2007. január 29.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Cím nélkül

A jó francba kellett nekem ezt a fos melót elvállalni, kurva álmos vagyok.
Mindegy, kezdjük.

Láttátok a Gyurcsányt?
Hát, semmi különös nem volt, az Orbán szarabb volt, még majd elfilózom, hogy mit lehet kihozni ebből a kádáros dologból, ennyi.
Viszont a szövegelés alatt megint elolvastam pár cikkemet az archívumomból, na, ezt figyeljétek!
Most írtam a nyáron!

"a statisztika azt mutatja, hogy mégis elkelt itt valahogy több millió autó, számítógép, mobiltelefon, meg minden. Ezt a fogyasztást nem az arisztokrácia, nem a felső tízezer produkálta, mert nem lett volna idejük ennyi autót megvenni. Itt bizony zabálás alapos gyanúja forog fenn. És ráadásul e fogyasztás jó részét puszta rongyrázásból, sznobizmusból, kivagyiságból, vagy sima konzumidiotizmusból követték el. Érthető ok nélkül, fogalom nélkül, mohóságból."

IGEN! IGEN!
Mohóztok!
Számítógép, mi?? Mobiltelefon, mi?? Autó, baszki??!
Na, elmegy mindenki a jó büdös picsába, aki siránkozni mer!

1 megjegyzés:

tirpak-admin írta...

Prosztó M. Beléndek írta...

Basszus.

Most vettem autót.
Szép, fekete, nagy, erős, szeretem.

Hogy én mekkora egy tetű vagyok...
2007. január 30. 8:06
dühös írta...

Zabálni, ahhoz van eszük! Az adómból. Hát jól el kellene venni tőlük, hadd szenvedjenek! Szenvedni akarok látni embereket! Hogy érezzem, nekem milyen jól megy! Semmi örömem sincs a lapos képernyős tévémben, ha a szomszédnak is olyan van! Neki ne legyen! Ne legyen a piócáknak, akik nem adnak hozzá értéket!
2007. január 30. 9:36
Höndör B Margit írta...

Rohadék tetű, igen, az vagy. Gajtörő ráccsal, mi? Fasiszta tetű, az vagy!
2007. január 30. 12:00
Höndör B Margit írta...

dühös,

azok a rohadék gyerekcsinálók elmehetnek a picsába, aztán még a kocsmázó kölkeiknek is mi fizessük a taníttatását? Na, ez fog most megváltozni!
2007. január 30. 12:06