB, még nem kapta meg a leváltásáról szóló emailt? Érdemeinek elismerése mellett más, fontos beosztásba helyzeték. Nagyon fontos, hogy ne ejtse le a bombákat.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Sajnos, nem kaptam meg az e-mailt.
Mondtam mar, hogy a rendszeradminisztrator fiu is le van nekem kotelezve?
Muhahahaha.
Eppen ezert nem is e-mail-ben kuldom kiterjedt irasos bizonyitekaimat arrol, hogy a balsikeru kettos unnepseget igazabol maga rendezte.

Valaszthat bombat. Van hagyomanyos katonazold es a rozsaszinu. Ez utobbi csak maganak. Mert nekem akkora empatiam van, mint ide Lachaza.

Prosztó M. Beléndek írta...

http://xhref.com/1291e

De szeretem ezt az országot!

*tovább lóbálja a marmon kannát*

Prosztó M. Beléndek írta...

"Mert nekem akkora empatiam van, mint ide Lachaza."

Megint a méreteivel kérkedik.
Gusztustalan!

Höndör B. Margit írta...

KGB
Régen járt már a rendszeradminisztrátori irodában. Elhidegültek egymástól
A maga kis zsokéját két hete felrúgta egy ló, ismerem a gazdáját, amúgy. Új fiú dolgozik ott azóta, a nagynéném unokaöccse.
Úgyhogy fejezze be ezt az idétlenkedést a bomba előtt az ecsettel, kapja fel már végre a hátára, és uzsgyí!
Most csapkodjon a kezével! Erősebben!
Várjon, meglököm kicsit, hogy segítsek.
Jó! Jó! Csapkodjon, csapkodjon! Erősen! Megy lefele! Erősebben, mert lezuhan!
Áh.
Francba.
Majd az Őrnagy megtanítja magának.

Miért sír?
Beütötte magát?

Höndör B. Margit írta...

Tudja valaki, miért jár Prosztó a Egyesült Dossziék irodai alcsoport vezetőjeként egy marmonkannával a toalettre?