2008. július 3.

Kovátsch Gamma Bertalan
Ha én isten lennék

Eliteim az Úrban! Jó elitnek lenni, mi? A sok nyunnyadt proli, ott kapar lent, miközben mi az elitség világítótornyából nézünk le rájuk. Nem mondom, egy ideig kielégített a kisszerű hangyák nyüzsgésének figyelése de ideje továbblépni. Többre vágyom. Többre vagyok hivatott, mint az elitség.

Isten akarok lenni.

Melyik kretén szólt be? A kurva anyád, kisfiam. Azonnal elhúzol a blogról.

Miért ne lehetnék isten?

Na ugye. Kedvelem az értelmes embereket. Persze, hogy lehetnék isten.

Határozottan úgy érzem, nagyszerű isten lenne belőlem. Sokkal jobb, mint a buzeráns katkók nyamvadt kis istenkéje. Nem vacakolnék vizekkel, világossággal meg sötétséggel. Végtelen bölcsességemben létrehoznék valamit, amiből egy adott idő alatt - legyen mondjuk tíz év - kivirágozhatna egy új világ.

Létrehoznám a blogoszférát. Aztán hadd nőjön, a sok kis hangya építgessen blogokat, írjon cikkeket, kommentelgessen egymáshoz. Nekem meg kedvem telne benne, ahogy zsezsegnek.

Várjunk csak. De hát a blogoszférát én találtam fel.

Hát akkor nincs mese, megvan a bizonyíték.

Isten vagyok. Elitek, lehet imádni engem.

29 megjegyzés:

Höndör B. Margit írta...

Jaja, KGB isten akar lenni, csak a szokásos, megint leugatta a főnöke a Gázműveknél.
Megjöttem a nyaralásból és vége a jó időnek.
Ennyit akkor arról, hogy ki az isten a blogon.

Maguk sajnálják tölgyet, hogy ilyen ramaty időben ment szabira?
Én sem.
Muhahaha!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Valami racionalis ervet tudna mondani, Gizike, miert kellene fenntartas nelkul hinni magaban?

Muhahahaha, nincs ilyenje.

Maga csak egy wannabe isten. Meg az idojarast se tudja befolyasolni, ami azert a beugro.

Kisutott a nap. Mert nekem ugy hozta kedvem.

Höndör B. Margit írta...

KGB
Ilonka felkapcsolat a villanyt az irodában, ahol dolgozik.

Szedje össze magát, amit folyamatosan bámul, szuggerál, az csak a villanykörte.
Már mindenki magát nézi, ahogy dörmög és hadonászik.

Ki fogják rúgni.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az nem racionalis erv.
A villanyt is en talaltam fel.
Ilonka pedig azert kapcsolta fel, mert en igy akartam.

Egyedul maga szegul szembe az akaratommal. Nem sokaig mar, muhahaha!

Höndör B. Margit írta...

KGB
Maga ismer engem, tudja, hogy csak jót akarok magának.
(tiszta tekintet, mosoly)

Tegye le azt a fűzőgépet, és ne kiabáljon.
Jól van.
Persze, maga az isten.
Jaj, most mit rángatózik, csak meg akartam simogatni a fejét!

Kér egy kis savanyú cukrot?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jol van, latom kezd eszre terni.
(meg mindig gyanakszik)

De igazan hisz bennem?
Mondja a szemembe, hogy en talaltam fel a villanyt!
Ne a foldet nezze, a szemembe nezzen.

Névtelen írta...

Végre!
Megint ez a barátságos, otthonos légkör. De jó, hogy megjött, Gizike.

Mindazonáltal sajnos, mégsem lehet Magácska az Isten. A Mester megmondta: "Teherbe ejteni a világot – csak ez méltó egy istenhez."
Félek, ez nem fog menni Kegyednek :(

Látom, KGB is felvillanyozódott Magától. Adjon még egy kis savanyú cukrot neki! Láthatóan nyugtató hatása van.

Leskelődő

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Istenkent most ugy dontottem, hogy a termeszetes kivalasztodas mutassa meg, Gizike vagy Leskelodo az eletrevalobb.

Csak egy maradhat. Box.

Névtelen írta...

Na jó-jó. De mi a tét?
Te jó ég! Csak nem Maga?!
Ó, Istenem!

De eszem ágában sincs összeakasztani a bajszom Gizikével. Hátha mégis Isten lesz belőle egyszer, ugyibár. (Az ember gondoljon a jövőjére.)

Különben is. Legnagyobb sajnálatomra ma már amúgy sem áll módomban természetesen kiválasztódni - mennem kell.

Legyenek jók.
Illetve... eszükbe ne jusson! :)

Leskelődő

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Leselkedo, de naiv maga.
Nekem mindegy, melyikuk gyoz.
Aki gyoz, az tulel.
Ez maguknak fontos, muhahahaha!

Höndör B. Margit írta...

Ki a bánat engedte be ide ezt a kukkoló szerencsétlent???

Mesterséges megtermékenyítésről még nem hallott???

Tegye vissza az állát, és mostantól maradjon csöndben.


KGB, bogárka, hát persze, hogy maga találta meg a villanykörtéket, ezt mindenki tudja az irodában, nyugodjon meg.
Na.
Most keresse meg a gemkapcsokat is.
Az összeset ám!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, latom, meg hitetlenkedik.
Isteni hatalmamat akarja tesztelni.
Nyilvanuljak meg ego csipkebokor kepeben, mi?
Na jo, legyen, maga hitetlen Tamas. Vagy Gizike, most megzavarodtam.

Tessek, itt egy gemkapocs.
Most pedig higgyen.

Gizike írta...

Keresse meg a többit is, KGB.
Még ebéd előtt.

Névtelen írta...

hahó gizike isteni volt a nyaralás?

Gizike írta...

Jó volt, igen:)
Maga mikor megy, Bauer?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem latom be, minek kellene tobb gemkapcsot prezentalnom.
Isteni hatalmamat nagyon adekvat modon bizonyitottam ezzel az eggyel is.

Ne gizikeskedjen, hanem higgyen, de gyorsan am.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, ne kerdezoskodjon Gizike nyaralasarol. Jobb, ha nem is tud rola, nyugodtabban alszik.

Verni ment valahova. Ahol eleg durvak a viszonyok ahhoz, hogy ne kerdezoskodjenek tole e miatt.

Tavaly Irakban nyaralt.

Névtelen írta...

csak nem zimbabwe-ben nyaralt gizike?

mert ha igen akkor lemondom az ír kastélyban a két hetet és oda megyek augusztusban.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Elobb kerdezze meg tole, lehet-e meg verni. Lehet, hogy bezarult a Piaci Res.

Ezredes K Őrnagy írta...

Hun vót Gizike?
Csanteleken?

Örülök neki, hogy itt lehetek,
mert itt tervezik az isteneket

Gizike írta...

Jó lesz nekünk, jó lesz nekünk,
Csak elôbb lágyan tönkremegyünk
:)

Gizike írta...

Berkenyemagoson voltam, Bauer, mint azt már említettem is a blogon.
(megsértődik)

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, látom maga is haladó értelmiségi, Európa Kiadót fogyaszt

Prosztó M. Beléndek írta...

MELEG nap volt ez a mai is.

Ezredes K Őrnagy írta...

Én jól szórakoztam, maguk nem?

Névtelen írta...

forró volt és tojásszagú, nemtudom...

Höndör B. Margit írta...

Jaj, annyira örülök, hogy egyikőjüknek sem esett baja tegnap!
Tölgyről tudnak valamit? Rendben hazaért?
(nagyon aggódik)

:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tölgy egy hős volt. Egymaga nekiugrott annak a bengaállat huligánnak. Sajnos a verekedés közben a tangabugyija lecsúszott, erre persze ugrottak a bulvártévék. Szégyen, hogy abban a méltatlan pózban örökítették meg, amikor Tölgy valójában egy hős.

Höndör B. Margit írta...

Nahát, az Tölgy volt?

Egészen lenyűgöző, hogy csak a fenekéről meg tudta ezt állapítani, KGB!