2007. január 31.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Jelek

Hát fiúkák, hogy megmondtam megint és előre, újabb jel bukkant fel, ami megint azt bizonyítja, hogy igazam van. Bocsi a lánykáktól, ha netán lenne közülük olyan elvetemült, aki a blogomat olvassa és nem a bumburnyák női honlapokon barangol, egy nap biztos beteszek a kedvükért olyan nőcis-habos bugyutaságot, de most komoly, férfias dolgokról lesz szó.

Tudjátok, én a Magyar Nemzetet csak mint elmekórtani esetet vizsgálom. De azt mindig. Megmondtam én már évekkel ezelőtt, hogy azt az újságot személyesen Orbán írja. Nem csoda, hogy nem jár be a Parlamentbe és hogy már hangokat hall megbomló agyában (a zöldségesétől hallottam), egy egész újságot teleírni mindenféle álneveken férfit próbáló feladat. Én csak tudom.

Szóval most is mit ír Orbán az újságjában. Hogy ő tárgyalna Dávid Ibolyával. Újabb jel! Nem kérdéses, hogy a Fidesz a széteséssel küzd és pillanatokon belül megszületik egy újabb Orbán-ellenes párt. Ne mondjátok, hogy nem szóltam előre!

Más jelek is vannak. Ma is lemegyek az újságosomhoz, aki Fideszes. Ne kérdezzétek honnan tudom. Tudom. Mondom neki, jó napot. Mondja, jó napot. Mondom neki, Orbán. Erre csak gúnyosan mosolyog. Értitek? Már a legmegveszekedettebb Fideszesek, mint Áder, Gorka és az
újságárus a sarkon is tudja! Egyedül csak Orbánnak nem merik megmondani, mert ő elmebeteg és félnek, hogy dühöngeni kezd.

Fospumpa az egész, feleim. Nem is lehetett másként. Orbán nekiment Amerikának. Hát már 2001 szeptember 11.-én is lehetett látni, hogy kifejezetten örült a merényletnek. Aztán jött Afganisztán, ahol alig tudott meglógni ez az Orbán a Talibán barlangjából. Az iraki háborúban
teljesen felismertem egy tévéfelvételen Szaddam mögött. Mert ennek mindegy, csak árthasson Amerikának. Ez a monomániája ennek a beteg embernek. A bécsi elmegyógyintézet nem segített.

Emberek! Ne meneteljetek lemming módjára egy orvosi eset mögött!

Szaporodnak a jelek. Az eljövetel már nem lehet messze. Beszélnék még erről, de dolgom van. Visznek hideg zuhanyozásra, utána meg gyógyszereket kapok. Ti azért csak kommenteljetek szorgosan.

Nincsenek megjegyzések: