2009. június 9.

Kovátsch Gamma Bertalan
Új Helyzet Program

Bazdmeg, de Új Helyzet van! Megváltozott minden, de minden! Süvítenek a posztok, kopognak a megmondások, mint a géppuskagolyó, be van izgulva minden elit! Megszívta a sok kis hülye, akit én nem szeretek és győztek a jófejek, akiket én szeretek.

Sorban.

1. Jobbik.

Gratulálok, fiúk, ez szép volt. Egy kicsit büdösek vagytok, egy kicsit nácik vagytok, de elmúlik. Ha rám hallgattok, egy kicsit visszavesztek, lám, Hitler is hogy rajtavesztett a nácizmuson, viszont ott vannak a nyertesek, Franco, Salazar, az európaiak. Célozzátok meg a fasizmus alsó szélét-közepét, az európai értelemben vett, modern, tökös és dögös. Ők is utálták a cigányokat, mint én, őszerintük is voltak alacsonyabb és magasabb szintű népek, én ezzel igazán csak egyet tudok érteni. Egy übermensch vagyok tutira és én is beverném az összes alacsonyabb rendű félember pofáját, ha a 160 centiméteremmel felérném azt. Az igazi mulatság az lesz, ha a Fospumpának koalíciót kell kötnie veletek, ahogy azzal a másik nácival, Torgyánnal tette, megteszi majd, ne aggódjatok. A hatalomért lemegy kutyába gond nélkül. Én meg hegyezhetem a ceruzámat és sajnálkozhatok. Már alig várom!

2. SZDSZ

Muhahaha, a sok seggfej hogy megszívta! Pontosabban a néhány seggfej, aki maradt az SZDSZ-ből. Haha, lenéztetek engem, elmondtatok mindenféle kádárista tahónak, elhatárolódott tőlem a MÚOSZ csak azért, mert kimondtam az igazságot? Most majd én nézlek le titeket és majd amikor jöttök bekéredzkedni az MDF-be, akkor majd én fogok állni az ajtóban és én döntöm el, ki léphet be és ki nem. Azt előre megmondom, hogy a hülyefodor ne is próbálkozzon. Jól pofára estetek, de ha pitiztek egy kicsit, akkor vetek nektek egy kis mogyit. Ibolyának most van, az EU-ból majd dől a lé, csakhogy nem nektek, muhahaha! Nektek még annyi dolgotok van, hogy végleg leamortizáljátok a pártotok maradékát a Gordon mellett, aztán au reservoir! Majd ragyogok helyettetek én is.

3. MSZP

Sok hülye kommer, megszívtátok. Kiraktátok országos haveromat, MSN Messenger-kebelbarátomat, a Ferit, hát magatokra vessetek! Nem értitek? A rozzant pártotok, a programotok senkit se érdekelt, csak Feri, a Sztár érdekelt valakit is. És most nincs Feri, a Sztár, most szívhattok. Sorsotokat megérdemlitek. A régi szép időkre való tekintettel azonban megkegyelmezek nektek. Kaptok még egy esélyt.

Ti lehettek az egyazászló. Tudjátok, az a debil baromság, ami a jobboldalon a Fospumpa hagymázos lázálma. A Fospumpa álmodozhat az egyazászlóról, de nektek megadatik. Ti lesztek az utolsó mentsvára a baloldali hitüket megvallani kész választóknak.

4. Fidesz

Bocs, ezt elkúrtam. Ezekről a bunkókról szó se essék.

4 megjegyzés:

tölgy írta...

Mi van, szalmonellás volt az eperkrém leves a tirpák önkiszolgálóban?
Mindenkinek szómenése lett hirtelen?

Az elitek ilyenkor csendben figyelnek és várnak. Maguk sosem tanulnak, reménytelenek.

(A fospumpistának, hogy lebukott, el is akadt a szava.)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga nem figyel az Úrra, a főelitre.
Megmondta, hogy az elveken nem változtatunk. Legfeljebb egy kicsit.

Semmi sem változott, tirpákok.

bauer írta...

MSZPről:

"A Mester úgy tudja, hogy "baloldali fordulatra" készülnek a rohadékok.

ebebn az esetben nagyon remélem, bajnai megszopatja őket, gyurcsány pártot alapít, és kurvára megszívják az előrehozottat."

http://w.blog.hu/2009/06/09/no_pasaran_5?fullcommentlist=1#c6130657

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Baloldali program egy baloldali partnak? Ne szivassanak mar.

Ki engedte ki ezeket a kommereket a munkasorbunkerbol?