2008. augusztus 29.

Kovátsch Gamma Bertalan
És akkor lássuk az áldozatokat

Ideje, hogy elkezdjetek beadni a közösbe, kretének.

Mit habogsz? Hogy miért pont ti?

Szánalmas faszfejek, jó. Akkor kezdem én. Lemondok a családi pótlékomról. Lancia Thesisem és új lakásom van, ki a fasznak kell az a néhány ezer forint? Kaptam néhány évtizednyi családi pótlékot az Úrtól, mert Értéket Adtam Hozzá.

Lemondok. Áldozatot hozok. Ha mindenki így tenne, nem lenne semmi baj.

Most ti jöttök. Ti miről mondotok le?

13 megjegyzés:

tölgy írta...

Ez miért kapna családi pótlékot?
A gyerek az övé?
Na ugye!

A családot mint meghaladott és elnyomó intézményt nem tiltottuk még be? Akkor most majd befogjuk (meg a pofátokat is)!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Magának van gyereke?
Nincs?
Akkor valami másról kell lemondania.
Luxusadót fizet?
Majd most fog.

Névtelen írta...

Én lemondok a heti egy alkalommal élvezetesnek hitt masszázsomról, az évente kétszer házilag elkészített valódi pirospaprikával kevert csabai kolbászadagomról.
Remélem ennyi elég!

Ja, mehet még az a szánalmas kis családi pótlék is! Úgysem elég még az egy havi szotyolaadagra sem.:(

De hozzá ne merjenek nyúlni a borospincéink tartalmához,mert kölcsönkérem Őrnagy tankjait! Értették?

A szem

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megőrült, szem?
Maga a masszázs adóbevételétől akarja megfosztani az államot?
Hetente négyszer járjon.

tölgy írta...

Na, jól van. Én lemondok magukról.
Az opportunista A'szemről és a skizonomád KGB-ről. Mindet vihetik!

Névtelen írta...

Jellemző!
Tölgy, Maga mindenről olyan könnyen lemond.

Nem szuggerálhatná ezt be végre annak a Feri nevezetűnek?

A szem

tölgy írta...

Feri is mondjon le magukról?
Neeem! Élvezzék csak ki egymás társaságát.

Azt tudta, hogy Feri nem is tirpák?

Névtelen írta...

Feri társaságát élvezni?
Szerencsére, nem kényszerülök rá!

Hogyhogy nem tirpák?
Szemmel láthatóan elkerülte ez az apróság a szemem.
Mindig lemaradok a lényegről!:(

Megint beboroztam volna?

A szem

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Itt az ideje, hogy Tölgy távozzon.
Távollétében további felajánlásokat teszek a nevében.

Prosztó M. Beléndek írta...

Lemondok a népokító kormányzati bullshit-ek megnézéséről.

Névtelen írta...

A nagy felajánlások végére én is hadd álljak be:

Lemondok a w.blog további olvasásáról.

Tud valaki ennél nagyobb áldozatot? (Opportunisták kíméljenek!)

Ferenczy A. Szidónia írta...

én pedig nem olvasok több Le Monde-ot.

http://lh4.ggpht.com/photobudapest/RtsCX1wBLaI/AAAAAAAAA7s/MfE0Xs6waO8/IMGP2212.JPG?imgmax=1024

Ezredes K Őrnagy írta...

Én lemondok ez esti Bock vagy Wunderlich borommról, és helyette Duna-Tisza közi félédes(!!) kékfrankost iszok a Lidliből. Brrrrrrrr. Az árkülönbséget pedig átutalom a kapcsolat.hu alapítványának.