2008. augusztus 11.

Prosztó M. Beléndek
Briefing

Vigyázz!!!

Pihenj.

Kiadom a parancsokat KGB megérkeztéig. Olimpia nézését abbafejezni. Engem aztán nem izgatnak a diszkoszvetők, meg gerelyhajigálók. (A teniszező lányok egy kicsit felizgatnak.) Hol van az olimpián a hozzáadott érték, kérdem én?

Leszarom, bazmeg.

Még ha kézigránátot hajigálnának. Abban lenne ráció. De a hülyemagyarok nyálas pacifisták, bűzlik a sorkatonaság, nyávognak, hogy jajj, így meg úgy, 'E' kategóriás vagyok, rövidlátok, fel vagyok mentve tesiből, fitymaszűkületem van, meg ilyenek.

Lógósok.
Hát, így nem fog nektek állni a zászló soha, hülyék.

Na, elég a csevegésből. Ide nézzenek a kezemre. Mi ez? Gőzkazán?
Jó vicc, Tölgy, visszaülhet.

Ez egy tömegpusztító fegyver. Gizike kovászos uborkáját reagáltattuk kettőharmincötös urán izotóppal. Hogy mi van? Nem, még nem robban. Ahhoz gyújtószerkezet kéne, okoska.

Hogy milyen gyújtószerkezet? Hát azt szarok az orrotokra kötni, az állambiztonsági titok. Még rámkiabálják, hogy bombagyáros vagyok... hehe, csak vicceltem, remek haverok vagyunk a Gyurival, úgyhogy coki.

Ő is ezt az uborkát ette, attól lett ilyen nagyon titkosszolgálati. Nem, szóval nem robban. Még.
De fosat.

Az uborka, nem a Gyuri!

Bár.

Szóval, olimpiát mellőzzük. Én is ilyen helyre, okos, szép szál, százhatvan centis ember lettem, pedig sosem sportoltam. Viszont a "Civilization"-ben hatvan kör alatt lenyomtam nehéz fokozaton az ellenfeleket. Onnan tanultam a diplomáciát is, meg a külpolitikát, bizony.

De, cseszd meg, meg is lett az eredménye. Hát, hiába, öt floppiból többre jutottam, mint más egy élet alatt.

Szóval, az Ezredes nyitja az offenzívát. Elfoglaljuk Trinidadot. Ott van Venezuela mellett, a kutya sem veszi észre. Onnan már csak ugrás a venezuelai olaj. Az ugrást Tölgy baka teszi meg, sajnálom, de kellenek emberek az első sorba is. Megkapja a kovászos uborkát. RIP.

Ezek a venezuelaiak meg csak bámulják a tébét... na, elszóltam magam, mindig ezen jár az eszem... szóval, a tévét, miközben Tölgy az uborkával lerohanja az elnöki palotát. Az Ezredes meg fedezi a partokról a monitorjával. Ami egy könnyű dunai naszád. 19 colos.

Amikor KGB visszajön a csatornahajózásból, már a Csendes-óceán túloldalán leszünk olajnagyhatalom. Most nem azért, de képzeljenek el egy olyan szituációt, amikor egy óceán választja el Önöket KGB-től.

Természetesen, az elnöki tisztséget vállalom, minden felelősségével. Elvégre, nekem van a legnagyobb pofám és én vagyok a legokosabb.

És fel is vagyok mentve a hadgyakorlat alól.

29 megjegyzés:

eN írta...

Miért van felmentve? magának is fitymaszükülete van?

Névtelen írta...

előző kommentem nem ment el, Prosztó maga is filterezik?

A Mester született hadvezér, nem kell neki megalázó katonaság v tisztifősuli.

Prosztó M. Beléndek írta...

Nincs.

Már megműtettem. Ha már vágtak, mondtam, hogy legyen 10 dekával több.

Win-win.

Prosztó M. Beléndek írta...

Persze, hogy filterezem.

(Elnézést, nem vagyok képben, a filterezés, az,ugye, gyenge drog?)

Névtelen írta...

nem, a kommentszűrőre gondoltam amit Mester mától tesztel-alkalmaz. 116-ot engedett ma át, pedig ilyenkor már 500-600 szokott lenni.

Prosztó M. Beléndek írta...

És hogy működik? Agykontrollal?

Névtelen írta...

Igen, vagyis majdnem. A Mester moderál maga, beérkezik hozzá a kommenttömeg, átolvasgatja, ha talál HAÉ-t akkor elfogadja és mehet ki.

eN írta...

A HAÉ az valami drog?

Névtelen írta...

en: az a hozzá adott érték ;]

Ezredes K Őrnagy írta...

Prosztó ez a terv szenzációs. A vezérkarban a helye magának is.

Ferenczy A. Szidónia írta...

na, ezek szerint én megint kávét főzök a vezérkarnak.
sose lesz belőlem G.I. Jane. (brühühű)

Névtelen írta...

Szidóni,

de, ne adja fel. Ha kerek mellei vannak, akkor még reménykdhet.

Ezredes K Őrnagy írta...

Szidónia Kisasszony, melleinek alakjától és nagyságától függetlenül kiképezem bakának, de nem való az egy törékeny kis nőnek. Jobb a kávéfőzés a vezérkari bunkerben.

Névtelen írta...

Örnagy, ne tereljen. Ez a kerek mell kérdés igen fontos.
Várjuk meg a választ!

Ezredes K Őrnagy írta...

Az alaknál a méret többet nyom a serpenyőben Kedves Tölgy.

Névtelen írta...

Mé, maga egy serpenyő?

Mindig az a rohadt mennyiségi szemlélet :(

Ezredes K Őrnagy írta...

Hát nem mindegy, hogy 3 vagy 6 tojás sül egy serpenyőben Tölgy.

Névtelen írta...

Jó reggelt és jó étvágyat!
Őrnagy úr, azért válogassa meg a tojásait! - nehogy a zápítottak kerüljenek abba a serpenyőbe.

Egyébként meg végtelenül szomorú vagyok Maga miatt, Őrnagy. Maga a búzablogon elárulta a Mestert :(
Ejnye-ejnye... Hát szabad ilyet?! Nem fél, hogy beveti Maga ellen Gizike uránnal dúsított kovászos uborkáját?
Na és miccól majd KGB?

Aggódom Magáért.

Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

Búzablog? Az mi is?

Névtelen írta...

A búzablog Gizike utolérhetetlen szellemének leleménye: a Reakciót nevezte így el. Ki is irthatta volna és a helyét sóval behinthette volna, de éppen jó kedviben vala.

Ezredes K Őrnagy írta...

Értem. A Mestert csak itt szolgálom a Tirpákon, különben független értelmiségi (ha-ha) vagyok.

Gizike, ha törli a Dögkutat, élete végéig kap egy bakapincért kölcsön.

Névtelen írta...

Áh, tölgy, hagyja csak... Ezt már itt öccör elmagyarázták. Én is akartam az Őrnagyot (szigorú szemöldökráncolások közepette) figyelmeztetni, hogy a név Gizike találmánya. De aztán rájöttem, hogy az Őrnagy ma reménytelen.

Vagy egyszerűen csak terel! >:[

Dögkút? Azmiaz?

Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

Maga nincs képben a Mester-magyar szótárban.
Dögkút = Magyar Nemzet

Ezredes K Őrnagy írta...

Az Őrnagy fáradt, tegnap koncert volt, meg jó kis szigeti minőségi csapolt sör.
Az elitek a Szigetre járnak, hiába.

Höndör B. Margit írta...

Iron Maidenre ment ki?
Pffh, micsoda ízlés..

Höndör B. Margit írta...

Ja, és a bor milyen?

Névtelen írta...

Őrnagy,
mit csinált a Szigeten? Lángszóróval rendet?
Utána besörözött? Akkor rendben van.

Na elmondom maguknak, milyen az elit-sziget. Cambridge-ben van Darwin háza, az most a Darwin College, pont a Cam partján. És van ottan nekije 2 apró szigete, amikre csak a College felől, a College tagjai léphetnek rá. A folyón hülye japcsi turisták és KGB nyomulnak, de a szigetecskéket csak bámulhatják.
Na, nem mondom el, honnan tudok róla.

Névtelen írta...

Anélkül is tudjuk. Nyilván falóban leleményeskedte be magát.

Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

A vendégeimet kísértem el, magamtól nem tenném be a lábam a Szigetre elhihetik.

A bor? Meleg és sorba kell állni. Ennyi elég róla?

Maga betette a lábát Darwin szigetére? Darwinista áruló! Halál reá! Mit szól ehhez Loxon?

Mit vág vele fel, a West Ponit sokkal menőbb holmi angol hippiképzőnél.