2007. december 10.

tirpak-admin
Höndör B. Margit: A Mester programja

Megmondom az őszintét, nagyon nyámnyila volt ma a MESTER írása, ennél sokkal jobban ki lehetett volna röhögni a Fidesz új programját, még szerencse, hogy felvázolta a környezetvédelem legfontosabb feladatait a postban, hát, megkönnyeztem, az az igazság.

Idefigyuzzon, KGB, megcsináltam maga helyett a TETÜK programját kifejezetten a MESTER útmutatásai szerint, itten vannak az alapvetések:
Gazdasági fellendülés: robotolimpia
Környezetvédelem: köcsög terepjárósok megfingatása
Külpolitika: iszlámos zöldségesek: hadüzenet, négerek kiírtása
Foglalkoztatás, népességpolitika: pofád befogod, annyit kapsz, amennyit érsz + gyerekgyárosok munkára fogása
Oktatás: bölcsészképzés eltörlése, iskola helyett buszok
Egészségügy: szarok bele, én jól vagyok, meg pénzem is van, hát nyugdíjaskám, te meg így jártál, az élet nem méznyalás
Vallás: Mi van?? Hülye vagy, bazmeg?
Kultúra: Az én vagyok.

Na.
Dolgozza ki és terjessze.

18 megjegyzés:

Gizike írta...

KGB.
Ez egy komment volt!
Nem is jó postnak, ahhoz gyenge!
És tudja, hogy nem is akarok postot írni!
Na, most akkor csinálok egy forralt bort.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Az lehet, hogy nem akar postot írni, de mégis megesik magával ez a baleset.

Maga szerint ez véletlen? Mert szerintem nem.

Blogunk imázsának fenntartása érdekében megtenné, hogy alkoholszagú kreációival nem traktálja a blog olvasóit?

Gizike írta...

Nem, nem tenném meg! Mostantól érzelmes dalokat fogok énekelni:
http://www.youtube.com/watch?v=caEQrm10Ja0
Muhahahaha!

Gizike írta...

Nesze!
http://www.youtube.com/watch?v=AD1EgaE8gBE
Nyöhehehe!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem is tudom, ki volt az, aki a blog színvonalát a színvonaltalan kommentelőktől óvta.

Maga on-line rúgott be. Ez azért teljesítmény, tudja?

Szokása szerint felnyomta tisztaszesszel a "forralt bort"?

Ennél már csak az lenne rosszabb, ha verselne.

Gizike írta...

Háhá!
Most éppen egy saját szerzeményemet énekelem, ezt e’:

Szép az élet, jaj de szééép
Mikor a kis pintyőke
Csepp szárnyával berepül
Orcád közepibe

Refrén:
Hej haj, csuda szép
Mikor a kis pintyőke

Na.
Most leszolmizálom magának, hogy megtanulja:

Do do mi re szo mi szo
Lá lá lá lá do do do
Mi szo mi szo l á lá do
Re do re do fá fá

Lá lá lá lá szo
Mi do mi do re re re

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Jaj, ne.
Maga nem ivott a forralt borból, hanem felhajtotta a tisztaszeszt.

Mindezt akkor, amikor az óriásterepjárósok megfékezése jött el.

Ígérje meg, hogy ebben az állapotában nem ül be a Grand Cherokee dzsipjébe.

Ez a kampány maga miatt indult, nem?


Park everywhere

Gizike írta...

Ne fárasszon, most hallgattam meg 3 Harcsa Veronikát, teljesen le vagyok lassulva.

Egyébként pedig hiába próbálkozik, egy balesetem sem volt sose, pedig már 15 éve van jogosítványom!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga jazz-t is hallgat?
Vagy ha csak részeg?

Én úgy tudtam, industrial metal-nál nem adja alább. De azt is csak könnyű, pihentető shopping music-nak vasalás közben.

Gratulálok a balesetmentes közlekedéshez, a biztonság további növelése érdekében dobja is ki a szekrény kulcsát, ahol a jogosítványát tartja.

Névtelen írta...

Forralt bor, jazz. Margit magának van lelke, csak takargatja.

El kéne vállalnia a kormánykommunikációt, olyan jól összefoglalta a Mester programját.

Valakinek csak ki kell majd mondani:

"Az állam egyedül nem oldhat emg semmit. Hogy ne mondjam, Magyarország bennünk van, baszod alássan."

http://w.blog.hu/2007/12/10/ki_fizeti_a_kereszt#c1118022

Ja és gratula a 15 év balesetmentes vezetéshez is. És ha már példamutatás:

"A Viktornak Golfja van ám, ő jó. Igaz, belülről kicsit nagyobbnak tűnt a homevideón legutóbb. Executive Golf."

Szerintem a Mester is beforraltborozott.

Névtelen írta...

Követelem e veszedelmes nőszemély kitiltását az elitblogról !

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Őrnagy Őrnagy, én kitiltottam, nem tudom, hogyan szivárgott vissza! Margit egy veszedelmes hacker, biztos megint feltörte a blogger-t. Azonnal szólok a Google biztonsági fiúinak.

Névtelen írta...

Valakinek felenie kell ezért! Mondjuk tirpak-adminnak. A Mester is támogatja a halálbüntetést, úhogy már meg is van.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Csendesen, őrnagy, csendesen. Tirpak-admin hirtelen haragú, rabiátus ember. Nem kellene vele tengelyt akasztani.

Valaki mást kell megbüntetni.

Mi lenne, ha magát büntetnénk meg?

Egy koncepciós blogper, az lenne az igazi. Vállalja az áldozat szerepét?

Névtelen írta...

Én bátran harcolok a hülyemagyarok ellen, ha kell, nem kell félni. Csendes többség vagyok ugyan, de azért nem birka. Mit nekem tirpak-admin?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nem tudom, helyesen értelmezem-e a szavait, őrnagy.
Ha jól értem, maga vállalja az áldozat szerepét.

Tudja, mivel jár ez?
Tirpak-admin ki fogja tiltani és magának álneveken kell visszaólálkodnia, hogy éles kritikát fogalmazzon meg a blogesemények miatt.

Vállalja?

Névtelen írta...

Nem, én azt próbáltam kódoltan jelezni, hogy nem félek a kirekesztéstől, és a fasiszta fenyegetéstől, a hülyék pártjától és bátran szembeszállok bárkivel, de maga nem fogta fel.
Csalódtam magában, nem eléggé elit.

tirpak-admin írta...

Bertalan lehet, hogy nem eléggé elit, de elit vagyok én.