2007. november 14.

Kovátsch Gamma Bertalan
Gazda szeme hízlalja

Felháborító!

Ugye?

Aki elit módra egyetértett velem (kivéve az elsőzőket), azokat nem vágom ki a blogról, a többiek becumizták, muhahahaha!

Most, hogy ezen túlvagyunk, elmondom, mi a felháborító. Hát emiatt a Gyárfás miatt egyesek netán azt hiszik, hogy az állam jobb gazda is lehet, mint egy magáncég.

Tetszik nekem ez a hangos "búúú", nemhiába válogattam magam ezt a társaságot a selejt ostoba proli birkák gondos kirugdosásával.

Nem lehet jobb gazda. Mit is magyarázzam? Azért csak elmondom, mert grafomán vagyok és ez jót tesz nekem két rémmese írása közben. Az állam nem lehet jobb gazda, mint egy magáncég, pont. Ez azért van, mert saját magát sose csapja be az ember, az államot meg igen. Ez mondjuk most éppen ellentmond a gazdaság kifehérítéséről nyomott dumámnak, de értsetek meg, engem témára fizetnek. Ha a vevő a kifehérítést és az államrosszgazdát is a kosárba tette, meg kell írni, nincs mese.

Tehát mi a különbség a Napkeltés gennygombóc és az én happeningem között az MTV-ben, az állam kontójára? Világos, mint a nap. Az, hogy én jó vagyok és megérdemlem, hogy az adófizetők zsebére állami apanázst kapjak, az Napkeltések - úgy is mint konkurrencia - pedig nem. Ha ehhez hozzávesszük, hogy az államrosszgazda, akkor rögtön adódik a következtetés: a Napkelte a rosszgazda állam szép példája, én pedig a lendületes, tehetséges magánszektor szép példája vagyok.

Én vagyok tehát a jó gazda. Lehet kirakni a zsozsót, nálam a helye.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Frogoknak: A Mester épp az állam pénzén nevel le az állam pénzéről, Gyárfás az állam pénzén hizlalja tovább az állam pénzén hizokat.

ez a kép viszont büntet.

maga csinálta?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, ezt nagyon eltalálta.
Igen, ez a különbség. Még szerencse, hogy Gyárfás rosszul dolgozik, mert ha jól dolgozna, akkor még többen és mélyebbre nyúlnának a közösbe.

A Mester viszont jól dolgozik, így a neki kifizetett pénz sokszorosan visszatérül. Például Gyárfás majd megijed és nem nyúlkál a közösbe.

Csak azon aggódom, hogy nem rontja-e le a Mester erőfeszítését Gyárfás? Szerintem meg kellene szabadulni Gyárfástól, hogy a Mester igazsága annál teljesebben érvényesülhessen.

Esetleg a Mester írhatna Gyárfásról egy megsemmisítő postot?

Igen, én csináltam a képet, csak egyik álnevemet használtam, Gerard Kingmát. Hihetetlen, eddig mindenki elhitte, hogy egy holland amatőrfotós vagyok, pedig a kingma.nu holland fordítását a babelfish-sel csináltam.

Ez az internet egy csoda.

Névtelen írta...

"A projektnek elvileg lesz saját weboldala...Szabad fórum aligha lesz rajta..."
Szerintem lesznek, akik azért hozzá szeretnének majd szólni a "műsorhoz".:)

"A későbbi jólétünket a mostani takarékosság alapozza meg..."
Hányszor hallottam már ezt!? (Legyintés)
Vízet prédikál, bort iszik.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Mtz, rátapintott.
Ihletet érzek.