2007. szeptember 20.

Kovátsch Gamma Bertalan
Csak a színtiszta igazat

Mindenekelőtt elnézést szeretnék kérni lapunk hűséges olvasóitól Beléndek cikkei miatt. Mint sok más nagymúltú médiumot, minket is elért a bulvárosodás. Mi a faszt tudnánk csinálni, ha a sok primitív tahó csak a botrányra, intimpistáskodásra és a pucér nőkre kattint, mindezt olcsó poénkodással megfűszerezve? Piac van, bazdmeg, ha nekik ez kell, megkapják. Még szerencse, hogy van ez a Beléndek, aki ilyet tud írni. Majd visszafogjuk, ha pucér nőnek is saját magát próbálja eladni, már pedzegette ezt a blog szerkesztőségi gyűlésén, de lehurrogtuk. Szerintem nem adta fel azért. Majd figyelünk.

Én meg közben maradok a színtiszta, kőkemény megmondásnál, hogy nektek, elitek, nehogy téveszmék keletkezzenek a buksi kis fejetekben. Valakinek meg kell mondani az igazat ebben a kurvaországban, ha már így elburjánzott a hazudozás! Még szerencse, hogy itt vagyok én. Az ember, aki sohase hazudik.

Igazság, igazság, igazság! Ami pont a hazugság ellentéte háromszor. Hányszor téptem a számat erről! A hazugságokra épülő kurvaországgal le kell számolnia a hülyemagyaroknak és erre a legjobb eszköz a kormányzati erőszak. Azt mégse várhatjuk ugye egy jól menő internetes portáltól, hogy alkalmazottait főállásban foglalkoztassa, ha egyszer megteheti minimálbéres vállalkozóként, EVÁ-zóként vagy EKHÓ-zóként. Nem, ez tiszta képtelenség. Erre a piac képtelen, azt csak a hétvégi és éjszakai nyitvatartás terén kell teljesen szabadjára ereszteni. Ideje tehát, hogy az állami erőszakszervezet lecsapjon rátok - hát nem is az emlegetett internetes portálra, mert esetleg az APEH is kap egy Zsanettet.

Mondtam is már korábban, hogy ez a Zuschlag milyen kézenfekvő áldozat lenne. És lőn. Az a véleményformáló ugye, akire hallgatnak. Most őrá nagyon le fognak csapni, mert az Igazság ezt követeli és nekem a leges-legfontosabb dolog az Igazság. Ezt képviseltem a Hír TV-ben is, amikor állandó meghívott vendégként az Igazság mellett álltam ki. Akkor kurvára megmondtam, hogy a brittonos házibuli aztán nem bizonyíték semmiféle susmusra, ott korrupciónak nyoma sem volt. Hogy nem lehet ezt megérteni? Ez is mutatja, hogy a Hír TV a hazugságnak olyan kísértetkastélya, ahová csak én loptam be az Igazság parázsfényét. Most, hogy én nem vagyok már ott, ne is nézzétek, nincs miért.

Igazság, Igazság, Igazság, mondom újra az eliteknek, Zuschlag kapcsán is ezt kell megjegyeznetek. A birkáknak pedig üzenem, hogy csak módjával bégessenek, mert megtörténhet, hogy a következő Kézenfekvő Áldozatot közülük nézem ki.

21 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miota tudjuk hogy az elit irja vagy krealja az igazságot, valóban azt is mi is választjuk ki, kit lehet odadobni az éhes kutyáknak és a proli tömegeknek gumicsontnak vagy rágóguminak.

Ez a piti kis Zcushlag fiu csak egy aki azthitte elit lehet, de mivel mindig is csak egy feltörekvő vidéki kis proli volt, most bekapta a fospumpát.

Ülni fog és elviszi a balhékat. Miközben a tömeg éljenez és moráltáncokat jár.

Igazságszolgáltatás, ez az elit dolga most.

A többi csak ócska hazudozás.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nézze, Bauer, ki így szolgálja az elitet, ki úgy.
Van, aki annyira jófej, hogy elitblogon mondhatja meg, ki az aktuális rosszfiú.
Van, aki pedig csak a kutyaeledel szerepére alkalmas.
A lényeg a motiváltság! Akár a jófej, akár a kutyaeledel szerepét osztotta a Nagy Rendező a kiválasztottra, a lényeg, hogy hitelesen, átérzéssel adja a figurát, különben oda van a hatás.

Egy elitnek kész kell lenni bármely szerep eljátszására. Zuschlag is volt fenn, most meg éppen lenn van, na und.

Maga szerint a Mester eléggé érett már ideológiailag, hogy a jófej mellett más szerepet is eljátszon?

Névtelen írta...

Sri, nem érti.

http://kalandozasok.blog.hu/

Az Úrnál nincs jobb reformer per pill, hát nem lehet ezt megérteni.

KGB, szerintem a Mester már rég az Úr titkos konzultánsa. Bejárása is van Minisztériumokba, sőt államtitkokat is tud.

A blog csak kirakat és dühöngő, kis elit kommentárokkal és cenzúrával.

És bannerekkel.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ejnye már, Bauer, hogy ez a Srí egy milyen nosztalgikus lélek.
Adtam neki egy újabb képet a Mesterről.

Nézze, Bauer, nagyon remélem, hogy megnyílt a döntéshozók, köztük az Úr szeme is, micsoda kincs járkál itt két lábon közöttünk.

Az ember, akinek mindig igaza van. Ritka kincs. Ilyen nagy kincs csak egy van még egy: az ember, aki mindig téved. Tudja, meg kell hallgatni és egyszerűen az ellenkezőjét tenni.

Én inkább azon szomorkodom, hogy valami Nagy Dolog láthatóan leköti a Mester erőforrásait. Heti két post???

Nem hiszem, hogy a bannerek olyan sokat hoznának egy napi néhány ezres látogatottságú blogon, ami ráadásul csak hetente kétszer frissül.

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gizike írta...

Ó, ó.
Olvastam Sri írását, ha már fontosnak tartották betenni a linkjét a kommentekbe, gondolom, kvázi evidenciaként.
Lévén önjelölt felelőse vagyok az aklosodás elkerülésének, göcgöc, és határozottan az az érzésem, hogy kezdődik, szépen, lassan csordogál befele, a szokásos klisékkel együtt, pár szó, ha megengedik:
Az írás lényege, zanzásítva: micsoda rohadt gané ez a Gyurcsány, és milyen kár, hogy ez a drága, okos Árpi, aki maga az izé, már megint nem írta ezt le a blogjában. Valamint legyünk jók.
Kérem szépen, uraim. Csesszék meg, de tényleg.
Az már csak hab a tortán, hogy a szerző természetesen pontosan ismeri az összes résztvevő jellemét, gondolatait, indítékát, sőt, a szavazóikét is, le a kalappal előtte, ráadásul jó ember, egy pacifista , hát ja, és Márai! Igen!
Jaj, istenem.
Uraim, ez egy igen gyenge írás. Saját blogba elfér, de ide minek? Ha már linkelnek, olyan szövegekkel tegyék, amit érdemes elolvasni.
Természetesen megkövetem Srí-t, de a véleményem ez.
Hát ja, nem vagyok jó, a fenébe.
Orbán antikrisztus! Gyurcsány antikrisztus!
Világbéke.
Üdv.

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gizike írta...

Nagyon megnyugtatott ez a válasz, Srí, már komolyan kezdtem idegeskedni, hogy ha véletlenül megjelenik itt egy nő valamilyen szinten, az mindig segghülye. Örülök, hogy kiderült, mindig ugyanarról a nőről van szó.:)

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gizike írta...

No:)
Még valami, maga kis jósággombóc,valami igazán ütős?
Hm?:)
Nézze, igazán sajnálom, hogy ennyire felizgatta magát azon, hogy gyengének tartom az írását.
Elszomorít, hogy úgy gondolja. nem sugárzik belőlem a szeretet.
Lám,
ahogy most elolvasgattam az ideírt szösszeneteit, el is szégyelltem magam a belőlük áradó finomságtól, és rádöbbentem, hogy önből viszont tényleg sugárzik, egyenesen ömlik!
A szeretet, természetesen, és a mindent elborító jóság.

Na, menjen, édeske, gyakoroljon egy kicsit, legközelebb majd jobban sikerül:)

A magam részéről nem terhelem tovább a blogot ezzel a baromsággal.

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Micsoda hitvány defetizmus ez, Srí?
Margit sértegeti magát, erre barátságot ajánl neki?
Ugorjon neki és harapja át a torkát.
Nehogy már egy Margit csak úgy beszóljon magának!
Egy Margit. Mit tudnak a Margitok? Semmit.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Amúgy 272 látogatást kaptunk a maga blogjáról indulva tegnap, Srí.
Ezek többsége Tóta W. egy frissebb képére volt kíváncsi.

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gizike írta...

Nézzék, én valószínűleg egy ufó vagyok.
Megírom egy belinkelt cikkről, hogy szerintem nagyon szar, erre elkezdenek mocskolni, amire sajnálatosan válaszolok, erre kapok pár újabb szöveget, majd a végén egy gusztustalan "legyünk barátok"-at. Nem akarván terhelni a blogot ezzel, a jóságos meghívásnak eleget téve, a hölgy saját blogjában válaszolok erre az egész szánalmas izére, másodszor is hangsúlyozvA, hogy fejezzük be végre ezt a hülyeséget.
Ki a bánatot érdekel, hogy hány unokája van Srínek, hogy milyen jó ember ő, stb, stb., könyörgöm??
Az írása szar, ennyi, megköszönném, ha nem rólam szólnának a kommentek, és végre lezizzenne rólam.
Üdv.

Gizike írta...

Valamint törölhetnék a kommentekből ezt az egész bénázást, mondjuk a fröcsögésre adott válaszomtól (10.30.)kezdve ezt bezárólag, ne menjünk már szint alá,kérem, és ez rám is vonatkozik, mert nem bírtam megállni a reagálást. Srí válasza bennmarad, megadja neki az elégtételt, mindenki boldog, lapozás.

Szerintem, persze.
Amúgy csináljanak, amit akarnak.:)

Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Srí írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

"mi ez itt nőwc?"

Gizike írta...

:) Hát, ja, lassan az lesz.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Semmi nem lesz törölve.
Utálom a törölgetést.
Az a Margit mániája.
Aki egyébként nem tagja a blognak és nem is kíván az lenni.