2007. december 17.

Kovátsch Gamma Bertalan
A közösség kockázata

Nemzeti kockázatközösség, bazdmeg.

Emiatt nincs Toyotánk. De még Samsungunk sem. Amíg a japánok, a kínaiak és a koreaiak csupán éjszaka bírnak csetelni, mert nappal a globalizált piacra szórják a jobbnál jobb termékeiket, addig mi itt holmi nemzeti kockázatközösségen szarakodunk. Tudjátok, mi lesz ebből? Éhezés és leállósáv lesz ebből, meg ötévente új autó hitelből. Japán és koreai, nem is hülyemagyar gyártmányú. Kell még több példa, mennyire le vagyunk maradva?

Minek, az elit érti, a hülyék pártja konzervatív híveinek meg felesleges. Gyöngyöt disznók elé.

Japánban és Koreában értik a globalizációt. Ott a beteg nem kórházban fekszik, hanem az autógyárban szereli össze a globalizált autót. Nem lopja el a keményen dolgozó nemmunkakerülők nehezen megkeresett pénzecskéjét, mert kórházban csak az fekszik, akinek van rá pénze. És ha több pénze van, jobb kórházban fekszik. Így jön össze a nemzeti kockázatközösség a globalizációval.

De Magyarországon téphetem a számat emiatt. Néha úgy érzem, hogy az adófizetők pénzéből finanszírozott felvilágosító rajzfilmsorozatom is falrahányt borsó. Osszam az észt debileknek? Tök lehetetlen. Inkább felveszem a pénzt - ami jár, az jár - és itt hagyom ezt a csürhét a hülye magyar sárban. Közösséget ezekkel nem vállalok. Kockázatit pláne nem. A nemzetet ne is említsük, mert attól idegrohamot kapok.

Ti csak henteregjetek a sáros leállósávban, amíg én a Jövővel csetelek. Ti a Múltat választottátok, én meg a Jövőt fogom.

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az elit a belső sávban már rég Nyugat felé szárnyal Volvókban és Saabokban, ezek meg itt sztrájkolnak a múltért sárba ragadva a Suzukijukkal és Traktorjaikkal.

Mert igen, ezek vissza akarják csinálni-sirni kilencvenelőttet. Ingyen akarnak mindent, mert az jár. És erre van fosgejzirjük is, aki biztatja őket, hogy visszacsinál mindent ha odajut. (Nem fog)

Antiglobalizmus! ezt a szót meg azonnal töröljék a wikipediabol, mert ha más nem teszi meg, én fogom.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Bauer, tudja mit?
Csinálják a rohadt kilencvenelőttet.
Csak ne zavarják az elitet a belső sávban.
Parkoljanak nyugodtan a leállósávban, ha az nekik jó, de kockázatközösségről, sőt, akármilyen közösségről szó se essék!
Ha ott vannak külön egy akolban, akkor felőlem lehet nekik a fosgejzír is.

Gizike írta...

KGB, maga még csak most fogja választani a jövőt??? Idáig töketlenkedett??
Maga véglegesen le van maradva.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Margit, ne viccelődjön.
Már régóta tudom, melyik út vezet a Jövő felé és hol vívják utóvédharcukat a Múlt elfelejtett dzsungelkatonái.

Gondoltam már, ideje a prolik arcába lökni az igazságot.

Gizike írta...

Viccelődni? Elsírtam magam, KGB!
Egyébként is, mióta nevezi Tirolát Jövőnek?
Elég röhejes név egy nőnek, különösen, ha a hajcsavaróira, és az otthonkájára néz az ember.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Maga olyan hihetetlen tehetséggel keveri a globális összefüggésében jelentéktelen személyes ügyeket a lényegbe, hogy azzal már szerintem pénzt is kereshetne.
Igen, van Tirolia, azzal is szoktam csetelni. Ez a post azonban a Jövővel való csetelésről szól!

Igen, szoktam csetelni a Jövővel. Az, hogy maga nem, az magát minősíti.

Maga beleragadt a Múltba. A Múlttal ráadásul nem is lehet csetelni.

Gizike írta...

Mélyen hallgat a hajcsavarókról és az otthonkáról, jellemző, de megértem magát.
Nézze, engem cicámnak, kicsimnek, drágaságnak,bogárkának,cukorfalatnak,aranycuncikának, boszorkánynak és szexistennőnek!:)) szoktak hívni, esetleg rohadt dögnek, el fogom viselni, ha nem hívnak jövőnek.
ááááááááá
de hülye vagyok:D
Figyeljen, KGB, Tirolának is elmondta, hogy jelentéktelennek tartja? Mert szívesen tájékoztatom erről, ha véletlenül elmulasztotta.

Gizike írta...

Jaj, elfelejtettem, hogy nyuszikának is hívnak! Kicsinyuszkó! Nyuszmuszbaba!

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nézze, a nyuszikát és a szexistennőt betudom a sok lamer internetezőnek, akik el se tudják képzelni, milyen szörnyetegek lapulnak az Internet mélyén.

Mint például maga vagy én.

Azért remélem, csak sebesült, beteg célpontra vadászik? Még mindig megérzi az emberi nyomorúság összetéveszthetetlen szagát két hozzászólásból, ellenszélből?

Gizike írta...

Mennyire ismer...

Ja, és a hallgatását beleegyezésnek vettem, tájékoztattam Tirolát, furán nézett és belement valami a szemébe is, de jól fogadta. Együtt vacsoráznak?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Tájékoztatta? Szerintem a sokat már nem rontott a helyzetemen azok után, hogy néhány finom kézmozdulattal kételyt támasztottam benne, férfi vagyok-e vagy nő. ;-)

Megsértődött, képzelje.

Nem érzek bűnbánatot. Én is megéreztem az emberi nyomorúság összetéveszthetetlen szagát. Nekem ugyan nem megy két hozzászólásból, ellenszélben, de azért én se vagyok amatőr. Képzelje, én nem csináltam hülyét belőle, hanem simán elüldöztem.

Ezt nem célzásként mondom.

Gizike írta...

KGB.
Maga most komolyan beszél? Hát ennyire nem ismer?
Sosem szórakozom ilyesmivel.
Most megbántott.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Megbántottam volna?
Véletlen volt.
Duzzogjon még, szeretem a látványát.

Gizike írta...

Csak öt percig tartott, ne örüljön.
Beszéltem Tirolával, válaszlépések következnek!
Hehe.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Csak nem támadást akarnak indítani a blog ellen?
Tirpak-admin résen lesz és kibannolja magukat az összes nicken.

Csak öt perc? Azt gondolná az ember, hogy ez az idő nem elegendő ahhoz, hogy a saját hajából ennyi csomót tépjen ki.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
tirpak-admin írta...

Megmondtam, hogy neked itt véged!
" Őrnagy Őrnagy said...

Vigyázzon Margit, velem is elbánt az a cezaromán .Tirola meg egy senki."