2007. december 6.

Kovátsch Gamma Bertalan
Még egyszer a munkakerülésről

Beszólt nekem az egyik ex-elit, bizonyos Margit itt, hogy úgymond "összecsapott" a munkakerülős postom. Csakis érdemeire való tekintettel nem basztam ki Margitot a blogról, természetesen. Más meg ne próbáljon nekem beszólni! Különösen a retardált nácik ne, akikből már jó párat tiltottam ki innen.

Ezen alapvetések után tekintsük Margit benyögését, miszerint az alkesz tanárokról nem írtam volna, hogy munkakerülők. Gondolkozzunk már, elitek! Mi jobb a társadalomnak, ha feleslegesen falusi kisiskolában tanít az a tanár, vagy munkanélküliként alkoholista lesz?

Költői kérdés volt, a válasz egyértelmű. Ezért nem témázgatok az alkesz tanárok munkakerülésén. Felőlem kerülhetik a munkát, azzal csak jót tesznek ennek a sokat szenvedett hülyeországnak.

És még egy, elitek. Kurva sok értéket adtam hozzá az elmúlt három hónapban, rámfér a pihenés. Januárt kiveszem szabira. Aki Értéket Ad Hozzá, mint én, annak jár. Ti, munkakerülő lemmingek, csak húzzátok az igát.

Bocs, ez a végén csak a proliknak szólt.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon vicces, mikor horgolt sapkában kiabál, mondták már magának?
Persze sapka nélkül is az.
Ezt találtam magának:
http://f56.hu/albums/userpics/11492/hasta1.jpg

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Meg van lepve, mi?
Érvei legázolva, kritikusi hitele darabokban.
A képet fel fogom használni.

darkosky írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

ja én voltam.

KGB, magának milyen dzsipje van?

Névtelen írta...

szóval,

A Mesternek úgy tűnik venni kell egy nyomtatót Karácsonyra ne ingyennyomtasson a munkahelyén. Vagy esetleg máshol.

http://w.blog.hu/2007/12/03/a_programozo_maganyossaga#c1113018

Elmaradt a bukás amúgy, a Tibor csak tud valamit. Nem könyveket irogat egy vidéki istállóban, hanem kormányprogramot.

Ettől még a Fidesz marad a hülyék pártja.

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Nekem csak volt terepjáróm, de nem
akarom elvenni az unokámtól a Föld Űrhajót. Újabban Volvóval járok.

Magának olyan szeme van, Bauer, mint egy sasnak. A nyomtatóra gondolok.

Bukásról szólva pedig egy dolgot jegyezzen meg, Bauer. Nyerni sokféleképpen lehet.

Aron írta...

Nincs könnyű helyzetben KGB, a mester mindent leírt a SUV-okról.
Esetleg írhat az élősködő nagycsaládosokról, az nem olyan nehéz téma, mint a környezetvédelem.
Hiába, mint mondottam, a mesternek is vannak hibái, most épp a zöld-anarchista vírus támadta meg. Mi lesz így a szabadpiaccal?

Kovátsch Gamma Bertalan írta...

Ugyan már, refuse/resist, valamennyi Értéket még így is Hozzá Lehet Adni a Mester írásához. Háttérinformációk, történelemóra ...

A Mester környezetvédelmi írásaival is meghitt barátságban vagyunk. Hát hiszen azért fan klub.


Köcsögök és faszok

Gizike írta...

Megmondom az őszintét, nagyon nyámnyila volt ma a MESTER írása, ennél sokkal jobban ki lehetett volna röhögni a Fidesz új programját, még szerencse, hogy felvázolta a környezetvédelem legfontosabb feladatait a postban, hát, megkönnyeztem, az az igazság.

Idefigyuzzon, KGB, megcsináltam maga helyett a TETÜK programját kifejezetten a MESTER útmutatásai szerint, itten vannak az alapvetések:
Gazdasági fellendülés: robotolimpia
Környezetvédelem: köcsög terepjárósok megfingatása
Külpolitika: iszlámos zöldségesek: hadüzenet, négerek kiírtása
Foglalkoztatás, népességpolitika: pofád befogod, annyit kapsz, amennyit érsz + gyerekgyárosok munkára fogása
Oktatás: bölcsészképzés eltörlése
Egészségügy: szarok bele, én jól vagyok, meg pénzem is van, hát nyugdíjaskám, te meg így jártál, az élet nem méznyalás
Vallás: Mi van?? Hülye vagy, bazmeg?
Kultúra: Az én vagyok.

Na.
Dolgozza ki és terjessze.