2009. június 5.

Höndör B. Margit
helóheló, újraittvagyok

Maguk is várják már a kampánycsendet?
Én már több hónapja erősen, és akkor most jöjjenek azok a szavak, kifejezések, amik holnaptól nem használhatóak a blogban:
mogyi
fospumpa, ÚR
elit, nemelit
mondtam, vagy nem mondtam?
stb.

Amúgy reprezentatív felmérést végeztem a dolgozóban, ráutaló kérdéseket tettem fel kávézás közben, kb, 60% nem megy el szavazni, a maradék 40-ből 20 a fideszre, 10 a jobbikra,10 a szocikra voksol majd
Nna.
Még csak annyit, hogy gloire-nak kifejezetten jó a zenei ízlése, felvehetnék a kapcsolatot egymással KGBvel, jó lenne, ha írna a blogba, ha nem használja a fentebb említett szavakat.
Ja, és nem, még nem vizsgáztam trutymóságból, a múltkori kifakadásom csak azért volt, mert megkaptam a tankönyvet. Viszont három nap tanulmányi szabadság jár érte! HÁHÁ!

25 megjegyzés:

Höndör B. Margit írta...

Ez valami egészen borzasztóan tömény nyál, ez az Ákos-szám:)
ááááááááááááááá
könny reszket bennem!
ááááááááááááááá

Ezredes K Őrnagy írta...

Gizike, a köztisztviselőnek lojálisnak kell lennie a mindenkori kormányhoz, semmiféle politikai aktivitás nem engedhető meg a hivatalban. Kérdezni sem lehet. Magának még meg sincs az alapvizsgája, és máris erkölcsileg megbukott, mint a köz hű szolgája.
Három nap tanulmányi szabadság? Minek? Maga valami gypéshelyen van?

Prosztó M. Beléndek írta...

Vazzeg, ma úgy vittem be a kocsit a szervizbe, mert kopogott elöl valami, hogy a bal első kerékből négy csavart kicsavart valaki és egy tartotta, annyira, hogy az alufelni kotyogott a kerékagyon.

Ilyen ország nincs, ilyen tényleg nincs. Egy harminc-negyven ropis alufelni-vredestein gumi kombóért majdnem megöltek. (És neeeeem mondom el, hogy valszeg kik, mert olyan, de oylan fajgyűlölet lenne, hogy annál inkább megdögleni is helyesebb lett volna).

Ma újjászülettem.

És Gizike, bazira nem reprezentatív a femérése, már csak a hely miatt sem, de ez most nem érdekel, kicsit hányingerem van.

tölgy írta...

Prosztó,

azok a szakértők nem tették le a SZuper Vizsgát, így nem vették észre a kerékőrt és a Vredestein gumit. Ebből egy is elég, hogy igazi elit hozzá se kezdjen a kerékcsavarok lazításához.

tölgy írta...

Gizike,
kampánycsend alatt levegőt sem vehet. Mert az sért.

Prosztó M. Beléndek írta...

Másik élményem (most iszom, tehát mesélek).

Bemegyek az egyik szupermarketbe. Tele volt, mint megtudtam, azért, mert tizenhárom éves az üzletlánc és adott napon (vagy napokon, leszarom), bizonyos órákban bizonyos termékeket leáraznak a tizenhárom évvel ezelőtti árra.

Éppen a túrórudi volt akciós délután öttől (sört akartam venni, természetesen). Honfitársaim vívtak a 19 forintos túrócsokiért, majd a pénztáránál játszódtak le tumultuózus jelenetek, konkrétan majdnem késhegyre mentek. A pénztárosok üvöltöttek, hogy szétmegy a fejük a műszak végére, a kocsik meg az áruház végéig értek. Harminc rudit lehetett egy blokkra venni, valaki háromszor blokkoltatott.

Akkor most számoljunk. Egy rudin megtakarítottak 15 forintot. Százon ezerötszázat. Ezerötszáz forintért kivetkőztek az emberi mivoltukból és másfél hétig, míg lejár a szavatosság, napi hét-nyolc rudit tömnek a fejükbe.

Ilyen ország nincs és nincs.

Azért sorba álltam a sörért fél órát, mondanom sem kell.

Ezredes K Őrnagy írta...

Öltek már embert, azok akiket nem mond el hogy kik, mert olyan, de olyan fajgyűlölet lenne, hogy annál inkább megdögleni is helyesebb lett volna,egy zsák krumpliért is. Magát nem direkt akarták megölni, vigasztalja az.

Prosztó M. Beléndek írta...

Ne fikázza le a vredestein-t, tojok rá, hogy milyen gumik vannak, de emlékeim szerint ez drágáért volt. De nem a márka miatt mondtam, csak azért, hogy érzékeltessem, nem egy kétszáz ropis terepjáró kerék volt óriásgumival.

Ezredes K Őrnagy írta...

Miért nem ment le a sarki kisboltba sörért. ( vagy nincs elég nagy választék a maga igényeihez?) Én ilyen bevásáróközpontba be se megyek.

Prosztó M. Beléndek írta...

Ezt nem tudom megválaszolni, Ezredes. Épp ott volt, bementem.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Kurva kampanycsend, az elit utalja, csak a bajnak van, megmondta a Mester is!

De addig meg gyorsan.

mogyimogyimogyimogyimogyimogyi
fospumpaurfospumpaurfospumpaur
elitnemelitelitnemelitelitnemelit
mondtamvagynemmondtammondtamvagynemmondtam

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Proszto, ne vadaskodjek a magyar kisebbseg iranyaba.

En tekertem ki a csavarokat.

A Koztarsasag Erdeke kivanta.

Prosztó M. Beléndek írta...

Valamit a hülyevallásosokról is, KGB.

Prosztó M. Beléndek írta...

Vádaskodik a fene. Én szeretem őket. Minap is elmegyek futni, elérek a város szélére, már jól kifulladok, elkezdenék gyalogolni, akkor ők megjelennek, én meg ösztönözve vagyok, hogy hazafelé is fussak, ha meg akarom tartani a sportcipőmet. Dupla haszon, dupla sportteljesítmény.

Mentségükre legyen mondva, látszott rajtuk, hogy a megélhetés vitte rá őket.

Sejtettem, hogy maga volt. A devizaügyleteim sokaknak szemet szúrtak, ezt a Simort is pont most buktatják le az off-shore befektetéseivel, hát nem érdekes?

Maga kis huncut-puncut.

Ezredes K Őrnagy írta...

Miért nem vesz egy félautomata géppisztolyt, ha kergetik a gyerekgyárosokat?

Unknown írta...

Mondtam, hogy jó izlésem van.
És szivesen írok egy kis mogyiért a fospumpáról vagy az Úrról is az elitnek.

gloire írta...

persze az előzőt is én írtam,
álnéven..

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Gloire, az hogy lehet, hogy maga még nem szerző itt?

Írjon csak nekem gyorsan egy levelet a pixi2@freemail.hu címre!

Loxon írta...

Gizike, abszolút megértem, hogy könny reszket a szemében. Most meghallgattam, és nekem is. Ott, annál a résznél, hogy „látom, hogy Bak vagyok”.

Höndör B. Margit írta...

Altengernagy, meg ne fúrja nekem a 3 nap szabit, mert nagyon felidegesítem magam!

Höndör B. Margit írta...

Prosztó, hát mit csináljak, a mi dolgozónkban ez a helyzet. Nagy ívben tojnak a választásra, pedig egy lelkes fidelitas-tag egy hónapja löki a tutit.
30-40 ropi? Mit akar maga? Elég sokra tartják, de maga mindig csak elégedetlenkedik. Ráadásul ezért az összegért még újjá is született, tudja, mennyibe kerül például egy végleges szőrtelenítés?
Áh, mázlista.

Höndör B. Margit írta...

HOL? HOL LEHET 19ÉRT TÚRÓRUDIT VENNI???

Höndör B. Margit írta...

Gloire,
jó az ízlése, de a barackszín nem illik a szeméhez. Barna hajjal elegánsabb volt.

Höndör B. Margit írta...

Maga is Bak. Loxon. Gondolhattam volna:
"Legjellemzőbb tulajdonságai: a pesszimizmus, befelé forduló, kitartó, takarékos."
Utalnék itt a tesco-kekszre
"Még a közvetlen családtagjaival szemben is él egyfajta gyanú a lelkében"
"Nem ismeri a szerelem fortélyait"
"a régi, patriarchális családfő szerepét tölti be, aki tiszteletet követel a gyerekektől, odaadást és teljes szolgálatot a feleségtől"
No fortély, közben meg teljes odaadást vár, mi??
>;-S

Loxon írta...

Gizike, kegyetlenül leleplezett.

Azt hiszem, jobb, ha most csillagjegyet változtatok.

Mit szólna a Koshoz, Oroszlán aszcendenssel? ;—>