2008. augusztus 31.

Höndör B. Margit
Szív küldi

Mert szeretem magukat, azért!

Őrnagynak, a mellfetisiszta papucsférjnek okulásul igaz barátsággal


Tölgynek a melltartó- fetisiszta görögnek kettő az egyben, mert őt jobban szeretem, mint az Őrnagyot

Prosztónak, mert ilyen szép: és állítólag kedves is,
egy másik szép ember kedves dala

KGBnek csak azért küldöm ezt, meg ne sértődjön, hogy ő nem kap semmit

Bauernek feladtam postán egy szemüveget, addig is hallgassa ezt

Szidónia kisasszonynak

Loxonnak a fehér mályváért

12 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Meg vagyok hatva és el is vagyok keseredve.
Tényleg igaz, hogy visszavonul az internetes véleményformálástól?
Nyissak búcsúblogot vagy valami?

Inkább én is keresek valami ajándékot, hátha az visszahozza a harcos kedvét.

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, szegényebbek leszünk szépséges mellei nélkül.

Ezredes K Őrnagy írta...

Búcsúajándékom:

http://www.youtube.com/watch?v=fba9Nllm9x0

Azért remélem a többi énje,pl. a búzablogon, megmarad.

Höndör B. Margit írta...

Nyisson búcsúblogot, KGB.
Nem vonulok vissza ugyan, de bírom az ilyen sírós izéket.

Vagy esetleg egy rajongói blogot?
Vagy először búcsúsat, és én a rajongók követelésére mégis visszatérnék? És akkor átváltozna rajongóssá?


Egyébként nem értem, hogy jutott eszébe egyáltalán ez a visszavonulás. Nem tetszett a linkje, amit kapott?
(vihog)

Tudják, tegnap 4 kevert és 3 sör után hirtelen elérzékenyültem, amikor eszembe jutottak, szinte láttam az őrnagy dülledt szemeit, ahogy a szuperduda.com oldalt nézegeti suttyomban a spájzban, láttam KGB-t a szokásos lila dresszében, ahogyan tizedszer is megpróbálkozik egyfajta pas de deux-vel, újra és újra orraesve, láttam Prosztót, ahogyan mosogat a konyhában, még Piroska hangját is hallottam, éppen lebaltázta, mert nem vitte le a szemetet.

Ezért született meg ez a post.:)

Névtelen írta...

köszi gizike, szemcsi még nem jött meg mai postával, de jó az új hairdo ;]

Ezredes K Őrnagy írta...

Ezt a mellfetisiszta dolgot nem kéne erőltetni. Más is olvashatja a blogot a családból.

Csak úgy, minden ok nélkül megajándékozott minket? Beteg?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Meg vagyok hatva. Csak ugy ram gondolt, minden ok nelkul.

Ez megmagyarazna a csillapithatatlan csuklast tegnap.

Akartam irni egy gyertyas postot maganak valo dalocskaval, de nem akartam letolni a fohelyrol a nagy hirt.

Gizike kilep a blogoszferabol. Party time!

Loxon írta...

Azért sem fogok zavarba jönni (szöveg áthúzva)

Gyönyö... (áthúzva)

Igaza van, Őrnagy, Gizike valószínűleg... (áthúzva)

Ez talán nem is nekem szól :)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hahaha, Loxon, kiprobalta mar a Google uj szolgaltatasat?
Kitalalja a le nem irt, athuzott szovegeket.

Maga egesz meredek dolgokat allit.

Prosztó M. Beléndek írta...

Én, mosogatni?
Mfha.


Őrnagy... maga tart valakitől, úgy veszem észre.

Hm-hm.

Loxon írta...

Jesszusom, minden itt van, amit el akartam titkolni?

Ezért perelni fogom a Google-t.

Névtelen írta...

loxonm
Magának titkai vannak előttünk?