2007. szeptember 4.

végremárbazmeg, itt a tuti megint, hát kurvára igaza van az Árpinak, minden annyit ér, amennyit fizetnek érte, nála például a köcsögözés és faszozás jó sokat, ezt szeretik a népek, főleg az elit, erre jön a suska, ki a szart érdekel a sok selypegő, affektáns buzi, választékosság, anyádat, kretén. Csináld utána, ha tudod, naugye, baromarcú, Új Péter meg húzzon el a náthásba, lófaszt nem ért hozzá. Gasztroblog, bazmeg.
Egyébként is tele van a tököm ezekkel a primitív bunkókkal, buszvezetők, pénztárosok, hova verik már magukat, bazmeg, én egyetemre jártam, több évig megszakadtam agyilag, miközben ők hülyére keresték magukat, élvezkedtek a kurva buszaikon, meg kocsmáztak orrba-szájba, he? Ellentmondás? Szájbaverlek, kisbarátom, csak a bölcsészek és a buszvezetők kocsmáznak, te állat! És nem! Nyelvtanárból nincsen túlképzés!
Bazmeg, egy orvosegyetemet végzett huszonéves annyit keres, mint ezek a vén fasz sofőrök, hát menjen mindenki a jó picsába! Aztán csodálkozol, hogy hálapénz, meg miaszar, illetve, izé, jól seggbe kéne rúgni ezeket is azért, általában, mindenkit seggbe kellene már rúgni valakinek. Jár a pofájuk, hát akkor menjenek el buszvezetőnek, nem kötelező az egyetem, kisanyám. Apám.

Mi ez a sok faszság ebben a fosországban állandóan?? Itt mindenki csak rinyálni tud, dolgozni nem akar, aki meg véletlenül igen, azt nem engedik eljutni a munkahelyére???
Behalok már, tényleg.

Még szerencse, hogy ma van egy-két valóban érdekes és fontos cikk az indexen, amitől megmelegszik az elitszív:
Ez..
hehe, erről valamiért hirtelen eszembe jutott, hogy Prosztó 2002-ben éppen ott nyaralt…
Szegény Piroska meg a vájdlingjai..:)

...meg ez...
Meg ne tudjam, hogy valamelyik elitnek köze van ehhez az ocsmánysághoz!

És egy videó KGBről
..normális nyakkendóben, navégre.

5 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi ez a tré, hitvány post?

Címet már derogál írni???

Gizike írta...

Nahát, megjött, kedves KGB, képzelje, hiányzott.:)
Ennyire futotta, egyébként is csak betyárbecsületből írtam, hogy ne üljön le teljesen a blog, amúgy pedig kapja be, természetesen megsértődtem.
Aranyat hozott?
Á, ne is válaszoljon, nem állok szóba többet magával.
Tudja, mi tré? Antalyában nyaralni, na, az tré, maga szerencsétlen, ott egy normális bőrkabátot nem kap, csak a kecskéket nézegetheti egész nap.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi az, most meg megsértődik, hogy tré, hitvány munkának neveztem a postját?

Csak azért írtam, mert ez a vonal. Amíg ebben a hígfos országban tré, hitvány munkáért veszik fel a fizetést, addig nem lesz felemelkedés.

Minden a prolik bűne.

Szóval ne vegye személyes támadásnak, inkább ostorozza a tré, hitvány prolikat minden postjában, hátha az ismétlés hatására megragad a sok birka szűk agyában.

Nem aranyat hoztam, de erről inkább nem beszélek nyíltan. Legalize ... eeeee ... legalize Che Guevara!

Prosztó M. Beléndek írta...

Antalya a proliknak való.
Kekova-Simena, na az valami.

Csóró.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ez a Kekova-Simena valami szlovák helyszín?

Csak a hangzása miatt gondoltam.