2007. szeptember 18.

Prosztó M. Beléndek
Az Olvasó kérdez

Egyáltalán nem kedves Olvasóim, ti, akik mind-mind csak az én kedvemért jártok ide. Elérkezett az idő, hogy megválaszoljam az első olvasói leveleket. Mit ne mondjak, elég szar volt a felhozatal. Bár, nem sok jót vártam, de azért mégis. Á, hagyjuk, szentimentalizmus, értelmiségi attitűd.

Első levelünket Széphegyiné Amália Tirolia nevű olvasónk írta.

Kedves Beléndek!

Mondja már meg nekem, hogy amikor a távirányíton benyomom a huszonhármas csatornát, este hétkor, ahol eddig a Csintalan úr jött fel a HírTévén, miért jön fel a Tirpákbokrétás Gold csatorna kora esti Nedves völgyek, kerek dombok című természetjáró műsora, kérem szépen, a komcsik zavarják az adást, kérem szépen, és tessék mondani, a természetjáró műsorban miért viselkednek úgy, mint a bagzó kanyi macska? Ez már tűrhetetlen, hogy ellehetetlenítik a Csintalan úr műsorát és kora este üzekednek!

Tisztelettel:

özv. Széphegyiné Amália Tirolia

Kedves Amália!

Igen, a komcsik zavarnak. De ha nem az unokájára hagyta volna a kábeltévé előfizetést, akkor a háromezer forintos csomagban nézhetné simán a Napkeltét. Abban is van orális szex, viszont kiderül, hogy Orbán egy fospumpa.

Amúgy meg sokkal olcsóbb lenne az az eutanázia a tébének, adja át az orvosának.

Prosztó

Beléndek!

Most már elegem van ám belőletek, főleg abból a béna, szemüveges-bölcsész Bertalanból! Nincs szükség még egy fidesznyik médiumra! Valljatok színt! Tudjuk, hogy aljas kis fideSS provokátorok vagytok, gerinctelen férgek! Olyanok vagytok, mint a többi droid, semmi érdemi, nívós vélemény, csak böfögitek fel a Vezér baromságait! Nem tudjátok felfogni, hogy 2010-ig kuss?

Netuddki

Kedves Snóbli Lajos bácsi!

A névtelen leveleket anonim e-mail címről szokták küldeni. A Margit üzeni, hogy hozza vissza a vájdlingot és visszafogottabban kukkoljon az ablak mögül, messziről kiszúrni a cementszürke munkásőr egyenruhát! Jegyzetelni mit szokott?

Hülye komcsi.

Prosztó

Kedves Szerkesztőség!

Szeretném, ha leközölnék a csatolt fájlban lévő dokumentumot. Ebben fellebbentem a fátylat egy nemzetközi összeesküvésről; kiderül, hogy a szabadkőművesek anális szondákon át irányítják a magyar politikai közéletet és George W. Bush a magyar olajmezők miatt indított átkaroló hadműveletet Afganisztán felől! A teljes magyar politikai közélet kézi irányítás alatt áll! A belpolitkai események az FBI szcenáriók szerint alakulnak! Az összekötő ember Csonka Pici!

Szűcs Leopold
liftkezelő

Kedves Leo!

Ugye, szólíthatlak így? Tegnap kipukiztam egy parabola antennát. Tök úgy, mint Cartman a South Parkban. Szerinted ez mit jelent? Mindenestre Csonka Picit felelősségre vonjuk, biztos, ami biztos, emberiségellenes bűntettek miatt. Dingdengdong.

Prosztó

53 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Prosztó, maga ócska tolvaj!

Maga lenyúlta az én rajongói leveleimet!

Hogy mást ne mondjak, özv. Széphegyiné Amália Tiroliával hónapokra visszamenő, több száz levélből álló üzenetváltásom van. Kizárt, hogy az az érzékeny, romantikus és mélyen empátikus hölgy magának írna levelet.

Mert maga egy proli, azért.

Prosztó M. Beléndek írta...

http://www.youtube.com/watch?v=mg_bBACXpWI&NR=1

Ez a Mester????

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB!

Duguljon el, rohadt gyorsan!
Egy könyvelő nekem ne pampogjon!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Alig vettem észre, hogy maga álságos módon becsempészett egy hozzászólást két régebbi hozzászólás közé.

Természetesen tele aljas hazudozással.

De nem is ez az igazán felháborító, hanem az, hogy egy mondatba írja magát a Mesterrel.

A maga és a Mester neve között alárendelő mellékmondat is túl közeli.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja, és még egy. Tiroliával én romantikázom e-mail-ben.

Megértette???

Szerezzen magának rajongókat, ne az enyémeket lopdossa.

Esetleg van egy GYES-en levő kismama, ő nem érdekli?

Prosztó M. Beléndek írta...

GYES???

Van még GYES? Fel vagyok háborodva! Micsoda kádárista csökevény ez?

Hogy lehet ezt összehangolni a PIACCAL?

KGB, maga egy kádárista könyvelő.

Emellett maga csak ne romantikázzon, mert megint nem fognak összeérni a mérlegfőösszegek.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Igenis össze lehet egyeztetni a piaccal.

Tudja mit fizetnek egy örökbefogadásért Amerikában?

Magának gőze sincs a globalizációról.

Fogadjunk, azt se tudja, hol van Antalya. Megragadt Balatonszepezdnél.

Prosztó M. Beléndek írta...

Miért, magát örökbefogadták Amerikában?

Valami trailer park redneck család, mi?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, én nem vagyok rászoruló.
A rászorulóknak nagy segítség lehet egy amerikai örökbefogadás.
Meg tudom mutatni, hogy ez többet hoz a közösnek, mint amennyit elvesz.
Nem kell költeni felsőoktatásra például.

Prosztó M. Beléndek írta...

Aham.

Mert az örökbefogadottakat nem küldik egyetemre.

Mondom, hogy magát örökbe fogadták.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az örökbefogadottakat majd az USA küldi egyetemre.
Utána hazajönnek és fizetnek a közösbe.
Ha meg öregek lesznek, gondoskodnak magukról.

Prosztó M. Beléndek írta...

Milyen szép gondolat. Gyorsan csinálok két gyereket és örökbeadatom őket az USA-ba.

A költségvetés helyzete, az komoly dolog és állampolgári kötlességünk, hogy megóvjuk, hogy felesleges mohózással (egyetem) ne terheljük.

Ehhez tartom magam.

Tulajdonképpen, az ideális állampolgár egy taplógomba. Csak vizet vesz fel és kussol.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem, az ideális állampolgár egy közjószág.
Közjószágokról pedig az elit dönt.
Az örökbeadott gyerekekből befolyt bevételt elitblogokra fordítjuk.
Majd én szervezem ezt.

Prosztó M. Beléndek írta...

Esővizet, persze.

Nem csesszük szét az önkormányzati csatornahálózatot.

Prosztó M. Beléndek írta...

Modest proposal.

És együk meg a cigánygyerekeket.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én a cigánygyerekeket is eladom.
Persze olcsóbban.
Nem zabáljuk fel az aranytojást tojó tyúkot.

Prosztó M. Beléndek írta...

"Nem zabáljuk fel az aranytojást tojó tyúkot"

Höndörre céloz?

Visszautasítom!

Ő inkább olyan pulykás.

Gizike írta...

Kispál és a Borz...jaj,jaj..
Ne cseszegesse Prosztót, KGB, ilyen állapotában.
Vagy halálos beteg, vagy halálosan szerelmes, ilyenkor bőg és böfög a sörtől, kiszámíthatatlan, hagyja a fenébe.

Azt tudja, hogy ez a Tirolia már két férjét eltemette? Vakondméreggel eteti a pasikat, vigyázzon magára, KGB, csak a pénzére hajt, macis-szívecskés képeslapokkal kezdődik, aztán egyszercsak ott találja magát a konyhában a pacal fölött, első kanál pacal, második kanál pacal...
és ennyi.


Snóbli bácsiról pedig le lehet zizzenni!

Prosztó M. Beléndek írta...

Most is beteg vagyok, de szarok én arra, hogy szarnak rám, szaros élet...

KGB meg rohadt idétlen lesz a dunsztosüvegben, de majd Tirolia köt rá celofánt, természetesen, a társadalmi határhasznosságot figyelembe véve, import celofánt.

Gizike írta...

Szarnak magára?:)
Akkor ne Kispált hallgasson, könyörgöm, tempós számokat kell, tudja, NIN Wish, na az jó ilyenkor, meg pár Korn.
KGB pont olyan lesz dunsztosüvegben, mint egyébként.

Gizike írta...

Izé...
Náthás?

Prosztó M. Beléndek írta...

Tüdőgyuszkó!

Nátha, ugyan már, mi vagyok én, proli????

A kispált csak úgy találtam!

http://www.youtube.com/watch?v=ybJDfi0WlhM

Muhahaha!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Szerelmes én vagyok.
Tiroliába!
MSN-eztünk.
Azt mondta, szeret!
Elküldte a képét is, azt illesztettem be a "Büdös komcsi" című nagy sikerű cikkemhez illusztrációnak.

Én úgy tudom, vakondméregnek egy multivitamin ökosalátát hívnak becézve.

Tirolia azt mondta és én hiszek neki.

Prosztó M. Beléndek írta...

"Azt mondta, szeret!"

Ja. Mint a pacalt.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tudják is maguk, mi a zene.


Ez a zene.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tirolia nem szereti a pacalt, mégis főz nekem.
Ennyire szeret.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ja és ezt látták?

Híresek lettünk.

Gizike írta...

Nem tudok németül, Prosztó, de felismertem magát a klipben!

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB!

Kérem szépen, én hátrányos helyzetű gyerek voltam. Velem ilyeneket nem hallgattattak. Én elismerem, hogy durung vagyok.

*zokog*

Izé. Eldúdolja megint a 'Megrakják a tüzek'-et?

Szépen kérem. Ezzel a macsétával itt, ne.

Gizike írta...

KGB.
Figyelje meg, megint úgy jár majd, mint a Julissal a múltkor.
Én már nem fogok magához bejárkálni a kórházakba, és előre megmondom, hogy kölcsönt sem tudok adni többet!

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB! Kíméljen meg Orbántól. Kiújul tőle a köhögésem.

Amúgy maga egy manipulatív gané.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nyitóüzenetet elolvasta?
Tudja, ott fontos információk lehetnek.

Gizike írta...

Nem tudna úgy linkelni, hogy ne ebben az idétlen ablakban nyíljanak meg a dolgok? Inkább csinálja úgy, mint prosztó

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Julist már el is felejtettem.
Tévedés volt.
Nem volt az igazi, pedig azt hittem.
Tirolia más. Van benne valami ... valami különleges.
Ő mondta, hogy ezt mondják róla és tényleg.

Prosztó M. Beléndek írta...

Perszehogy. Azért mondom, hogy manipulatív gané.

Prosztó M. Beléndek írta...

"Van benne valami ... valami különleges."

Az előző két férje. Megette őket.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Úgy érti, az asztráltestük most már Tiroliát segíti?

Igaza lehet.

Gizike írta...

http://porogjbe.ckm.hu/video_player.php?id=16

Tessék, én is hoztam maguknak valamit.:)

Prosztó M. Beléndek írta...

Asztráltest?

Ez az, amikor a háremőröknek két tégla közé teszik és összecsapják?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

De tudnék úgy linkelni.

http://www.youtube.com/watch?v=2Q3QE3LL1Dk

Prosztó M. Beléndek írta...

Höndör, ez nagyon szép. A dalszöveg olyan ismerős, ez egy Arany János ballada, igaz?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Amatőr.

Próbálja így.
http://www.youtube.com/watch?v=8OW0fsYt-KE
Így megkapja az "related videos"-t is.

Gizike írta...

He?
Azt a pasit nem ismerem, ez Pápai Jocó szövege, original!

Micsoda egy durung maga.

Prosztó M. Beléndek írta...

KGB, próbálja ki egyszerre futtatni a Rammstein számmal, külön böngésző ablakban.

Gizike írta...

Jó, jó, már megvan, KGB, csak előtte ki kellett lépnem a kommmentekből, majd újra be, tulajdonságok, stb.

Mert maga a Trioliával van elfoglalva.

Prosztó M. Beléndek írta...

Triolia?

És ecseteli?

Gizike írta...

Okoskodik?
A Pápai Jocóra tudtam csak rákeresni, és azért ezt raktam be!

Gizike írta...

KGB?
Szerintem vakarja.

Prosztó M. Beléndek írta...

Kezdem elveszíteni a fonalat.

Gizike írta...

Én is lefekszem, jó éjt.:)

Prosztó M. Beléndek írta...

Annyi világos, hogy KGB-nek kiütései vannak, Höndörnek meg zenei ízlésficama.

Prosztó M. Beléndek írta...

Én mondjuk nem mondtam, hogy lefekszem, de jó éjt.

Maguk tök hülyék.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ezt azért még olvassák el.
http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=143123&messageId=14649591#msg_14649591
Jóéjtpuszi helyett.