2007. október 2.

Kovátsch Gamma Bertalan
Néhány alapvetés a versenyről

Hiányoztam, bazdmeg? Hiányoztam?

Ugye igen.

Elitek, annyira bele vagyok temetkezve a csakis igazságot tartalmazó, mindentől teljesen független rajzfilmembe (munkacím: Tirpák Park, Vágatlan), hogy a hétfői megmondást kénytelen voltam átengedni Uj Péternek. Vérzett a szívem, mert minden statisztika szerint hétfőn szívja fel az elit az Igazságot, de mit volt mit tenni. Megosztottuk a feladatokat Péterrel testvériesen, ő ír a Kisebb Államról, én meg a Versenyről. Mint egy igazi team.

Verseny tehát. Nem baj, ha ma egy kicsit hosszú lesz?

Figyi, azért szar a helyzet, mert Orbán elkúrta. Bocs, függetlenség, függetlenség, csak el ne felejtsem. Gyurcsány is elkúrt, de máshogy, reformista és modernista módon, de mégis elkúrta. Ő legalább jót akart, Orbán pedig ...

Hagyjuk ezt, ne is vesztegessük sajnálatunkat a balszerencse csúcsaira, erre a két balfaszra. Bocs, Feri, ahogy múltkor a MeH-ben mondtam is, a látszat fenntartása érdekében muszáj időnként balra is cikiznem. Tudod, a látszat, mint a Török Szultán Rejtőnél.

Szóval az a baj a magyar politikai elitben, hogy nincs verseny. És miért nincs verseny, kérdem én feleim? Verseny nem azért nincs, mert a versenypiacok tulajdonsága a konszolidálódás és 2-3 nagy szereplő létrejötte, nem. Ez lehet így a mosóporgyártásnál, de nem a politikában.
Verseny azért nincs, mert a pártok nem kapnak elég állami lóvét.

Vegyünk egy kis pártot. Vegyünk mondjuk engem, mint ötletekkel teli, tehetséges fiatalembert, aki néhány mogyoróért küszködik egy propaganda-rajzfilmen, pedig sokkal szívesebben hülyézné le az egész országot, mint miniszterelnök. Igen, birkácskám, ne bámulj. Mint miniszterelnök. Miért, én nem lennék jobb, mint a Gyurcsány? Nem az Orbán, az bekaphatja a motorizált fospumpát, de talán még a Ferinél is jobb lennék. Nehéz, de nem lehetetlen.

Itt állok tehát én és miniszterelnök szeretnék lenni. De miből, uraim, miből? Ahhoz, hogy miniszterelnök legyek, vagy a néppel kell smúzolni, vagy óriásplakátokon és a médiában kell szerepeljek. A néppel való smúzolás kizárva - ahhoz a sok hülyéhez én nem ereszkedek le - maradt tehát a média. A médiát meg úgy is lehet ejteni, hogy lóvé.

Lóvé kell tehát és a verseny tisztasága érdekében ide is blogolom bátran, hogy adjon az állam lóvét izibe. Tudományosan igazolt, hogy az állami lóvé segíti a Versenyt, és a Verseny jó dolog, meg még ezen kívül a Kisebb Állam is jó dolog.

Verseny, Kisebb Állam és Állami Lóvé. Ez a mai lecke, télen rajzfilmben is megnézhetitek. Addig is ismételgessétek szorgosan, mert feleltetés lesz.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

És soha sincs alternatíva.

Úgy is mondhatnám, hogy "Nincs más út, csak az Isten útja!" Azaz az enyém!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mtz, ne legyen már ilyen negatív.

Ha lesz állami pénz, jobb lesz minden.

Látja azokat a dollárokat Uncle Sam kezében? Nem indul meg tőle a fantáziája?

Kis pénz, kis foci, nagy pénz, nagy foci, mondta egy elit régen. Aktuálisabb a mondás, mint valaha.

Névtelen írta...

kitér egy régi kérdésem elől, mennyit kap a wikipédiáért és a blogért KGB?

öntsön tiszta vizet a tirpákba.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, kezd megbillenni a magába vetett hitem. Én itt a Versenyről blogolok és magát a Kft.-m kettős könyvelése érdekli?

Ennyit tud hozzáadni értékként, Bauer? Ez a globalizált világban már kevés, ennyit egy kínai kommentelő is el tud végezni töredékáron.

De ha ez érdekli, megkapja. Coming out lesz. Csak az zavar, hogy ez a piszlicsáré filléreskedés az országmegváltó fontolkodás elől veszi el az időt, de ha ebben a kurvaországban az én jövedelmem a legfontosabb téma, megkapja.

Ha nem jön közbe semmi, holnap.

Névtelen írta...

köszönöm. lol