2007. október 3.

Kovátsch Gamma Bertalan
Zsebtengeralattjáró

Most jól felbasztátok az agyamat, de legyen. Majdnem valami nagyon csúnyát blogoltam azokra az elitekre, akik a függetlenségem és pénzforgalmam kapcsolatát firtatják állandóan. Majdnem.

Ehelyett csak azt mondom, hogy bazdmeg. Az ország egy nagy híg fosbalaton és erre ti ezen témázgattok, rabolván a nemzetmentő fontolkodástól a drága időmet, hogy a kormánypropaganda-rajzfilm mítingjeiről ne is beszéljek.

De ha ez kell, legyen, nincs rejtegetnivalóm. Az én szuverén értelmiségi voltomhoz nem férhet kétség, nem úgy, mint politikai dögkutak lábvízében fetrengő jobber ... egyesekre, akiktől én a szuverén mellett még az értelmiségi kitételt is megvonnám. Szemben velem, aki szuverén és értelmiségi is vagyok, ugye.

Vannak ezek az egyszerű gondolkodásúak, akik a szuverenitást véglényszinten fogják fel. Szuverenitás és Kapitalizmus (valamint Verseny, Kisebb Állam és Állami Lóvé), ez a helyes megközelítés, nem az indymédiás faszok erőlködése.

A Kapitalizmusban az van, hogy vevő meg eladó. Aki vesz, az kérhet, én pedig nem szoktam ingyen írni. Viszont egy oldal felé nyallerkedés nem férhet össze a szuverenitásommal, se a professzionalizmusommal.

Ha fizetsz, megírom az üzenetedet. Bárkiét. Legyen az a MeH, az MDF, a Jobbik, Tomcat haverom, az Új Elit Követelői, bárki. Még a fosgejzír Orbán üzenetét is megírnám, de nem véletlenül vezeti ő a hülyék pártját, még nem keresett meg ajánlattal. Inkább dönti a pénzt a dögkút Magyar Nemzetbe, csak tudnám miért.

Tehát ez a válasz, elitek. Igen, megfizetnek, mit kell ezt szégyelni, titeket talán nem? Én azonban nem hajlok egy oldal felé, hanem mindig azt tolom, aki fizetett.

Jó, mondjuk a MeH mostanában sokat fizetett.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm Mester, hogy felhívtad a figyelmem rá, hogy mennyire utálja az indymédiás fiúkat.

És tényleg érdemes megnézni.
hungary.indymedia.org

Döbbenet, hogy mennyi mindenről nem is tudok.:(
Szégyen.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Rossz úton jársz, Mtz, ha megnézed a site-ot, amiről én azt mondtam, fospumpa.

Ne csinálj ilyet, mert gyorsan elbúcsúzhatunk egymástól. ;-)))

Névtelen írta...

Ez ütös kis coming out, számok nélkül is, dehát mint tudjuk a Mestertől a számokra szarni kell, ugyanúgy mint a hülyék szájába is.

Abba a tálba viszont nem szarunk ahonnan eszünk.

Ja és az emberek továbbra is nagyon hülyék.

A Dögkútbirodalom meg húzzon el a méylmagyar picsába amiért a Mester zsebébe nyúlkál!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Örülök, hogy értékeled az őszinteségemet, Bauer. Egy kicsit felidegesített az állandó témázgatásod a zsebemmel kapcsolatban, de spongyát rá.A dicséret szép szó, ha megtartják úgy jó.

Nem akartam konkrét számokkal jönni, mert jöhet az APEH. Igaz, hogy az APEH-nek meg van mondva, hogy ne nagyon érdeklődjön, de egy ilyen Zuschlagokkal teli világban jó lesz vigyázni.

Névtelen írta...

Fospunepa-e?