2007. november 16.

Kovátsch Gamma Bertalan
A Múlt Kísértete

Kísértet járja be Hülyeországot, a Múlt Kísértete. Holmi faszok sztrájkkal kísérleteznek, mintha bizony a vadkapitalizmusban lennénk és nem a Legmodernebb Korban. Én nem tudom, hol bújnak meg ezek az ászkák, hol találnak maguknak elég nedves korhadékot a túlélésre. Időnként mégis elősereglenek, hiába irtom őket a globálmodernitás Mr. Killer aerozoljával. Nos, ha elősereglettek, itt vagyok én és lefújom őket jól megint.

Megmondtam világosan, hogy a sztrájkok ideje elmúlt. Eleve, minek menne ma valaki sztrájkolni, amikor ma van Piac és Verseny, régen meg nem volt? Ha egy vasutasnak nem tetszik a rendszer, fogja a kalapját és menjen el egy másik vasúthoz és kérjen több bért ott. Dettó a tanár és az orvos. De ezek hülyék, nem gondolnak át semmit, nem értik az Idők Szavát, nem vetik ki magukat a Versenypiacra, hanem csak a szájuk sír. Kell figyelni az ilyenekre? Nem kell, alsóbbrendű komcsi prolik ezek, az elitig nem ér fel a sirámuk.

Ha sokat erőznek, közéjük kell lőni fospumpával és kész.

Ettől teljesen független kérdés, hogy mondjuk a vasút reformja nem megy valami jól. Igen, ezt át kell gondolni, nem ám a debil váltóállítgató birkáknak, hanem az elitnek. Az elit most elkúrta kissé, megesik az ilyen, csak az nem téved, aki nem dolgozik. Majd lesz egy újabb nekifutás, addig kéretik a váltóknál várakozni, amíg az elit előjön az újabb, tökéletesebb, tisztább érzést adó reformtervvel. Vagy el lehet menni egy másik vasúthoz, vagy külföldre, mit érdekel ez engem, elitblogger vagyok én, nem törődhetek piszlicsáré ügyekkel.

Én a Múlt Kísértetét kergetem, nincs időm ilyesmire.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

„Minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár” csakhogy az Úrat idézzem még igy utoljára a tavaszi bucsúja előtt.

Szóval, van olyan bogár (elit) érti mi a _Reform_, van olyan aki nem (nemelit).

És vannak a ganalytúrók.

Na ezek húzzanak el kurva gyors és nézzenek körül a világban és akkor rájönnek, hogy máshol már rég minőségi komposzt van és biomassza, nem a filléres trágyát kell túrni egy életen át, főleg nem sztrájkolni érte. Agy nélkül nehéz, ezt elismerem.

Ha igysem megy, akkor itt egy mese, ideje lesz ráhangolódni mostmár.

"A ganajtúró bogár"

http://tundermacko.hu/doc3157

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jótett helyébe jót várj, Bauer. Maga is kap egy mesét, Képmeséhez méltót.

Csak figyeljen.