2008. augusztus 7.

Kovátsch Gamma Bertalan
Csatornahajó

Holnaptól megkezdem rendes évi csatornahajó-kalandtúrámat. Távollétemben a helyettesítés rendje a következő:

  • Páros naptári napokon Gizike ír posztot
  • Páratlan naptári napokon Prosztó ír posztot
  • A hétvégi melléklet Bauer feladata
  • Tölgy és Őrnagy gondoskodik a megfelelő mennyiségű, érdemi és nívós kommentekről.
  • Mindenki buzgón generálja a Mesterre vonatkozó jövendöléseket ezzel az internetes alkalmazással.
Hogy méltányolják a veszélyeket, amelyeket a blog érdekében vállalok, itt van néhány kép a tavalyi túráról.




42 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát persze...!
Én meg lesek.

A szem

Névtelen írta...

Hát persze...!
Én meg lesek.

A szem

tölgy írta...

Fullaggyon meg, bazmeg.
Összevész Gizikével, oszt itt hagy minket vele.

Névtelen írta...

Eh, duplán is látok. :(

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én nem vesztem össze Gizikével. :-)
Maga egy valóságshow áldozata.

eN írta...

A videki menedzserek koreben elvarasoknak megfelelo a Tota W Arpad tamogatottsaga.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

És mi van az anarchista cigányokkal?

eN írta...

Azoknal az Ur tamogatottsaga mutat enyhe novekedest.

Höndör B. Margit írta...

Ne írígyelje, tölgy, KGB a személyzet tagja, nem a nyaralóké. A hajó típusától függően vagy kazánfűtőként vagy pedig evezősként nyomja majd, néha beosztják a raktárba is, aNNAK szokott örülni.
Annak azért én is örülnék, ha egy kicsit megfulladna.

Höndör B. Margit írta...

Szidónia kisasszonyt miért nem osztotta be?? Addig nem vagyok hajlandó felvenni a munkát, amíg egyesek csak a nagy semmiért kapják a zsozsót! Elegem van már abból, hogy idehozza a csókosait, és nekem kell helyettük gályáznom!

Höndör B. Margit írta...

Ja, és nem is maga a főnök, már régen leváltottuk!

tölgy írta...

KGB vontatóember lesz parton? Az más, akkor mehet Értem miért kondizik öröké.
Gizike, most őszitén ki alatt jobb szolgálni, KGB vagy ...?
Mi lesz itt az interregnum alatt?!

Höndör B. Margit írta...

Tölgy.
Nem is értem a kérdést.

Most, hogy KGB eltűnt végre, intelligens posztok lesznek, mindjárt csinálok is egyet.

tölgy írta...

Most akkor KGB 1-2 hétig azt fogja dúdolni a Maga vidám dalocskái helyett, hogy aszongya:
Eejúhnye, eejúhnye, iscsoráz...

Igazi elit nóta.

Ferenczy A. Szidónia írta...

Gizike drága, ne sírjon már.
Én kaptam a női napozót. Magácska is jöhet, mert most nekem kell hordani a mojitokat.

tölgy írta...

Sejtem hová tűnt el ilen nagy hirtelen KGB
http://www.mr1-kossuth.hu/

Névtelen írta...

Érezze jól magát, kedves Gammabé, aztán semmi jót ne halljunk magáról!:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Figyelek ám!
És ha kiemeltük a zsilipből a csatornahajót, szörnyű lesz az árulók bűnhődése.

Csak szólok.

Névtelen írta...

Már elnézést!
De ma páratlan nap van, tehát Prosztó úr a soros.
És nagyon várjuk holnap, a páros napon Gizike megmondását.
Őrnagy meg valahol lövöldözik, reméljük csak Hoplita Amazonnal, és nem esik baja senkinek.

Névtelen írta...

http://www.mucsarnok.hu/new_site/images/kiallitasok/Kis%20Roka%20Csaba_buzik_web.jpg

Ez egy toleráns, fiatal magyar művész képe, "Buzik". Nem túl jó, de a téma a fontos!
Erről kérek egy intelligens posztot, ha még képesek olyanra egyáltalán.

Névtelen írta...

Gizike,
csaxólok, ma páros nap van!
Ha ellustul, akkor KGB nem hoz magának rózsaolajat, viszont tokaszalonna nélkül is be fog szorulni egy csatornába.
Tegyék a dolgomat, barátaim!

Prosztó M. Beléndek írta...

Sajnos most nincs időm posztolni, beláthatják, árgus szemekkel figyelem a dél-oszétiai olimpiát.

Versenyszámok:

Sportlövészet (a civil lakosságra), motorsportok (harckocsikkal), terepfutás (aknamezőn) stb...

Hiába, ezek a nagy keleti demokráciák mindig helyén kezelik a külpolitikát...

Névtelen írta...

Tényleg nem értem a lazaságuka.
edig még a Mester is segít maguknak, vére megnyilatkozot.
http://w.blog.hu/2008/08/11/mars_benevez

Az igaz, ami igaz, a grúz olimpia szerintem is érdekesebb és fontosabb.
A kínai olimpia csak annyiból érdemel igyelm, hogy ad-e Ferkó csapatának néány hétre pozitív pr témá vagy sem.

Ezredes K Őrnagy írta...

Őrnagy visszatért. Nyaraltam, meg a csapatoknál jártam. Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve.
KGB, ha visszajön, megy önkéntesnek megvédeni Grúziát. Ha akkor még lesz mit.

Ezredes K Őrnagy írta...

KGB viheti a Lajta monitort, ha nem akarják 9 után kiszolgálni a helyi kocsmában, rommá lőheti. Valamint a zsilipkapuknál sem kell vele várnia.

Névtelen írta...

Őrnagy,
maga itt megint lúzerkedik.
Realizmus most a trendi --> az erősebbet támogatjuk fittyet hányva az előítéleteknek.

Ha indulnak Erdélybe, szóljon.

Ezredes K Őrnagy írta...

A Mester is a grúzok cserbenhagyásán kesereg, így magának is kötelező fegyvert fognia.
Erdélybe csak hegyet mászni megyünk.

Névtelen írta...

A hegymásást értem, onan lehet belőni a völgyeket. De mikor és melyikre indulunk?

Ezredes K Őrnagy írta...

Magának előbb tréningezni kell. Puhányokat nem viszünk. Napi háromszor felfut a János hegyre egy hónapon át, kb. akkor lesz olyan fitt, mint egy bakám.

Névtelen írta...

Haha! Őrnagy, most lebukott. Válasza ugyanis nyilvánvalóan konspiratív szerelmi vallomás.

http://www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=17046

És még maga buzizik folyton. Pfff...

Amúgy hogy van? :)

Leskelődő

Ps.: Kérem, világosítsanak fel gyorsan: trendi még Hozzáadott Értéket termelni? Nehogy fölöslegesen kezdjek má' hozzá.

Ezredes K Őrnagy írta...

Adjon Hozzá Értéket a grúz hadsereghez. Most.

Névtelen írta...

Ez a grúz projekt nem pusztán a lejárt lőszerek megsemmisítésére szerveződött?

Ezredes K Őrnagy írta...

Ez azért annál komolyabb Tölgy, megírta a Mester is. Maga ehhez nem ért.

Névtelen írta...

Ááá... én sem hiszem, tölgy. Alighanem csak a lejárt szavatosságú élelmiszereiktől igyekeznek szabadulni. Tudja, elküldik majd annak a néhány tízezer menekültnek, akinek olyan ügyesen szétbombázták az otthonát. S így lesz övék az ország, a hatalom, + a humanitárius dicsőség.

Maga viszont feltűnően kevés betűt használ mostanság. Spórol valamire? :)

Leskelődő

Névtelen írta...

OK, Őrnagyom, megyek.
Kölcsönadná a fegyverét? Az enyém elveszett valahol a nagy nyaralásban.
Vagy nem lenne jobb, ha Maga menne inkább szegény grúzokhoz és/vagy oszétokhoz? Azér' a harc mégis a Maga szakterülete, ugyebár. Itthonról remek tanácsokkal tudnánk ellátni :)

Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

Én max a vezérkari bunkerben tudnék Értéket Hozzáadni, de van elég volt west-pointi évfolyamtársam ott. Maga viszont hősies harcot vívhat a gyalogság soraiban, kap egy AMD-t tőlem.

Névtelen írta...

Ezt legyen szíves, fejtse ki bővebben. Mi a fenét lőjek ki belőle? >:[ Elektronikus rósejbnit??

Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

Lövedéket, töltényt, golyót, stb, stb
ÁÁÁÁÁ maga reménytelen.

Névtelen írta...

Őrnagyarcú fegyverneme a Power Point, abból feketeöves nagymester.

Névtelen írta...

Hát pont ezért hittem, hogy egy vacak AMD notebookkal akar utamra engedni. Pedig én tankot akarok!

Ha lehet, marcipánból. Rámtört az éhség.

Különben sem megyek sehova, Őrnagy. [kezét durcásan karba fonja]
Látja, hogy a többiek is sztrájkolnak!

lázadó Leskelődő

Ezredes K Őrnagy írta...

Maguk miatt fog elesni először Grúzia, aztán Ukrajna, utána meg a Nyugat. Nem lesz Piac, meg Verseny. Államkapitalizmus lesz.
Nézzék csak a TV-t meg lázadjanak. Hülye hippik.

Magának tank nem való, elégedjen meg egy gépkarabéllyal. Sokáig úgysem lesz rá szüksége.

Ezredes K Őrnagy írta...

Tölgy, olvasta Red Storm Rising című könyvet?