2007. december 29.

Kovátsch Gamma Bertalan
Pedig még kurvaisten sem volt

Most röhögjek a sok idiótán vagy sírjak miattuk?

Mielőtt valamelyik pronyó (am. proli) beleszólna: ez költői kérdés volt, aki válaszolni mer, azt kitiltom.

Igen, pont szentestére kellett egy forrásokkal alaposan megtámogatott postot írnom arról, hogy az egész Jézus-sztori egy lopott mese. Na és? Ez egy szabad ország, mindenki oda és akkor ír postot, amikor akar. Így van ez a köpködéssel is. Nem tudom, mi verte ki a biztosítékot, tanultam a tavalyi esetből, az isten fasza talán túlzás volt (habár a post dec. 27.-én jött ki!)

Idén ezért tekintettel voltam az érzékenységekre és kurvaistenezés nem is volt a postban. Pedig lehetett volna, hülyevallásoskáim, de én olyan kurvára empatikus vagyok, hogy kihúztam. Utólag. Utólag, de kihúztam.

Bocs, a kurvára empatikusból töröljétek a kurvát, egy kicsit elkapott a hevület.

Erre felháborodik a sok pontagyú.

Pedig az aduász érvemet bele se írtam a postba. Mit kell itt aggódni Mithrász és Jézus hasonlóságain való témázáson, amikor itt sokkal döbbenetesebb összeesküvés lappang. Éppen csak utaltam rá a postban, de akinek szeme van rá, látja.

Luke Skywalker valójában Jézus Krisztus. Darth Vader maga az Isten, Yoda mester Mózesnek felel meg, a Jedi lovagoknak meg a 12 apostol. Az egész Bibliát a Csillagok Háborújából lopták, ez teljesen nyilvánvaló és csak szikkadt agyú hülyevallásos fanatikusok nem látják.

Hogy a Biblia volt előbb? Aztat honnan tudod, okoska? Én meg azt mondom, hogy a Galaktikus Birodalom volt előbb, cáfold meg, ha tudod.

Na ugye. Beégtél. Jobb, ha hiszel nekem.

Mert tudod, úgy van az, hogy a tudatlanság: erő.

A ti tudatlanságotok.

Az én erőm.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretetben gazdag boldog Újévet kívánok Tirpákbokrétás minden állandó és ideiglenes lakójának!

Prosztó M. Beléndek írta...

Én is...

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Prosztó!
Írjon már valamit!
Nincs pia maguknál, vagy mi a túró van?