2007. december 20.

Kovátsch Gamma Bertalan
Műhelytitkok

Megható az érdeklődésetek.

Ezerszám külditek a leveleket és az ország legbefolyásosabb publicistájának (nekem) szögezett leggyakoribb kérdés az, hogy lehet valaki ilyen zseniális. Nos, elitkéim, a válasz nagyon egyszerű. Erre születni kell, úgyhogy ti ott lenn szépen nyugodjatok csak bele a megváltoztathatatlanba. Vagyis abba, hogy én írok, ti meg olvassátok és megemésztitek.

Persze nekem is megvannak a titkos forrásaim.

Először is vannak más újságok, erről már írtam. Újságot olvasni azonban a prolik is tudnak, sőt, lassan már csak a prolik olvasnak újságot. Nem vagyok én agymosott, hanem sokkal inkább szuverén értelmiségi, én a véleményeimet minőségi háttéranyagokból veszem, amelyeknél az egyetlen szempont a szuverenitás.

Konkrétan a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség háttéranyagaiból tájékozódom.

Még mindig jobb, mint ha a dögkútból enném a döghúst, nem?

Nincsenek megjegyzések: