2007. május 14.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Pajkos ifjú róózsáát lelt, rózsát a pusztááába'!

2005-ben ismerkedtem meg KGBvel.
Írt egy email-t, hogy rövidke önvallomást szeretne beilleszteni "Szarok a szájatokba, szarfejűek" című weblapjára, és segítséget kért a színvonalas megfogalmazáshoz. Természetesen örömmel a rendelkezésére álltam, erre a munkámra azóta is büszkén gondolok vissza.

KGB már akkor sem volt egy Keanu Reeves, de divatosan öltözködött és ügyesen használta az evőeszközöket is. Intelligens, kifinomult tréfálkozásai (műbránerek, becsomagolt kutyaszarok postázása közös ellenségeink családtagjainak, stb) és rózsaszín zakói rövidesen az egész blogtársadalom egyik legtiszteletreméltóbb figurájává tették, beteges vonzódása a fospumpákhoz sem volt még ennyire feltűnő, gyűjteménye akkoriban csak 9 db-ot számlált. Mint minden jóérzésű ember, már akkoriban utált és lenézett olyanokat, akiket én is (cigányok, buzik, fekák, stb), ráadásul volt egy 30 centis Sherman tank modellje, amit egyszer kölcsönadott 1 hétre.
Jó srác volt.
2006 táján keveredett közelebbi ismeretségbe bizonyos iszlámista zöldséges körökkel, melynek hatására vadul el kezdte szeretni Orbán Viktort. Azóta elviselhetetlen.
Olyanokat is utál, akiket én nem, és olyanokat szeret, akiket én gyűlölök.
Nem értem ennek a hirtelen, gyökeres változásnak az okát. De nem is érdekel.
Szarok a szájába.

Nincsenek megjegyzések: