2007. január 28.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Hát nem megmondtam?? HÁHÁ!!

Láttátok tegnap az Orbánt? Ugye milyen szar volt?
Képes volt grafikonok nélkül dumálni, hát behalok, ez egy bukott ember, emlékezzetek, én megmondtam megint! Nem lehet grafikonok nélkül választást nyerni! Most függetlenül attól, hogy egy normális ember, ha bekapcsolja a tévét, legalábbis elvárja, hogy egy komplett gazdasági elemzést kapjon számadatokkal, költségmutatókkal, kihatás-előrejelzésekkel, izgalmas osztalékszámításokkal és tőzsdei elemzésekkel, különösen szombat este. A magyarok nem hülyék, hányszor pofáztam ezt is! Egy jól megcsinált grafikon a színes oszlopaival, vagy azok a körök, amik úgy néznek ki, mint egy nagy sajt, na, az tetszik egy 21. századi, felvilágosult gondolkodónak. Én ráadásul sajtot ettem ebéd után, hogy egy kis közvetlent, emberit is lökjek magamról, vörös bort ittam hozzá, 2003-as cuvée kékfrankost, kurva jó volt.

De térjünk vissza az eredeti témához: na, rólam aztán tényleg nehéz lenne azt állítani, hogy elfogult lennék egyik vagy másik párttal szemben, tegnap is milyen fasza, éles kritikával illettem Gyurcsány baszott hosszú elemzését a népszabiban, amikor is megállapítottam, hogy kicsit szarul van megírva, mert baromi unalmas az egyébként zseniális, átfogó és átgondolt reformokról szóló rész, és talán kicsit hosszan taglalta az egyébként teljesen jogos megállapítását arról, hogy ez a fatökű, ostoba Fidesz, és személyesen Orbán Viktor főfasz a felelős azért, hogy idáig jutott az ország.
Gyorsan megjegyzem, hogy Gyurcsány is egy fasz! Ha nem is akkora. Vagy máshogy. Mert legalább elkezdett valamit. Most valami elindul, valami őszinte, valami jó, valami modern, valami, ami végre igazságos, ami majd felemeli ezt a fos országot, fejlődés, dinamizmus, demokrácia, egyenlőség, nem a szarláda gazdagok támogatása, hanem!
Persze, sok birka ezt nem látja, nem képes felfogni, mert bedől a politikai demagógiának. Hogy lehettek ilyen ostobák, ti hülye barmok, állatok, ti, ti...bigottak!! Hát mindjárt tökön szúrom magam már!
Bazmeg!
Nyugi, Margit.
Intelligensen.

Izé.
De hová ragadál, ó, felhevülésnek gyors talyigája? (ez egy idézet, tök jó, egy eposzból van, fogom használni, baszki)
Na. Szóval. Volt ez a melléklet.
Erre ez a hülye Orbán mit lép? Mit lép? Beül, és képes süket dumát lökni a szokásos lózungokkal, hát ki eszi meg ezt a sok maszlagot, kisfiam?
Egy lófingot fogom én most elemezni az ő szövegét is, úgy volt szar, ahogy volt, és kész, csak annyit mondok: PICSA, PICSA, PICSA!
Megbuktál, kisapám! Ott se vagy, ahol a bab kirohad, baromarcú!Lebőgtél, kinyírtad magad, szánalmas vagy, segg vagy!
Ennyit akkor erről.

Tegnap, a sajt után régi írásaimat olvasgattam a maradék bort kóstolgatva és iszogatva, jól befűtöttem a szobát, szeretem ezeket a szombat délutánokat, a macskám az ablakpárkányon figyelt, a kutyám a lábam előtt aludt, a papagájom a kalitkájában tollászkodott, az aranyhörcsögöm szöszmötölt a szekrény mögött, szép nap volt. Eszembe is jutott, hogy időről időre be fogok tenni nektek ide a blogba pár linket ezekről a cikkekről, egyrészt hátha még nem ismeritek mindet, másrészt tényleg kurva jók, vazze, annyira jól látom a dolgokat, és mindig olyan kurva igazam van, egy élmény, na.
Vagy idézgetek belőlük, a szebbekből, mint például ez:
"DE VAJON SZÜKSÉG VAN-E A KETTŐEGÉSZKETTES ÁTLAGGAL VÉGIGBUKDÁCSOLÓ, ÉVHALASZTÓ, ROMKOCSMÁKBAN LÉZENGŐ BÖLCSÉSZEKRE, A REMÉNYTELENÜL TEHETSÉGTELEN MÉRNÖKHALLGATÓKRA, GYEREKUNDOROS, MÁR IFJAN ALKOHOLISTA TANÁROKRA?....KELL EZEKNEK DIPLOMA?
...A MÉLYBŐL JÖTT, DE KITARTÓ, SZORGALMAS, ÉRDEKLŐDŐ ÉS FEGYELMEZETT ÉS EZÉRT MINDIG ÖTÖS DIÁK EDDIG SEM FIZETETT, EZUTÁN SE FOG."
Hú, bazmeg, de kibaszott jó fej vagyok, a kurva életbe.

Nincsenek megjegyzések: