2008. augusztus 19.

Loxon
Balatoni anzix (+ Sziget, mindenkinek)



Az Ördög vendégei voltunk a bazalthegyen (saját kép! Az első hiteles felvétel!)

*

Megirigyeltem a reakciósok fényképes posztjait a homokos partokról. Én is tudok olyat, ha akarok, így gondolkodtam. Itt van hát a termés. Nyár van, azt tudni kell elöljáróban. Ha valaki nem vette volna észre. Kerestem a hungarikumokat, hogy megmutassam a világnak, hogy mulat egy magyar nábob, mármint nyáron. Először a Balaton lesz, de a Szigeten is voltam, sőt előbb. Csak hogy a fontossági sorrendet érzékeltessem.

Tölgy biztos boldog lesz, ha megtudja, hogy a Szigeten én is VIP voltam. Ez egyszersmind jó alkalom a villogásra és egy kiengesztelő célzatú poszt Gizikének, akit minden körülmények közepette nagyon csodálok, tisztelek, szeretek, és már nagyon bánom, hogy megbántottam. Neki külön küldök virágot is a poszt végén.

Akkor a képek:


Valakik vizibicikliznek, elég messze

Víz (Hullámok címen is jó)

Távolban egy fehér vitorla (fantáziacím!)

Az Északi Part I.


Az Északi Part II. (figyelem, videó!)


A Magyar Tengerben

Sziget : Virágos ruhás lány c. kompozícióm


Osztrák szépség — figyelik? VIP felvétel! (Színpad mögül!)

Jelenés (arany ruha)

Bizonyíték — Lánchíd alulnézetből (hajójárat a Szigetről a Vigadóhoz)

Ezzel kalandjaim még nem értek véget. Hazafelé ugyanis a vonaton egy Unit című újságot lapozgattam, és megtudtam, mi van az elsüllyedt Szigetekkel meg városokkal. Itt van, olvassák.



És most a virág(ok):


Gizikének


4 megjegyzés:

Ezredes K Őrnagy írta...

Valami baj lehet a gépe autofókuszával. Tudok egy jó szerelőt.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Höndör B. Margit írta...

Köszönöm:)

eN írta...

Megjegyzés törölve

A bejegyzést eltávolította a szerző.

2008. augusztus 19. 16:21


Jó hír, hogy ez a blog még a Mesterénél is elitebb: a tagok rendszeresen önkritikát gyakorolnak még mielőtt a cenzor eltávolítaná a bejegyzésüket.