2007. szeptember 17.

Kovátsch Gamma Bertalan
Érzésből

Elitek, itt az idő. Őszintebeszédet fogok tartani. Hogy mindenki tudja, merre hány méter.

Szezonja van ennek mintegy.

Van ez a blog. Olyan jó ötletnek tűnt. Van a hipernépszerű megmondóember, aki ezentúl mindenféle politikai korrektség nélkül fogja megmondani a tutit, lazán, a netpolgárok közé vegyülve, közvetlenül. Community lesz és feedback, webtwodotzero és long tail. Leomlanak az olvasók és a Szerző közötti korlátok, instant feedback színezi a cikket, a beszélgetés végén pedig a tamáskodók is kénytelen lesznek meghajolni az érvelés könyörtelen hibátlansága előtt.

Kicsit túl jól is sikerült.

Arra mondjuk számítottam, hogy egyes makacskodók elkúrják a vezérfonal megértését, de arra nem, hogy tömegesen szólnak be nekem. Hogy eljutunk oda, miszerint egyes birkák szerint engem nem lehet alulmúlni.

Na álljon meg a fáklyásmenet.

A visszadumát kizárólag az Igazság jobb kibontása érdekében kicsit elrekkentjük. Az elitek úgyis tudják, hol kell, a birkák meg ha lehet ne bégessenek a tilosban.

Mert van Kétségtelen Igazság, elitek, tudjátok meg. Most nem akarnék a többiztosítós vitába belemenni, mert nem értek hozzá. Ugyanakkor milyenmá' az, hogy regionális monopolbiztosítók jönnek létre? Hát végképp retardált véglények kezébe került az ország? Nem kell az egészségügy finanszírozásáról semmit se tudni ahhoz, hogy az ember tudja, hogy ez orbitális faszság, zsigerből elutasítandó, semmiképpen nem helyes téveszme.

Ezt egy véleményformáló érzésből tudja.

Igen, elitek, ez a helyzet. Az érzés, ami nekem van. A feeling. Azért vagyok én itt és nem más. Én ráérzek, mások agyalnak évekig és akkor is az orbitális faszság tévútjára tévednek. Úgyhogy jobban teszitek, ha webkettő és visszadumálás helyett egyszerűen hisztek.

Lehet vitatkozni a Kétségtelen Igazsággal, de minek?

8 megjegyzés:

Gizike írta...

Kgb, maga itt őszintebeszédekkel idétlenkedik ezekben a nehéz időkben?
Útmutatásért jöttem erre a blogra, nem azért, hogy zavaros nyökögéseket olvassak!
Ha most maga miatt lekésem a fodrászt, és a Picsevics Jolánt dauerolják be előttem, személyesen fogom felkeresni magát!

Megmondtam! Megmondtam!
Nagyon haragszom magára!
Lekéstem a dauert, és csak az vigasztal, hogy a hülye Jolánt sem dauerolta be a csaj, állítólag 5 perc alatt végzett azzal a pár szál hajával, sőt, annyira utálja a Jolánt ő is, hogy szemtanúk szerint a hajvágás közepén egyszerűen otthagyta a székben, és elment ebédelni. Hehe.
Most megyek, és baráti látogatást teszek Picsevicséknél, állítólag egészen megváltoztak a vonásai az új frizurája miatt.


Mégiscsak felkeresem magát, Kgb.
Most jöttem a Jolánéktól, teljesen jó az új haja, olyan göndör, mint egy négernek, égre-földre dícsérgette a fodrászt, jókat eldumálgattak, amíg rám vártak, és állítólag neheztelt rám a csaj a félórás késésért, azt mondta, hogy durungság egy hónapokkal előre megbeszélt dauert lekésni.
Ószinte beszédet akar?
Ki fogom herélni magát, Kgb, aztán sóhajtozhat a Chuck Norrisos emlékein!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Azt hiszem, értem mit akar, Margit.

Magában megérett egy kinyilatkoztatás.

Hajrá, tegye meg. Ne tartsa vissza, az egészségkárosító.

Fodrászhoz remélem, éjszaka ment? Az elitek úgy csinálják.

Névtelen írta...

A Mester még hisz az Úrban és ha ezt irja akkor hinni kell neki. Különben is, mondjon valaki nekem egy nevet aki képes lenne még ezt az kurva országot vezetni az Úron kivül. A fosgejzir és csapata? Na ugye.

Az igazságot az elit irja, a többi mind hazugság.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nagyon igaza van, Bauer, hogy rámutatott erre a látszólag nüansznyi, valójában mindent eldöntő különbségre.

A Mesterben azért lehet hinni, mert ő az Úrban hisz. Az Úr pedig nem tévedhet.

A kommentelés ilyen körülmények között tök fölösleges. Milyen Hozzáadott Értéket tudna létrehozni egy kommentelő? Ugyan, milyet?

Gizike írta...

Dehát már kinyilatkoztattam, KGB, megint elbambult?
Most el kell rohannom, mert a Dudás Sanyi meghirdette Bokrétáson a W tervet, blokád alá vonjuk a zöldségest, jön a Jolán is. Nem késhetek el megint!
Azért azt még írja meg, hogy van izé..golyók terén? Cincogósabb lett a hangja, de illik magához.:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem nyilatkoztatott ki, csak egy vacak kommentet írt. Kinyilatkoztatni csak blogszerző tud, nem akarok most áltudományos kutatásokra hivatkozni, egyszerűen csak így van.

Maga csak egy alárendelt szerény kis hozzájárulást tett az én hozzászólásom nagyszerűségéhez.

Meséljen a W tervről. Mit terveznek a cigányokkal, úgyis mint megoldandó problémával?

Gizike írta...

Ciripke, egy kommentem felér a maga összes blogbejegyzésével, szóval lapozzunk hamar, a maga érdekében.
Egyébként sem akarnám kigolyózni a bloból is...kigolyózni, érti?!! Muhahahahahaha!!
Imádom ezeket az intelligens és szellemes poénjaimat.:)

Más.
Mit képzel maga, KGB,Bokrétáson nincsenek cigányok! Csak nem képzeli, hogy beköltöznék egy OLYAN faluba??
Ténylegmármindjártbehalokmár.

A W terv érdekli, mi?
HÁHÁ!
A W terv titkos!
Csak a beavatottak ismerik, a Sanyi személyesen ragasztotta le azokat borítékokat,amiben a terv részletei szerepeltek és éjjel háromkor osztotta ki őket! Tudja, mekkora baj lenne abból, ha most eljárna a szám? Már abból is marha nagy problémát csináltak, hogy a suliban a Picsovics gyerek repülőgépet hajtogatott belőle!
Maga nem érti ezeket a dolgokat, nem elég tökös hozzá.
Nyihihihi:))

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jó, értem. A cigányok problémáját tehát már megoldották.

Majd felterjesztem magukat a Mesterhez, hogy az országos gondolkodás során a tapasztalataikat felhasználhassák.

Csak azért kérdezem a W tervet, mert a kenyérbe sütve találtam egy ilyen című irományt. Arra gyanakodtam, a pék talán belesüthette a kenyérbe azon a hajnali órán.

Arra nagyon emlékszem, hogy azonnali szoborállítást követelt Kádár Jánosnak.