2007. október 31.

Kovátsch Gamma Bertalan
Elmeroggyant hüllők

Figyi, éppen pakoltam a naptejet az utazótáskába, amikor olvastam ezt. Mit is mondhatnék? Visszafogom magam és csak azt mondom, agy helyett káposztalé van azoknak az idióta, csorgó nyálú seggfejeknek a fejében, akik ilyen ötletekkel jönnek elő. Most nem fogom kicsomagolni a naptejet, hogy helyrehozzam ezt a balfogást. Mi, hogy megint én oldjam meg? Arra várhattok, hülyemagyarok. Ha ezt elkúrjátok, akkor ez most el lesz kúrva, én nem fogom szupermenként helyrehozni, mint eddig.

Én nyaralok, bazdmeg. A naptejet meg magamra kenem. Ha van olyan elit, aki hajlandó tenni a hazáért és bevetni a száját a jó ügy érdekében, itt megtalálhatjátok az igazságot.

Idézem.

Hogy a faszba tűnjek ki, ha nem értek semmihez, de nem is lehet majd bebaszni valami nagyot a média békalencsés tavacskájába, hogy a loccsanásra meg a nyakukba ömlő trutyira az emberek felfigyeljenek? Újságírói munkát végezni nem fogok, mi vagyok én, hülye médiaszakos bölcsész? Hát nem.

Egyszerűen muszáj, hogy ha az kell, kitehessek egy kis önkényuralmi jelképet, vagy
bedobhassak egy gumicsontot.

Mert ha ezt nem csinálhatnám, melyik hülyemagyar olvasna engem?

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobb lesz mostmár ha a Mester elhúz és nem posztolgat összevissza mint egy rookie.

KGB, tudta hogy a titkos és új nemzeti jelképünk a Kardnyúl?

(Talán még rajzfilm is lesz róla, na de ne nyúljunk ennyire előre)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi van, Bauer?
Tud valamit?
Változott a brossúra?
Én még úgy tudtam, hogy a Mester az Igaz Oldal kommunikációs guruja, akinek a blogja kipótolja az Úr blogjának gyér látogatottságát.
Ember, ha tud valamit a stratégia megváltozásáról, ne titkolja, hát nekünk is alkalmazkodnunk kell! Nem szeretném a Mestert isteníteni, ha már nem is ő a sztár! Ilyen balfogás miatt még a prémcsit is elveszik!

Ne titkolózzon tehát. Mi az ábra?

Nekem is feltűnt a Kardnyúl. És az is, hogy egy nagyon régi blogpost hirtelen kommentet kapott.


Ez itt ni.

Névtelen írta...

Imígyen szól a MESTER:

"A gond ezzel a faszsággal, amit ezek a faszok (koalíció) összehozott"
"a koalíciós pártok képviselői faszok, húzzanak a picsába. "

Feriék a bűn útjára léptek.
Nekik annyi.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nocsak, refuse/resist.
Események vannak.
Hagytam magam megtéveszteni attól, hogy a Mester nem postolt.

Pedig de.

Névtelen írta...

első szülinap is tomorrow...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Hajcsár.
Nem akarja maga megírni?
He?

Névtelen írta...

Megirnám, de nincs időm!

A mester sztem el is felejtette, felhivom mindjárt - a figyelmét erre.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Meglássa, le fog bukni, hogy ezen a blogon lóg.
Aztán mehet ki a hidegbe.