2007. július 27.

Gizike
Kiegészítés

Kurva index megint megvágta a Mester legújabb remekét, még szerencse, hogy éppen ott voltam (mostanában mindig ott vagyok, ahol Ő, kicsit ráfizettem a költözésre, de megérte!), és felvettem az egészet!
Tehát:

Csak itt és most! Árpi mai szösszenete a cenzúrázott részekkel együtt!

Elfogyott a tömlőssajt, úgyhogy lefáradtam a boltba, ahol persze került még a kosárkámba néhány apróság: egy zacskó macis gumicukorka, barbon arcszesz érzékeny, pattanásos bőrre, a Baywatch 4-ik évfolyama 2 DVD-n 399-Ft-ért, ráadásul leértékelték a citrom illatú öblítőt, abból is vettem rögtön hármat.”

„- Jaj, várjon! – szólt utánam a pénztárosnő. – Ez az ötezres nem jó. Le van szakadva a sarka, és valaki hitlerbajuszt rajzolt Adyra is…mi? „hülye Orbán”…ezt maga írta ide? És miért ragad ez a pénz ennyire? Ráöntött valamit?

- Nincs másik – mondom neki. – Húszezresem van csak, beattacsolás, érti? BEATTACSOLTAM, HÖ! LOL, HE? KÚL!

A nő – ötvenes, szimpatikus asszonyság – elsápadt.

- Nem értem, kérem. Jól érzi magát?

- Naná, hogy jól! Szereti a tankokat? Kér egyet? – és elővettem a zsebemből a kedvenc Shermann-modellemet, amit mindig magamnál tartok, ha kilépek otthonról. – Jó, mi? Puff-puff! Bumm! ”

„De ekkor már nem bízott bennem. Nyomott egy F1-et: help.

- Timike! Béla! Sanyi! VALAKI!!!!!

Jött sietve Timike, huszonéves munkaerő, szintén pénztáros. Gondoltam, ő közelebb van még az érettségihez, hát csak túllendülünk most már ezen.

- Látja? Tank! Tetszik, mi? Mutassak még valamit magácskának?

- Jaj, maga az Tóta úr? Ismerem ám magát! Minden cikkét elolvasom az Indexen, nagyon szeretem az írásait, az egész család imádja magát, édesanyám be is keretezte a fényképét, képzelje! Maga nekünk a fény, aki megmutatja a kivezető utat a mindent elborító ostobaság bűzhödt mocsarából! Tegnap a vőlegényem szájonvert két fideszes, grinpíszes köcsögöt a ZP-ben, mit szól? Tökre kúl volt!

- Hö. Hát igen. Végre már egy okos ember.

- Na jó, menjen, majd beváltjuk a bankban ezt a pénzt, valahogy leáztatjuk róla ezeket a firkálásokat, aztán írjon ám a blogjába sokat! Nagyon várjuk ám, mindennap! A tankját meg tegye el nyugodtan, itt senki sem bántja magát.”

13 megjegyzés:

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Margit, óvatosan ezekkel a vásárlástörténetekkel. És ha valaki megírná, hogy mi szokott lenni a maga kosarában? Bennem bízhat, én ilyet nem tennék, de felbukkanhat egy álneves blogger itt, aki feltárhatja a szörnyű igazságot ...

Gizike írta...

Álneves blogger, aham.
Abban a pillanatban közreadok mindent, amit tudok magáról!
Meglátjuk majd, ki itt az igazán SZEPLŐS..
Göcgöc.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Miért énrólam? Az én erkölcsi elveimmel nem fér össze egy ilyen névtelen befeketítés. Elvi lehetőségről beszéltem, hogy ilyen előfordulhat.

Ki a szeplős?

Névtelen írta...

Hááá, Margitka kosara!
Az bizony nem semmi, amikor a Mester után koslat, hogy autogrammot kapjon, meg talán egy nexust a zindexhez! Mi mindent összevásárol, hogy álcázza magát...
Ui: Ki a szeplős? Aki nem szeplőtlenül ...

Gizike írta...

Nahát, Minorka, maga is itt lakik a környéken?
Ugye maga az a kis bajszos, aktatáskás ember, abban a lilás izompólóban, aki a múltkor megkérdezte, hol vannak a mangalica konzervek?
Maga egy szimpatikus ember.

Képzelje, leárazták a katicabogaras edényfogókat, csak úgy mondom, hátha érdekli.

Gizike írta...

Erkölcsi elvek...na, inkább nem mondok semmit, KGB

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ha abbahagyja az erkölcsi elveim froclizását, talán nem mondom el a blog közönségének, hogy ki lopja a krémfagylatokat a közértben. Merthogy venni nem veheti a fogyókúrája miatt.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Én is akarok nexust. Ezüstszínűt, most az a menő.

Névtelen írta...

Amúgy a Mester miért nem bankkártyával fizet?

Névtelen írta...

Drága Margitka!
Kegyedet megviselte a fogyókúra? Volt rajtam apró tüllszoknyácska? Nem! Akkor hogyan érdekelne a katicabogaras edényfogó? Ha a Dundika lenne rajta, az más...

Gizike írta...

Igen, megviselt. Magát is meg fogja viselni, ha egyszer végre rászánja magát, higyje el.

A CBA-ban egy csíkos sortban volt, azt a tüllcsodát csak este láttam magán a park bejáratánál, ha nem olyan jellegzetes a bajusza, meg sem ismerem.
Kétségtelen, hogy nem állt rosszul magának, de elküldöm azért a fogyókúra receptjeimet mégis, 2 hónap alatt 20 kilót ledob vele, gondolja meg, hamarosan itt a tél, akkor nem lesz akkora mulatság órákig fagyoskodni az utcán!

Nem érdeklik a leárazott edényfogók? Gondoljon a körmeire, Minorka!

Egyébként dundika az egyik régi álnevem, képzelje.:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

cash said...
"Amúgy a Mester miért nem bankkártyával fizet?"

Értünk hozta ezt az áldozatot, hogy letesztelhesse a hülyemagyarokat. És lám, a teszt a várt eredményt hozta.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Minorka doktor, ne váljon Margit újabb áldozatává. Azok ördögi fogyókúrareceptek, 2 hónap alatt 20 kilót felszed velük, nem ledob. És utána Margit meg fogja zsarolni, hogy sose fog megszabadulni attól a 20 kilótól, ha nem fizet neki.

Ne mondja, hogy nem szóltam.