2007. január 30.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Boldogok a lelki szegények

Hülyegyerekek, melyik tudományág nem volt még? Hadi tudomány volt, politológia volt, közgazdaságtan volt, mi hiányzik? Ma olyan történelmi hangulatom van. Történelem lesz. Fogadjunk, ahhoz is hülyék voltatok, a csajok kezét fogdostátok a pad alatt, amikor pedig figyelnetek kellett volna Apró Antal bácsira, aki időt és fáradtságot nem kímélve eljött a sulitokba, hogy első kézből mondja meg a tutit.

Pedig főbe is lövethetett volna benneteket. Nem, mintha nem érdemeltétek volna meg.

Szóval ha figyeltetek volna, akkor nem rákosiznátok és kádároznátok itt, hanem vigyázó tekinteteteket a reformok folyamára szegeznétek, amelyeket - egy-két megszakítással! - ezek az államférfiak lenyomtak a szokás szerint tiltakozva bégető magyar birkanép torkán. Volt alkotmányunk korábban? Ha Rákosi nincs, talán még ma is alkotmány nélkül henteregnétek a trágyában és nem is tudnátok, mi hiányzik nektek. Mert ti ilyenek vagytok, egy kis kalácsért cserébe még Rákosinak is elfelejtenétek megköszönni az alkotmányt. Na, most elég. Térdre, bunkók! Aki nem hálálkodik Rákosinak, kivágom a blogról!

Most nem veszem sorra a többi nagy államférfit, akinek köszönettel tartozunk. Csak röviden. Nagy Imre jól kezdte, 1953-ban reformokkal nyitott, de sajnos gyenge volt, bedőlt a klerikális reakciónak 1956-ban, meg is járta. A sorsa legyen mindegyikőtöknek intő példa. Aztán jött Kádár, jól nyitott, a reformok jegyében leszámolt a klerikális reakcióval - ez a leszámolás legyen nektek intő példa! - aztán sajnos a szoci lobbik felpuhították a reformjait és fájdalmas kiigazításokra szorult. Aztán volt néhány felejthető kitérő - az a motyogó szarfejet nem említem, aki 2002-ben megnyerte a választásokat - és most history repeats itself, so to say.
Leszámolás, reformok, és a többi. A történelem ismerőit, mint mondjuk engem, meg se lepi. Én pedig, az Értelmiségi, elmondom nektek, emésszétek meg és böfögjétek vissza minél több helyen.

Na szóval miért nincs szobra mindezeknek az államférfiaknak? Miért nincs? Mert ti az adótokat lakástámogatásra és nem szobortámogatásra költöttétek. Irigy, hálátlan banda, majd adok én nektek. Adózni fogtok és szobrot állítani a reformereknek. Jobb, ha már most befizetitek sárga csekken, mert ha én megyek ki a reformerek élén, az sokkal rosszabb lesz.

Emlékeztek a Rasputin című dalra a Boney M.-től? Na, abban már újraértelmezték ennek a sokáig félreértett reformernek a szerepét. Tudjátok, amikor azt énekli a feka, hogy "He was big and strong, in his eyes a flaming glow/Most people looked at him with terror and with fear"
Na, ilyenek a reformerek. Ilyen vagyok én is. Hódolatot kérek. Követelek.

Ja, és Orbán elmehet a sunyiba. Mondott tegnap valamit? Nem? Mert fél tőlem, azért. Ilyen nagy ember vagyok én.

Nincsenek megjegyzések: