2007. július 18.

Kovátsch Gamma Bertalan
Dolgozni, kutyák!

Már megint jönnek és pampognak. Az ember esze megáll, hát nem érti ez a sok csököttagyú szakszervezetis? Embermilliárdok várnak arra, hogy gumit gyárthassanak a Hankooknak, ha nem tejelünk annak a cégnek és nem harapunk rá keményen a fospumpára, akkor más fog ráharapni és oda az adóbevétel. Ami rossz az államnak, tehát rossz nektek is. Kell az államnak a pénz, értsétek meg.

Máshol sokkal rosszabb ám. Ezt nem fenyegetésképpen mondom.

Ez megy a világban, ezt hívják úgy, hogy globalizáció. Aki olcsóbb ajánlatot tesz, azé a bolt. Így megy ez mindenütt, így megy a gumigyártásban, így megy a tejiparban, még az újságírásban is így megy. Kíméletlen a verseny és ha nincs teljesítés, ha lappad a visitor count, ha a közíró gumicsontokon rágcsál, ha folyamatosan hülyeségeket irkál, akkor jön az outsourcing egy pillanat alatt. Ott a sok lelkes wannabe szlovák, kárpátaljai, erdélyi és vajdasági HTM, olcsóbbért, több fantáziával és nagyobb munkakedvvel ugyanígy képesek felületképzésre töredék áron. Némelyik már angol szavak véletlenszerű szövegbe szúrására is képes. Shit pump.

Kemény a verseny és bármelyik pillanatban ... de mi a faszt irkálok én itten? Nem, természetesen másoknak kemény a verseny, nem nekem. Engem nem érhet baj. Mindenekelőtt mert kurva jó vagyok. A visitor count nem fejezi ezt ki igazán, vannak itt belsőbb értékek, amelyeket nem lehet a számok rideg nyelvére lefordítani. Meg aztán engem szeretnek is, az olvasók elitebbje, de mindenekelőtt a döntéshozók.

És ez a lényeg. Én azt írom, amit kell. Ritka képesség. Globálisan is versenyképes érték.

Na, ezért nincs versenytársam.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt írtam volna be, ha kommentelhettem volna:
"Előkerült a munkamorál. Egy észrevétel. Sokat javulna a munkamorálom, ha a jachtomon csöcsös csajok társaságában nézném meg esténként, hogy szépen gyarapodik-e a pénzem. Minden másképp alakult volna a \"rendszer-váltáskor\", ha a pórnép azt látja, hogy most már pedig MINDENKI dolgozik. Még az ME is. És nem az osztalékot vizslatja. Egy másfajta gazdasági rend sokat segíthetne, aminek persze nincs semmi realitása, sajnos. Szerintem igenis MINDENKI-nek dolgoznia kellene."
Kicsit untam már a magyar-gyalázást. Sajnos mélyebb ismereteim nincsenek a témában.:(

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mi van már?
Nem tetszik a rendszer?
Hát csináljon jobbat.
Arról meg ne rinyáljon, hogy nem tud kommentelni, ha ljubova lenyomott a wéblogra száz körüli kommentárt a tirpákblog címével, magának is sikerülni fog.

Névtelen írta...

Igen is, nekem nem tetszik a rendszer!:)
Ez olvassa el KGB:
How Costco Became the Anti-Wal-Mart
http://www.nytimes.com/2005/07/17/business/yourmoney/17costco.html?ei=5090&en=8b3103305fea6d68&ex=1279252800&partner=rssuserland&emc=rss&pagewanted=all
Ezekre az amerikai bolsikra is ráférne egy igazi tótaw fejtágító:)

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Minorka doktor, figyelmetlenül olvas.
A Mester azért zseniális megmondóember, mert mindenki megtalálja nála, amit keres.

de egyébként lakik bennem egy micimackó, szóval természetesen az volna a legjobb, ha nagyon aranyosak és kedvesek lennének a munkásaikkal, és vesznek nekik a névnapjukra ajándékot ...


Gyenge kis támadásával nem találta meg a rést a Mester sűrű szövetű megmondásán, doktor úr! Ez nem valami amatőr felhasználó generálta tartalom, hanem igazi megélhetési eszmefuttatás.

Ez a megélhetési eszmefuttatás nagyon tetszik. Használni fogom unos-untalan.